SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Da's een andere.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:42 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er dan doorgekrast?![]()
Damn! Bas zei hetquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:42 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er dan doorgekrast?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
De sudoku. Staat er waarschijnlijk onder of zoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:42 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er dan doorgekrast?----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Of Ruud en Billy die uit ELKAARS neus zaten te vreten....You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
De sudoku..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:42 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er dan doorgekrast?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Die zal als jong volwassene wel uit gaan buiten, dat hij de eerst RLS geboren baby is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:33 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hoe zou het met de BB baby zijn?
OT: Bas is de enige die Gaby binnen wil houden. Die vindt dit wel gezellig zo. Hangen op de bank. Puzzeltje oplossen en naar het gepingel luisteren.![]()
Nou... laat ik dat nou helemaal niet erg vinden. Werd een beetje gek van de mensen in de COS die meenden mee te moeten doen. Een beetje off topic - ok. Maar oplossen van een kruiswoordpuzzel hoort m.i. echt niet hier. Ik ben een oude zeur. Zeg het maar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:40 schreef Raskolnikow het volgende:
Iemand heeft met een pen de puzzel in de krant doorgekrast.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
Aub. Dat probeerde ik te vergeten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:43 schreef RodeVos het volgende:
Of Ruud en Billy die uit ELKAARS neus zaten te vreten....
Zie meteen de beelden weer voor me.![]()
![]()
En elkaars scheetjes gingen ruiken hihihihiquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:43 schreef RodeVos het volgende:
Of Ruud en Billy die uit ELKAARS neus zaten te vreten....![]()
Als het op de streams is dan kan er commentaar op geleverd worden. Herkauwer, vier letters...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:43 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou... laat ik dat nou helemaal niet erg vinden. Werd een beetje gek van de mensen in de COS die meenden mee te moeten doen. Een beetje off topic - ok. Maar oplossen van een kruiswoordpuzzel hoort m.i. echt niet hier. Ik ben een oude zeur. Zeg het maar.![]()
Nicole doet behoorlijk bozig tegen Bas
Wat is er gebeurt tussen die 2vandaag ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Koequote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:44 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als het op de streams is dan kan er commentaar op geleverd worden. Herkauwer, vier letters...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
En vergeet het in de haartjes kriebelen nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:43 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die zal als jong volwassene wel uit gaan buiten, dat hij de eerst RLS geboren baby is.
OT: Bas is de enige die Gaby binnen wil houden. Die vindt dit wel gezellig zo. Hangen op de bank. Puzzeltje oplossen en naar het gepingel luisteren.
----------------------------
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:44 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als het op de streams is dan kan er commentaar op geleverd worden. Herkauwer, vier letters...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ruud, onee rundquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:44 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als het op de streams is dan kan er commentaar op geleverd worden. Herkauwer, vier letters...![]()
Jij hebt wel een puntquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:44 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als het op de streams is dan kan er commentaar op geleverd worden. Herkauwer, vier letters...![]()
![]()
Bas: Een spiersamentrekking?
Gaby: Epilepsie![]()
Spiersamentrekking, vijf letters.
Spasme.
[ Bericht 18% gewijzigd door Sodeknetters op 06-08-2015 19:47:45 (Godver) ]![]()
Kom straks wel terug
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Nicole kan het niet zijn geweest, want dat is een pretje om mee samen te leven..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een stel jaloerse retards daarTEAM BAKSTEEN![]()
weeënquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:46 schreef Sodeknetters het volgende:
Spiersamentrekking, vijf letters.
Spasme.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zijzelf dansende dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:45 schreef Zeyina het volgende:
Bas: Een spiersamentrekking?
Gaby: Epilepsie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Gina houdt van eerlijkheid
daarom heeft ze natuurlijk drank gejat van BasMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze heeft het over eerlijkheid .... ojee Markquote:
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Thnx, nou ben benieuwd, had eigenlijk verwacht dat hij op Bjorn zou gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Naomi denk ik. Hij zei gisteren dat hij vol op Naomi gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En toen met Bjorn stiekum alle sushi opvreten, redbull en drank verstoppen voor zichzelf etcquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef puzziepie het volgende:
Gina houdt van eerlijkheid
daarom heeft ze natuurlijk drank gejat van Bas![]()
Hij wil het stemmen niet persoonlijk maken...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, nou ben benieuwd, had eigenlijk verwacht dat hij op Bjorn zou gaan.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 06-08-2015 19:51:08 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee Ivan wil niet persoonlijk stemmen, op zich wel netjes van hemquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, nou ben benieuwd, had eigenlijk verwacht dat hij op Bjorn zou gaan.![]()
Waaif heeft van stiff en gina gehoord dat Bas geld steelt en verstopt. Ze haat hem daarvoor en snapt niet dat de mensen thuis die kant niet zien van hem. Ondertussen zit ze vandaag Gabs en Ivan ook op te stoken tegen hem, door constant het verhaal te herhalenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:44 schreef puzziepie het volgende:
Nicole doet behoorlijk bozig tegen Bas
Wat is er gebeurt tussen die 2vandaag ?TEAM TAFEL![]()
Ik wed dat Stefanie die puzzel doorgekrast heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze ziet bijna groen
net als Stif
maar dan anders![]()
moeten we ook nog maar zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee Ivan wil niet persoonlijk stemmen, op zich wel netjes van hemTEAM TAFEL![]()
quote:![]()
Dat verhaal ken ik ,maar ik dacht dat Nicole had afgesproken niet meer te luisteren naar wat door mensen op de markt gezegd werdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Waaif heeft van stiff en gina gehoord dat Bas geld steelt en verstopt. Ze haat hem daarvoor en snapt niet dat de mensen thuis die kant niet zien van hem. Ondertussen zit ze vandaag Gabs en Ivan ook op te stoken tegen hem, door constant het verhaal te herhalen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ego.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje dom? Ze is bijna achterlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:52 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze is (sorry) een beetje dom!![]()
Ze dacht zeker dat die sudoku tekenen op nummer wasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat Stefanie die puzzel doorgekrast heeft.![]()
![]()
Stiff dacht waarschijnlijk dat ze de vierkante open vakjes moest inkleuren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat Stefanie die puzzel doorgekrast heeft.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Dat verstoppen lijkt me meer een Febo instructiequote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:50 schreef Urb het volgende:
[..]
En toen met Bjorn stiekum alle sushi opvreten, redbull en drank verstoppen voor zichzelf etc![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze dacht zeker dat die sudoku tekenen op nummer was![]()
![]()
![]()
3 verloren stemmen dus.quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Dat vraag ik want ik heb het niet gehoord..quote:
Oh hoor nu dat ze ook op Cees gaat stemmen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Mark hoort nu pas dat er veel mensen op Bas en Cees gaan stemmenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach dat geld verstoppen Mark en Bas samen, om later in december een feest te organiseren, het geld zit in de kist van Mark, met een hangslot erop, die "toevallig" Bas ergens had gevonden! ( met sleutel?)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Waaif heeft van stiff en gina gehoord dat Bas geld steelt en verstopt. Ze haat hem daarvoor en snapt niet dat de mensen thuis die kant niet zien van hem. Ondertussen zit ze vandaag Gabs en Ivan ook op te stoken tegen hem, door constant het verhaal te herhalen![]()
Hangslot was nog van Joey...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:55 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ach dat geld verstoppen Mark en Bas samen, om later in december een feest te organiseren, het geld zit in de kist van Mark, met een hangslot erop, die "toevallig" Bas ergens had gevonden! ( met sleutel?)Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Net zo'n leeghoofd als Droopyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kunnen net zo goed nu stemmen ,want het is al duidelijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Net zo'n leeghoofd als Droopy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke keer als ik die mega gefilterde foto's op haar instagram zie, moet ik aan die droopy foto denken.
TEAM BAKSTEEN![]()
bjorn heeft ook een trainer geregeld, eerst voor iedereen maar dacht fuck it, vrijdag komt hij
(verstond ik)![]()
slim van 'mquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:57 schreef Ranah het volgende:
bjorn heeft ook een trainer geregeld, eerst voor iedereen maar dacht fuck it, vrijdag komt hij
(verstond ik)
TEAM TAFEL![]()
Neon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
+1quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:57 schreef rowan634 het volgende:
Gina is me zooo tegengevallen. Niet verwacht dat zij zo zou zijn
TEAM BAKSTEEN![]()
Voor kickboksen of? Begreep dat ie Remy bonjanjanwanky gemailed had. Zou me niks verbazen als hij zn gezicht ooit laat zien, Emil had hem ook geregeld voor zn andere Talpa RLS, Is this lovequote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:57 schreef Ranah het volgende:
(verstond ik)![]()
Dan zal waaif wel erg blij en gelukkig zijn en weer een stemming van niets .quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:55 schreef rowan634 het volgende:
Al die rotwijven gaan dus op Bas en Cees en zitten de mannen ook nog op te stoken.![]()
![]()
![]()
ik hoorde wel het woord boksenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Voor kickboksen of? Begreep dat ie Remy bonjanjanwanky gemailed had. Zou me niks verbazen als hij zn gezicht ooit laat zien, Emil had hem ook geregeld voor zn andere Talpa RLS, Is this love![]()
Gina is precies zoals ik haar verwacht hadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:57 schreef rowan634 het volgende:
Gina is me zooo tegengevallen. Niet verwacht dat zij zo zou zijn
een mega Tokkie met Tokkie strekenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nu maar hopen dat ze die publiekstem krijgt. Tenminste nog iets leuksquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:00 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dan zal waaif wel erg blij en gelukkig zijn en weer een stemming van niets .
TEAM TAFEL![]()
fijne vakantie Saraquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:01 schreef sararaats het volgende:
Vele groeten vanuit Boulders Beach.
Leipe shit ouwe![]()
Sara, hoe is je Oostenrijks?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:01 schreef sararaats het volgende:
Vele groeten vanuit Boulders Beach.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
ja jij zei dat indd vanaf het begin al, toen zag ik het echt nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gina is precies zoals ik haar verwacht had
een mega Tokkie met Tokkie strekendacht dat zij anders was
TEAM TAFEL![]()
Ik had een leuke tokkie verwacht, beetje zoals die Limburgse kampeergastenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gina is precies zoals ik haar verwacht had
een mega Tokkie met Tokkie streken
TEAM BAKSTEEN![]()
Saartje!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:01 schreef sararaats het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kunt altijd nog hopen op deze bank : Cees, Bas en Stiff ......You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Ze mocht geen drank meenemen in kist van mammie en pappie omdat ze dan zouden denken dat ze alcoholiste zou zijn. Ondertussen weten we beterquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja jij zei dat indd vanaf het begin al, toen zag ik het echt nietdacht dat zij anders was
![]()
![]()
nee...rob is een luiequote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef EverHappy het volgende:
Kortharige hond met 3 letters.... Rob![]()
![]()
Dan is Stiff wegquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef RodeVos het volgende:
Kunt altijd nog hopen op deze bank : Cees, Bas en Stiff ......![]()
![]()
Groetjes terug vakantieganger.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:01 schreef sararaats het volgende:
Vele groeten vanuit Boulders Beach.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Preciesquote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
wimquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef EverHappy het volgende:
Kortharige hond met 3 letters.... RobTwinning = boring![]()
Dit is geen Surinaams hoor. Dit is "domme-mensen-kelderboxs".quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom praat iedereen daar Surinaams Godverdomme !!FHRITP
Gina wordt alleen maar erger vind ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja jij zei dat indd vanaf het begin al, toen zag ik het echt nietdacht dat zij anders was
althans : zo was ze al uiteraard ,maar ze voelt zich duidelijk op haar gemakMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja die waren echt lachen!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had een leuke tokkie verwacht, beetje zoals die Limburgse kampeergasten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben wel benieuwd wat voor bokkensprongen ze dan zou gaan uithalen om te mogen blijven, a la Ruud en Billy als 1 van hen weer eens op de schopstoel zatquote:![]()
yupquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze mocht geen drank meenemen in kist van mammie en pappie omdat ze dan zouden denken dat ze alcoholiste zou zijn. Ondertussen weten we beter
TEAM TAFEL![]()
Die voegen niet veel toe daar mogen allebei wel weg, net als Rob, Wim, Ivan, Mark, Nicole en Ginaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:54 schreef Urb het volgende:
Domme koe, die tv makers gaan nergens heen, tekent wellicht doodvonnis voor Gaby of Stef
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had een leuke tokkie verwacht, beetje zoals die Limburgse kampeergastendat filmpje was hilarisch btw
TEAM TAFEL![]()
Mark ziet ineens dat de linten van de tuintjes van Cees weg zijn gehaaldMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ha vakantieganger, fijne vakantie,quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:01 schreef sararaats het volgende:
Mark en Gina nog op de schommel en Gab en Bas op de bankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan, Mark en Nicole zou mooi zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef RodeVos het volgende:
Kunt altijd nog hopen op deze bank : Cees, Bas en Stiff ......Maar dat zal wel een droom blijven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Karaf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeveel ziektes denk je?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:11 schreef puzziepie het volgende:
Mark heeft mooie aandenkes aan GinaFHRITP
Ia.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent toch een vent of niet ..... ondertussen Marks hand half verbrijzelendMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Fout.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaylord, met je slakje!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:14 schreef puzziepie het volgende:
Je bent toch een vent of niet ..... ondertussen Marks hand half verbrijzelend![]()
![]()
Gina: "Als je weg gaat hoef je nooit meer terug te komen"
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Run Mark run!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:16 schreef puzziepie het volgende:
Gina: "Als je weg gaat hoef je nooit meer terug te komen"![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 06-08-2015 20:17:35 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:16 schreef puzziepie het volgende:
Gina heeft Mark gewoon keihard bij zijn prakje![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
En hij mag hem er pas over 5 maanden in prakken, denkt ie iigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:16 schreef puzziepie het volgende:
Gina heeft Mark gewoon keihard bij zijn prakje![]()
Echt een vrouwending,die machtsspelletjes...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Echt een vrouwending,die machtsspelletjes...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn geen typische vrouwen dingetjesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Echt een vrouwending,die machtsspelletjes...
Dit zijn Tokkie strekenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja als er weer drank in zit wss, net als toen die limbo's er waren "opkankeren kankerwijf"quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat nog een keer helemaal mis tussen Gina en Mark![]()
Ik voel een soort spanning tussen die twee, en daar wordt je niet happy van.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:19 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat nog een keer helemaal mis tussen Gina en Mark![]()
allang gebeurd hoor,want niets is wat het lijkt toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:17 schreef Urb het volgende:
[..]
En hij mag hem er pas over 5 maanden in prakken, denkt ie iig![]()
Ze heeft hem toch ook geslagen of gestompt een tijdje geleden toen ze dronken was?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja als er weer drank in zit wss, net als toen die limbo's er waren "opkankeren kankerwijf"My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch ook geslagen of gestompt een tijdje geleden toen ze dronken was?![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit zijn geen typische vrouwen dingetjes
Dit zijn Tokkie strekena la Vanes
![]()
Dag Sara, veel plezier op het kaapse schiereiland, Boulders Beach, heb je de zwartvoetpinguïn of brilpinguïn al gezien? Goede reis terug naar Belgie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:01 schreef sararaats het volgende:
Vele groeten vanuit Boulders Beach.![]()
nou ja zeg, wie is dat nu geweestquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef snetje het volgende:
Nou!![]()
[ afbeelding ]
Daar zit veel haat in....![]()
Ze had het toen die nacht al bijna voor elkaar "hij liep scheldend en snikeend roepend "Ik ben er nu echt klaar mee!" de ZK in, maja hij was dan ook straalbezopen weer welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef Ranah het volgende:
gina zou mark zo vrijwillig kunnen doen opstappen als ze wil![]()
Geen tepelklemmen voor Gina , anders is ze dezelfde nacht nog wegMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Simpele puzzeltjes in de krant niet kunnen oplossen de hoogopgeleide die door de selectie komenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef snetje het volgende:
Nou!![]()
[ afbeelding ]
Daar zit veel haat in....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gok op Stef, als ik haar denkvermogen vergelijk + die mooie krastekening is het net mn nichtje van 2quote:![]()
Dat Mark nu even haar tekst gebruikt en "Man up" zegtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:23 schreef puzziepie het volgende:
Geen tepelklemmen voor Gina , anders is ze dezelfde nacht nog weg
Maarja![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaby: Bas, wil je taart?
Bas: Van wie is die taart?
Gaby: Iedereen eet het toch. Wil je liever ijs? Of ben je op dieet?
Bas: Ja.
Gaby: ik ben ook op dieet.
Bas: Nou oke, een klein stukje met slagroom.![]()
Nou, dan geven we haar de zweep en tepelklemmen maarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:28 schreef puzziepie het volgende:
Gina houdt niet van pijn ...
behalve bij anderen
En 1 fles Vodka voor bij de funYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Dat wordt niks tussen die tweequote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:28 schreef RobbieRonald het volgende:
Staaapelverliefd hoor die Gina, spat ervan af![]()
En roken en zuipen...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:29 schreef Hagenesie het volgende:
Zie ze daar de hele dag alleen maar vreten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeeeeeeezus wat zielig!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef snetje het volgende:
Nou!![]()
[ afbeelding ]
Daar zit veel haat in....TEAM BAKSTEEN![]()
dquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:21 schreef snetje het volgende:
Nou!![]()
[ afbeelding ]
Daar zit veel haat in....
O dit is toch wel heel erg. Idd wat een trieste mensen!Hangplek voor vrije gedachten![]()
Mark wil weten hoeveel Gina van hem houdt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat wordt niks tussen die twee
Haar antwoord: JA![]()
Stefanie: Nicole heeft net een stukje afgesneden en is naar Cees gelopen,
Naomi: Waarom?
Stefanie: want Cees loopt steeds de taart mis.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:29 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou, dan geven we haar de zweep en tepelklemmen maarYihaaah!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat valt mee,meestal zegt ze:"Hou je bek".quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:30 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Mark wil weten hoeveel Gina van hem houdt.
Haar antwoord: JA“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is dat er camera's op staan, anders had Gina mark al lang gedumpt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:30 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Mark wil weten hoeveel Gina van hem houdt.
Haar antwoord: JA![]()
Ze zuipen gewoon weer alles wat voorhanden isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne avond.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb weer genoeg van het vakantie oordje utopia![]()
![]()
![]()
![]()
Naomi: Die vriend van mij is best wel sloom, hij komt hier ook naar toe.
Stefanie: Is hij soms homo?
Naomi: Ja.![]()
Nicolequote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het gedaan heeft?Jij?
TEAM BAKSTEEN![]()
Ze hebben ook al stiekem gekust - en gefriemeld in de bosjesquote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Gio?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Naomi: Ja.TEAM BAKSTEEN![]()
Geen idee,sliep je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou het groen worden met dat chloor?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik zie Nicole er ook wel voor aan al zei ze dat ze het niet had gedaanquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Echt wel, dan moet je maar niet weglopen, mis je alle fun.quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
O? Gina heeft zin in een 'stoeipartij'?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:36 schreef cobain1994 het volgende:
Mark moet door drinken van Gina..![]()
Hadden ze hiervoor nou geen spoilers uitgevonden in de eerste plaats ?quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Op die foto daarboven lijkt het alsof Stif aan de achterkant geen haar meer heeftquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zou het groen worden met dat chloor?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En anders zie ik ze er allemaal wel voor aan.. stuk voor stuk misselijk tuig, behalve Cees dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie Nicole er ook wel voor aan al zei ze dat ze het niet had gedaanTEAM BAKSTEEN![]()
Is Mark leuker dan als hij drank op heeft?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:37 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
O? Gina heeft zin in een 'stoeipartij'?![]()
Een slomo dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Naomi: Ja.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:32 schreef Luna1956 het volgende:
En wie struint er weer rond het zwembad (waar Rob in zit)?
[ afbeelding ]
Nou Rob. Daar komt ze hoor. Vastberaden![]()
triest eng wijf.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Iemand heeft in het zwembad gekaktquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Elke week een ander kleurtje en geen wonderquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op die foto daarboven lijkt het alsof Stif aan de achterkant geen haar meer heeft
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
En anders zie ik ze er allemaal wel voor aan.. stuk voor stuk misselijk tuig, behalve Cees dan.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op die foto daarboven lijkt het alsof Stif aan de achterkant geen haar meer heefteujjj nog een opgeschoren coupe
TEAM BAKSTEEN![]()
Hahahaha. Daar drijft idd een drol.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:38 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Iemand heeft in het zwembad gekakt![]()
![]()
Ik zou het niet durven; zo vaak blonderenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Elke week een ander kleurtje en geen wonder
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Stef boeit het ook niet dat ze haar haar verpest. Lekker kaal binnenkort
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Stiff wel, is niet voor niks een rebelquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het niet durven; zo vaak blonderen
TEAM BAKSTEEN![]()
Ze gaat ook zwemmen in het chloor waterquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:32 schreef Luna1956 het volgende:
En wie struint er weer rond het zwembad (waar Rob in zit)?
[ afbeelding ]
Nou Rob. Daar komt ze hoor. Vastberaden![]()
![]()
![]()
Kan idd niet goed zijn dat gekloot met die kleuren. Ach. RLS's en pruiken zijn 1 toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:39 schreef MacDeMarco het volgende:
Stef boeit het ook niet dat ze haar haar verpest. Lekker kaal binnenkort![]()
![]()
Tot haar haar wel een keer uitvalt ....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stiff wel, is niet voor niks een rebel
dan is het janken en boos zijnMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Beter dan soms met hun zenders...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:39 schreef RobbieRonald het volgende:
Het geluid is opvallend goed in dat zwembad! Kan ze prima verstaan met volume op halverwege.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob nu alleen met Stef in het zwembad.
Idd. Dit hebben ze beter voor elkaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter dan soms met hun zenders...![]()
Echt een dooie blik heeft die Stef.
Ze bereiden daar niets voor hoor. Alles gaat daar spontaanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter dan soms met hun zenders...![]()
![]()
Stefanie: Zijn Gina en Mark nou weer aan het bespreken waar ze willen wonen, of hoeveel ze overhouden aan het einde van de maand?
Rob: Iloveyou.
Stefanie: Vreselijk.
Rob: Hoelaat hebben we morgen het feestje van Ivan?![]()
Haha. Idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:43 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier wel een beetje op die enge gast uit FF zijn UI van maanden geleden..![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:43 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier wel een beetje op die enge gast uit FF zijn UI van maanden geleden..![]()
![]()
Ik hou nog steeds van je schatje. Zegt Mark.
nog steeds? Zegt Gina.
Dat hoort alleen nog maar meer te worden.
Zegt ze boos.![]()
Bladerunnerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:43 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Stef wil Rob bespringen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Rob gaat kopje onder.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:43 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt hier wel een beetje op die enge gast uit FF zijn UI van maanden geleden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Precies StiffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rob en Stef zuipen beide drank.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:46 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En Rob wil maar niet..totdat hij 20 biertjes op heeft
Hoe meer alcohol hoe dichter bij elkaar.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Met staren,en alles?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:48 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we even? We gaan weer een vertraagd gesprek beluisteren met lange pauzes en stiltes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob: Het water is nu echt lekker warm.
(intussen zit Stef te plassen)
Nou, ik val ook niet van m'n stoel hoor.quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Zal het kwartje dan toch eindelijk es vallen dat ze in een soap zitten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:49 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole: Al die dingen die hier gebeuren, brengen mij aan het twijfelen waarom ik hier zit![]()
![]()
Laat Nicole het zich aan doen ....de spelletjes die er worden gespeeldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:49 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole: Al die dingen die hier gebeuren, brengen mij aan het twijfelen waarom ik hier zit
Ivan zegt dat de enige die bewust onrust stookt en dingen achter houdt Bas is![]()
Nicole vind dat Mark ook een onruststoker isMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal het kwartje dan toch eindelijk es vallen dat ze in een soap zitten?wel nee zijn ze te stom voor .
![]()
Ivan over dat er 1 iemand is die bewust de boel loopt op te stoken ... Bas
Nicole: Nee... MarkWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze gaat voorlopig nog nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:51 schreef TillyB het volgende:
Waaaaaaif ga naar huisssssssssssssss gaaaaaaaaaaaa
wat een nep gesprekje dit trouwensMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties Forumhop: Hop naar: