niet betalen tot ze die wel geven..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:42 schreef Maver24 het volgende:
Ze geven geen rede en ik heb besteld via achteraf betaling. Ik heb nog niet betaald. Krijg net een mail terug dat het besluit is genomen vanuit het hoofd kantoor. Ik wil de rede weten. Die geven ze niet. Wat nu?
Stuur maar terug dat zij mogen aantonen dat jij het ontvangen hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:42 schreef Maver24 het volgende:
Ze geven geen rede en ik heb besteld via achteraf betaling. Ik heb nog niet betaald. Krijg net een mail terug dat het besluit is genomen vanuit het hoofd kantoor. Ik wil de rede weten. Die geven ze niet. Wat nu?
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt bijzonder onwaarschijnlijk, om eerlijk te zijn.
Waarschijnlijk stond er ook nog zoiets bij alsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad.
Copy/paste de mail anders eens?
Want ze zullen vast wel iets meer hebben gestuurd dan "Het wordt niet vergoed en we geven geen reden".
Dit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:45 schreef Nizno het volgende:
Er valt ook niets te vergoeden in dit geval toch?
Er is nog niets betaald.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:45 schreef Nizno het volgende:
Er valt ook niets te vergoeden in dit geval toch?
Er is nog niets betaald.
Ik had van de week dus gebeld dat mijn bestelling niet is aangekomen terwijl ik dus wel een mail heb gehad dat mijn bestelling is verzonden. Ze zeiden tegen mij dat ik 4 werkdagen moest wachten voordat er verder iets gedaan ging worden. Gisteren dus gebeld en tegen mij is gezegd dat ze een onderzoek gingen starten. Nu een dag later krijg ik dus vanochtend een mail met daarin dat ik dus aangaf de bestellingen niet te hebben ontvangen maar dat ze het hebben onderzocht en hebben besloten het niet te vergoeden zonder een duidelijke reden. Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat heb je precies aan de telefoon geroepen TS?
Maar dat maakt toch niks uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had van de week dus gebeld dat mijn bestelling niet is aangekomen terwijl ik dus wel een mail heb gehad dat mijn bestelling is verzonden. Ze zeiden tegen mij dat ik 4 werkdagen moest wachten voordat er verder iets gedaan ging worden. Gisteren dus gebeld en tegen mij is gezegd dat ze een onderzoek gingen starten. Nu een dag later krijg ik dus vanochtend een mail met daarin dat ik dus aangaf de bestellingen niet te hebben ontvangen maar dat ze het hebben onderzocht en hebben besloten het niet te vergoeden zonder een duidelijke reden. Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
Heb je dat al gevraagd dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
Wat valt er te vergoeden? Je hebt immers nog niet betaald.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had van de week dus gebeld dat mijn bestelling niet is aangekomen terwijl ik dus wel een mail heb gehad dat mijn bestelling is verzonden. Ze zeiden tegen mij dat ik 4 werkdagen moest wachten voordat er verder iets gedaan ging worden. Gisteren dus gebeld en tegen mij is gezegd dat ze een onderzoek gingen starten. Nu een dag later krijg ik dus vanochtend een mail met daarin dat ik dus aangaf de bestellingen niet te hebben ontvangen maar dat ze het hebben onderzocht en hebben besloten het niet te vergoeden zonder een duidelijke reden. Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
Ik heb net een mail teruggestuurd met de vraag wat de reden is van het besluit. Ik wacht het antwoord af.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je dat al gevraagd dan?
Ik zal het uiteindelijk wel moeten gaan betalenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:55 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Wat valt er te vergoeden? Je hebt immers nog niet betaald.
Nee, dat hoef je dus niet dus stop met het debieltje uithangen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zal het uiteindelijk wel moeten gaan betalen
waarom?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zal het uiteindelijk wel moeten gaan betalen
Wat ben je nou allemaal aan het doen? Je hebt niet betaald voor iets dat je niet hebt, wat is het probleem?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gebeld met de klantenservice. Ze hebben mijn verzoek weer doorgestuurd naar een andere afdeling die er over gaat. Klantenservice kon de reden niet geven want die wist ze niet. Nu weer 3 tot 5 werkdagen wachten.
Lijkt me dat Bol volhoudt dat het wel 'gewoon' ontvangen is en er dus voor betaald dient te worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal aan het doen? Je hebt niet betaald voor iets dat je niet hebt, wat is het probleem?
Er staat nu toch gewoon een factuur open die ik binnen zoveel tijd moet gaan betalen. Dat snap jij toch ook wel. Er moet gewoon een oplossing komenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal aan het doen? Je hebt niet betaald voor iets dat je niet hebt, wat is het probleem?
Precies dit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me dat Bol volhoudt dat het wel 'gewoon' ontvangen is en er dus voor betaald dient te worden.
Heb je mijn voorstel al gemaildquote:
Laat die mail dan eens zienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop gewoon dat de bestelling gewoon nog aankomt, dan ben ik er gewoon klaar mee met bol en bestel ik er nooit meer wat.
Werkt ook bij Wehkamp als iets een paar dagen later in de aanbieding is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:36 schreef essnhills het volgende:
Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen, kun je het wellicht via Twitter/Facebook/klacht.nl proberen op te lossen.
Aantal jaar geleden werd ik door bol.com eerst bestookt met betalingsherinneringen om iets wat ik had teruggestuurd (en daar ook bevestiging van had gekregen), en ondanks toezeggingen bleven ze komen en ging het uiteindelijk over naar een incassobureau Uiteindelijk via social media geklaagd en toen was het binnen 1 dag opgelost.
Wij zijn fan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef jeroen25 het volgende:
Is iedereen hier zo'n fan van bol of maakt het forum linkjes van de tekst bol of bol.com ?
Heb jij er een linkje van gemaakt?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef jeroen25 het volgende:
Is iedereen hier zo'n fan van bol of maakt het forum linkjes van de tekst bol of bol.com ?
Hij is stiekem ook fan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij er een linkje van gemaakt?
Danny heeft bepaald dat wij allen fan zijn, jij vind marktplaats toch ook geweldig.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef jeroen25 het volgende:
Is iedereen hier zo'n fan van bol of maakt het forum linkjes van de tekst bol of bol.com ?
En anders liekendiek wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Danny heeft bepaald dat wij allen fan zijn, jij vind marktplaats toch ook geweldig.
Hahaha, dat moet een grap zijn, geweldigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En anders liekendiek wel.
Nou. Hilarisch.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hahaha, dat moet een grap zijn, geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |