Uit recente ervaring kan ik vertellen dat zelfs dat tegenwoordig digitaal gaat. Ik heb in ieder geval nergens een optie gezien van 'acceptgiro per post'. Bij de keuze 'achteraf betalen' krijg je gewoon een mailtje met een link waarmee je kan betalen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef Manke het volgende:
Bol geeft toch acceptgiro's? Niks ontvangen, dus geen acceptgiro.
Dus jij betaalt alle facturen die binnen komen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er staat nu toch gewoon een factuur open die ik binnen zoveel tijd moet gaan betalen.
Je kan er op wachten dat bol met betalingsherinneringen en aanmaningen gaat komen. TS wil dat voor zijn en het nu oplossen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:05 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dus jij betaalt alle facturen die binnen komen?
Je kan kiezen of je de acceptgiro per mail of per post wil ontvangen. Welke methode je ook kiest; er ontstaat wel een betaalverplichting. Het hier veel gezegde "niets ontvangen = niets betalen" gaat dus mooi niet op voor TS.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Uit recente ervaring kan ik vertellen dat zelfs dat tegenwoordig digitaal gaat. Ik heb in ieder geval nergens een optie gezien van 'acceptgiro per post'. Bij de keuze 'achteraf betalen' krijg je gewoon een mailtje met een link waarmee je kan betalen.
Na éénmalig melden dat de overeenkomst nog niet is nagekomen kunnen ze sturen wat ze willen, maar kun je elke verdere brief die je ontvangt zien als een cadeautje om de barbecue mee aan te steken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan er op wachten dat bol met betalingsherinneringen en aanmaningen gaat komen. TS wil dat voor zijn en het nu oplossen.
Een betaalverplichting ontstaat niet door (ontvangst van) een factuur maar door overeenkomst en prestatie. De prestatie mankeert hier.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan kiezen of je de acceptgiro per mail of per post wil ontvangen. Welke methode je ook kiest; er ontstaat wel een betaalverplichting. Het hier veel gezegde "niets ontvangen = niets betalen" gaat dus mooi niet op voor TS.
Mag ik je adres?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan kiezen of je de acceptgiro per mail of per post wil ontvangen. Welke methode je ook kiest; er ontstaat wel een betaalverplichting. Het hier veel gezegde "niets ontvangen = niets betalen" gaat dus mooi niet op voor TS.
Hmm, wellicht typte ik ietwat te ondoordacht vanmorgenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Een betaalverplichting ontstaat niet door (ontvangst van) een factuur maar door overeenkomst en prestatie. De prestatie mankeert hier.
De verzender moet aan kunnen tonen dat je iets ontvangen hebt. Ook bij brievenbuspost.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:50 schreef daniela_007 het volgende:
De vraag is wie in zijn recht staat: Degene die zegt dat hij de post heeft verstuurd of degene die zegt dat hij de post niet heeft ontvangen?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag een mail gehad. Ze gaan het toch vergoeden en de bestelling afboeken. Wat er nu mis is gegaan met de bestelling onderweg daar komen we niet achter helaas. Volgens bol is dat niet op te sporen omdat het dus brievenbus post betreft. Eind goed al goed.
Dat klopt, *als* dit verhaal klopt. Volgens mij is het niet het hele verhaal, of is het anders bijzonder brak beschreven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Als bol.com zo moeilijk doet over iets dat goedkoop genoeg is om via de brievenbus te komen is het wel erg triest, we mogen allemaal blij zijn als Amazon eindelijk ook officiëel in Nederland begint.
Dan had je de volgende dag al een replacement en mocht de oorspronkelijke bestelling nog aankomen dan had je die ook mogen houden
Ik snap nog steeds niet wat ze precies willen gaan vergoeden. Maar goed...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag een mail gehad. Ze gaan het toch vergoeden en de bestelling afboeken. Wat er nu mis is gegaan met de bestelling onderweg daar komen we niet achter helaas. Volgens bol is dat niet op te sporen omdat het dus brievenbus post betreft. Eind goed al goed.
Wat krijg je vergoed?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag een mail gehad. Ze gaan het toch vergoeden en de bestelling afboeken. Wat er nu mis is gegaan met de bestelling onderweg daar komen we niet achter helaas. Volgens bol is dat niet op te sporen omdat het dus brievenbus post betreft. Eind goed al goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |