Ze vereisen een dergelijk dure verzendmethode dat ik het beter eerst zo kan proberenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Mooi ding
Retourneren niet mogelijk?
Digitale dingen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:50 schreef BYM het volgende:
Alleen voor een smartwatch zie ik weinig digitale dingen op de foto staan van de website ?
Alleen als je telefoon/laptop er naast ligt dus?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:47 schreef Moody het volgende:
Het geeft notificaties bij smsjes, mails e.d.
Die dingen kosten 50 cent...quote:Er zit een stappenteller in.
Dit is geen plek voor een discussie over het product. Je kan een topic starten in DIGquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Alleen als je telefoon/laptop er naast ligt dus?
[..]
Die dingen kosten 50 cent...
In feite wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:53 schreef BYM het volgende:
Was voordat ik filmpje had gekeken![]()
Geinig inderdaad, maar meer dan een message-hub is het in feite niet?
Enschede. Maar versturen kan ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Waar op te halen?
Startbod van ¤150
Ja hij trilt en er gaat een lampje branden. Je kan zelf instellen welke kleur voor welke notificatie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 01:14 schreef Kuhly het volgende:
Trilt hij wanneer je wordt gebeld? En WA?
(staat wel 'vibration silent alarm', maar is dat ook wat het inhoud?)
is deze ontwikkeld voor mensen met een dwasrleasie?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja hij trilt en er gaat een lampje branden. Je kan zelf instellen welke kleur voor welke notificatie.
New York inderdaad. Bod genoteerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Gaat het trouwens om de New York versie?
Bod verhoog ik trouwens tot ¤175
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |