quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik luister nu lekker naar een album van Bush
Dat is relaxtquote:
Zelfs dat nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel altijd maar één dopje in. Je moet aanspreekbaar zijn, vind ik. Tenzij het probleem waaraan je werkt echt heel moeilijk is
Over het algemeen wel ja. Soms als het luidruchtig is of ik me even moet concentreren dan doe ik ze beiden in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb wel altijd maar één dopje in. Je moet aanspreekbaar zijn, vind ik. Tenzij het probleem waaraan je werkt echt heel moeilijk is
Ja, dat is best kut!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Soms als het luidruchtig is of ik me even moet concentreren dan doe ik ze beiden in.
Tegenwoordig zit ik net onder de speakers, dus 1 oordopje werkt niet meer echt
Best wel jaquote:
Zo de radio maar eens aanzetten dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Nu staat radio 2 aan. Prima muziek, top2000 shuffle
Het is vrijdag he, dan mag ie best rustig aan doen. Denk aan je gezondheidquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:53 schreef Q. het volgende:
Zo, lekker gezwommen. Nu maar weer eens iets werken. Even.Beetje. Niet teveel.
Vast aan het trainen voor je vakantie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:53 schreef Q. het volgende:
Zo, lekker gezwommen. Nu maar weer eens iets werken. Even.Beetje. Niet teveel.
Dat doe ik elke werkdag al.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is vrijdag he, dan mag ie best rustig aan doen. Denk aan je gezondheid
Verstandig he? Gisteren visumpapieren ingevuld. Wat een gedoe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast aan het trainen voor je vakantie?
Dat sommige landen ook zo moeilijk doen, de meeste mensen willen volgens mij het land uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig he? Gisteren visumpapieren ingevuld. Wat een gedoe.
que?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Woei, net een d4, d8, d12 en een d20 gehaald
Dinsdag mag ik meedoen met Dungeons&Dragons
Dobbelstenen, met 4, 8, 12 en 20 zijdes. Nodig voor D&D roll playing game (samen met een stapel d6 en 2x d10, maar die had ik al)quote:
Dat. Al zaten er nogal wat dingen in die ik vreemd en ongeloofwaardig vond, b.v. de HDD waar tattooboy alles op uitgewerkt had die hij in de rivier gegooid heeft vanuit zijn kantoorraam konden ze jaren nadien nog vinden EN er ook nog data vanaf halen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:42 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk was alleen seizoen 1 echt goed.
Alleen omdat die vent volgens jou vies isquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:01 schreef DrMarten het volgende:
En paniek in de trein om een wesp. Ik hoop sat ie die vieze vent aan de andere kant van gangpad te grazen neemt.
ik ken hem helaas al langer dan vandaagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen omdat die vent volgens jou vies is
Oké danquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ken hem helaas al langer dan vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |