Gelukkig is die scan morgen! Zekerheid wil je toch wel hebben, zeker nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Weet je, ik heb heel veel moeite met het volgende: je krijgt de diagnose borstkanker en hebt het gevoel aan het begin van een (lang) traject te staan. Maar na gister heb ik het idee dat we al zo ongeveer aan het einde staan, er mist een heel stuk van 'rustig op gang komen met chemo's', voordat er gepraat gaat worden over uitzaaiingen enzo. We kunnen er niet eerst even rustig inkomen.
En ja, ik weet dat vlekjes niet meteen het einde is, maar zo voelt het nog steeds.
Uitzaaiingen betekent niet meteen het einde van het nu, maar wel het einde van de toekomst. Hoe lang je ook nog hebt, plannen zit er niet in en ongecompliceerd leven al helemaal niet. Het lijkt me echt zo onwerkelijk om in deze fase zo'n boodschap te krijgen en ik snap dat je er moeite mee hebt dat die mogelijkheid voor jullie bestaat. Fijn dat de scan in ieder geval verzet is en dat er relatief snel duidelijkheid komt. Ik duim voor een goede uitslag!!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
We hebben geluk... de scan is morgen al, in plaats van eind van de week/begin volgende week. Heb de afspraak voor de uitslag kunnen verzetten naar deze donderdag. Scheelt heel heel veel!
Weet je, ik heb heel veel moeite met het volgende: je krijgt de diagnose borstkanker en hebt het gevoel aan het begin van een (lang) traject te staan. Maar na gister heb ik het idee dat we al zo ongeveer aan het einde staan, er mist een heel stuk van 'rustig op gang komen met chemo's', voordat er gepraat gaat worden over uitzaaiingen enzo. We kunnen er niet eerst even rustig inkomen.
En ja, ik weet dat vlekjes niet meteen het einde is, maar zo voelt het nog steeds.
In dat kader, durf ik het nu toch eens jou te vragen Mula. Ik vraag me al een tijdje af wat nu de verwachtingen bij jou zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:07 schreef Mula het volgende:
[..]
Uitzaaiingen betekent niet meteen het einde van het nu, maar wel het einde van de toekomst. Hoe lang je ook nog hebt, plannen zit er niet in en ongecompliceerd leven al helemaal niet. Het lijkt me echt zo onwerkelijk om in deze fase zo'n boodschap te krijgen en ik snap dat je er moeite mee hebt dat die mogelijkheid voor jullie bestaat. Fijn dat de scan in ieder geval verzet is en dat er relatief snel duidelijkheid komt. Ik duim voor een goede uitslag!!
Geen enkel probleem hoor. Ik ben redelijk nuchter en vind het niet erg als mensen dat vragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:03 schreef laziness het volgende:
[..]
In dat kader, durf ik het nu toch eens jou te vragen Mula. Ik vraag me al een tijdje af wat nu de verwachtingen bij jou zijn?
Hopelijk vindt je dat niet erg
Jeetje, wat knullig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Lief dagboek...
Vrouw had vandaag PET-scan. Ze hadden gezegd: niets bijzonders van tevoren, alleen een halve liter water drinken. Onderzoek duurt 20 minuten.
Vrouw komt daar aan, had nuchter moeten zijn. Dus de scan ging niet door. Kreeg toen ook de formulieren mee met informatie over de scan. Over het infuus en dat het 1,5 uur duurt voordat het is ingewerkt enzo. Bedankt ziekenhuis![]()
Nu is de scan morgen, vlak voor de afspraak bij de oncoloog. Die blijft gewoon staan en ze zorgen ervoor dat de uitslag meteen naar hem wordt doorgezet.
/lief dagboek
quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vandaag was 1 van de langste dagen van mijn leven. Maar geen uitzaaiingen
Wat een afgrijselijk goed nieuws!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
JEEEEEUUJJ!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat fijn om te horen!quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
We hebben het gevierd alsof alles al voorbij was
![]()
Woensdag een extra echo om toch te kijken wat er dan op die lever zit. Het behandelplan ligt klaar en we kunnen snel beginnen zodra ze weten wat de vlekjes zijn.voorwaarts!
Welkom in mijn eigen Kafkaquote:Op maandag 29 februari 2016 19:32 schreef Mula het volgende:
Yvonne, heb jij eigenlijk al nieuws over de bestraling?
Welke hormoonkuur heb je? Want ik heb van de Arimidex ongeveer chronisch blaasontsteking. Koop die dure cistyberry, en dat helpt wel, voor zolang als het duurt. Kan ook niet steeds antibiotica slikken, dus dan maar zo.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:51 schreef yvonne het volgende:
Voorafje: wederom blaasontsteking, de 6e of 7e nu,
1 ding gaat wel goed, de hormoontabletten, nergens last van.
Leprozol, ik heb blaasontsteking sinds het begin van allesquote:Op maandag 7 maart 2016 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Welke hormoonkuur heb je? Want ik heb van de Arimidex ongeveer chronisch blaasontsteking. Koop die dure cistyberry, en dat helpt wel, voor zolang als het duurt. Kan ook niet steeds antibiotica slikken, dus dan maar zo.
Gadver Mula, wat akelig.Ik ben niet zo goed met woorden, maar ik kan hartstikke lekker knuffelen, bij dezequote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:08 schreef Mula het volgende:
Jee Yvonne, qua ellende weet je wel echt alles uit deze ziekte te halen he. Wat een gedoe weer. Heb je al uitslag gekregen van je bloedonderzoek? Hopelijk is het gewoon een simpel virusje en is het niet echt een reactie op de bestraling.
Met mij gaat het geestelijk even niet zo lekker. Het is echt een enorm zwaar jaar geweest met kanker die terugkwam, slechte leverwaarden (en dus de vraag of de chemo wel aansloeg), mensen dichtbij die ziekte niet trekken en gezeik in de familie. Net op het moment dat er eindelijk rust leek te komen, kreeg ik problemen met mn ontlasting, kreeg mn vriend gezondheidsproblemen, flipte ik wegens een medische ingreep die tot twee keer toe mislukte en kwam er nog meer gezeik in de familie. Geestelijk is de rek er even helemaal uit. Ik wil zó graag even op vakantie, maar zit de komende maand aan huis gebonden.[/einde klaagmodus]
En je verdient het zo om eens lekker op vakantie te gaan!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:08 schreef Mula het volgende:
Jee Yvonne, qua ellende weet je wel echt alles uit deze ziekte te halen he. Wat een gedoe weer. Heb je al uitslag gekregen van je bloedonderzoek? Hopelijk is het gewoon een simpel virusje en is het niet echt een reactie op de bestraling.
Met mij gaat het geestelijk even niet zo lekker. Het is echt een enorm zwaar jaar geweest met kanker die terugkwam, slechte leverwaarden (en dus de vraag of de chemo wel aansloeg), mensen dichtbij die ziekte niet trekken en gezeik in de familie. Net op het moment dat er eindelijk rust leek te komen, kreeg ik problemen met mn ontlasting, kreeg mn vriend gezondheidsproblemen, flipte ik wegens een medische ingreep die tot twee keer toe mislukte en kwam er nog meer gezeik in de familie. Geestelijk is de rek er even helemaal uit. Ik wil zó graag even op vakantie, maar zit de komende maand aan huis gebonden.[/einde klaagmodus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |