quote:
Op maandag 31 augustus 2015 13:34 schreef Geckoo het volgende:Je ziet dus dat je een berichtje hebt maar je kan niet het berichtje lezen.
Ik vind het ook niet echt een smartwatch, je mist te veel functionaliteiten om het een smartwatch te noemen.
Maar is wel een stijlvol horloge met wat slimmigheden.
Dat spreekt mijn dan juist wel weer aan, ik hoef namelijk niet per se een poging tot weergave van berichtjes op m'n horloge. Ik heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak - omdat ik notificaties wil hebben en omdat ik het volgen van beweging handig vind om te zien hoe passief ik de kantoor dag door kan. Een apple watch kan dit ook, maar is veel te duur voor wat het biedt. Buienradar op m'n horloge is geinig, maar .. tja.
Enfin, of ik de notificaties met ledjes genoeg vind.. tja, wie weet zet ik 'm ook zo te koop weer. Vind het uberhaupt wel een mooie klok, al heb ik meerdere horloges dus die moeten dan misschien wat veld ruimen.
quote:
Connect with Apple Health - Connect nevo to Apple Health to record and analyze your activity data between nevo watch and Apple Health.
En antwoord op de Apple Health app vraag diende zich aan. Slaap analyse is nog steeds onderweg zie ik. Jammer.
WhatsApp notificaties ging ook nog niet helaas, geloof ik. Edit: inmiddels elders een gevonden en gekocht, evengoed bedankt en succes met de verkoop!
[ Bericht 1% gewijzigd door NiGeLaToR op 31-08-2015 22:49:00 ]