Onze Sjaak is 11 maanden nu. Wij hopen echt de 29ste een plan te krijgen, daar hebben we behoefte aan.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:25 schreef mrien het volgende:
Jeetje wat heftig mevrouw Cactus![]()
Hopelijk een vlotte aanpak en behandeling
Hoe oud is jullie Sjaak nu? Nog best heel klein toch?
Sterkte!
Een kleine 'yeah' is wel op zijn plaats.quote:Op zondag 21 februari 2016 09:16 schreef Rottdog het volgende:
Hier zit bijna de 5 jaar op wat betreft de hormoontherapie. Ik slik letrozol, om de 3 mnd een zoladex implantaat en moet zeggen kwa bijwerkingen valt het mij enorm mee.
Nu na 15 maart zal ik dit niet meer nodig hebben, na veel gezeur van mijn kant gaat het dan eindelijk gebeuren mijn eierstokken gaan eruit. Mijn tumor was hormoongevoelig en dat heeft mij nooit lekker gezeten. Bij mijn laatste eierstokken controle zag het er naar uit dat als ik stop met de hormonen er een hele grote kans is dat ze weer gaan werken. Daar zat ik dus niet op te wachten.
Ook al zijn we nu volop bezig met de onderzoeken, toch voelt het als een wachtrij voor de achtbaan. Er gebeurt van alles, maar eigenlijk toch nog niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:03 schreef JK het volgende:
Sterkte MevrouwCactus, die achtbaan begon hier eigenlijk al meteen na de diagnose. 3 weken lang onderzoeken etc. volgens mij zitten jullie er toch ook al in.
@de rest: dank voor de felicitaties. Binnenkort lekker vakantie (usa) en daarna mag ze aan de bak. 14 uur eerst is mooi zat.
Bij mij is dat gevoel eigenlijk steeds gebleven. Je hoort steeds maar een stukje van het traject. Hapklare brokjes, ahw.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ook al zijn we nu volop bezig met de onderzoeken, toch voelt het als een wachtrij voor de achtbaan. Er gebeurt van alles, maar eigenlijk toch nog niet.
Ik snap je helemaal. Toen eindelijk die eerste chemonaald bij mij er in zat, was ik ook opgelucht. Eindelijk actie en eindelijk gewoon maar zien wat er gebeurt ipv continu je maar de meest vreselijke dingen in je hoofd halen. Toch gek dat je iets wat je echt niet wilt, toch zo kan willen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ook al zijn we nu volop bezig met de onderzoeken, toch voelt het als een wachtrij voor de achtbaan. Er gebeurt van alles, maar eigenlijk toch nog niet.
Gelukkig! En nou gaan we dat een hele tijd vasthouden. Tijd voor herstel!quote:
We hebben morgen afspraak bij de oncoloog voor de uitslagen van alle onderzoeken en voor het behandelplan. We zijn hartstikke zenuwachtig, ik moet morgenvroeg eerst werken maar weet eerlijk gezegd niet of ik dat ga trekken. De afgelopen weken heb ik gedaan alsof het goed ging, maar stiekem valt dat tegen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:40 schreef JK het volgende:
Gelukkig, Mula!
Nou, MevrouwCactus, bij ons was het de eerste drie weken allerlei onderzoeken. Alles gaat door je hoofd, veel dagen het ziekenhuis gezien. Ik ben toen er even rust was na 3 weken, een weekje thuisgebleven van het werk omdat ik het ff niet trok. Begrepen ze volkomen. Na chemo, bestraling en herceptin etc. effe ziekenhuisrust. We zijn nu bijna 2 jaar verder, gaat best goed met haar. Zij een volle bos krullen en ik begin steeds dunner bovenop te worden aan de voorkant...
Wanneer krijgen jullie info / trajectplan?
Ik zit nu op de bank te twijfelen hoor, vind het maar moeilijk. Ga het gewoon proberen, kan altijd nog omdraaien als het niet lukt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef JK het volgende:
Ik had dan niet naar het werk gegaan, maar ik heb altijd ook wel iets thuis te doen om mijn hoofd ergens vanaf proberen te houden. Sterkte morgen, hopelijk valt het goed te behandelen!
einde oefening wil ik wel even nuanceren. ik ken iemand met een lever vol uitzaaiingen bij borstkanker diagnose, ze werkt weer.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dank je.
Vlekjes gevonden op de lever, maar nog niet duidelijk wat voor vlekjes. Eind van deze week of begin volgende week volgt een PET-scan om dat duidelijk te maken. Afhankelijk daarvan gaat er een behandeling opgestart worden. En als het uitzaaiingen zijn, dan is het volgens de arts einde oefening. K*tzooi.
Shit dat is een rot uitslag.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dank je.
Vlekjes gevonden op de lever, maar nog niet duidelijk wat voor vlekjes. Eind van deze week of begin volgende week volgt een PET-scan om dat duidelijk te maken. Afhankelijk daarvan gaat er een behandeling opgestart worden. En als het uitzaaiingen zijn, dan is het volgens de arts einde oefening. K*tzooi.
Zo zal ik het morgen vast ook zien inderdaad. Vandaag even niet, dat lukt niet meer.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
einde oefening wil ik wel even nuanceren. ik ken iemand met een lever vol uitzaaiingen bij borstkanker diagnose, ze werkt weer.
Niet te genezen meer idd, maar ze is momenteel al hele poos klachten vrij
Heel begrijpelijk. Wat een kutbericht.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zo zal ik het morgen vast ook zien inderdaad. Vandaag even niet, dat lukt niet meer.
Snap ik helemaal. Wat een rotbericht! Maar; ik heb ook vlekjes op mijn lever. En dan ook echt alleen maar vlekjes, géén kanker. Het kán dus wel!quote:Op maandag 29 februari 2016 17:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zo zal ik het morgen vast ook zien inderdaad. Vandaag even niet, dat lukt niet meer.
Woensdag de 9e pas de uitslag, die afspraak staat al. Ik twijfel of ik wachttijdbemiddeling wil aanvragen via de verzekering. In ons ziekenhuis kan het niet in ieder geval.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:59 schreef Mula het volgende:
Mevrouwcactus, wat moeten jullie trouwens enorm lang wachten op de uitslag als ze pas eind deze week of begin volgende week de scan heeft. Dat is gewoon nog minimaal een week in spanning zitten. Pfff, heftig zeg.
Ik zou het doen. Niet alleen kan de behandeling dan eerder starten, maar wachten is echt 10.000x erger dan weten, zelfs als de uitslag negatief is.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Woensdag de 9e pas de uitslag, die afspraak staat al. Ik twijfel of ik wachttijdbemiddeling wil aanvragen via de verzekering. In ons ziekenhuis kan het niet in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |