abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154954240
Ik heb vorige week woensdag een bestelling geplaatst bij bol.com. deze zou via de brieven post worden bezorgd. Deze is alleen nooit niet aangekomen. Ik heb gister met bol gebeld en ze zeggen een onderzoek te hebben gestart. Nu krijg ik vandaag een mail met daarin dat het niet wordt vergoed. Pardon? Ik heb niks gehad via de post en nu kan ik mooi gaan betalen voor mijn bestelling die ik nooit heb ontvangen. Kan dit zomaar? Laatste keer dat ik wat besteld heb bij bol.com
pi_154954279
Geven ze er ook nog een reden bij?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154954339
Stel ze in gebreke.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_154954342
Gewoon achteraf betalen kiezen bij Bol.com

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2015 13:38:53 ]
pi_154954435
Ze geven geen rede en ik heb besteld via achteraf betaling. Ik heb nog niet betaald. Krijg net een mail terug dat het besluit is genomen vanuit het hoofd kantoor. Ik wil de rede weten. Die geven ze niet. Wat nu?
pi_154954449
Klinkt bijzonder onwaarschijnlijk, om eerlijk te zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_154954452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:42 schreef Maver24 het volgende:
Ze geven geen rede en ik heb besteld via achteraf betaling. Ik heb nog niet betaald. Krijg net een mail terug dat het besluit is genomen vanuit het hoofd kantoor. Ik wil de rede weten. Die geven ze niet. Wat nu?
niet betalen tot ze die wel geven..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_154954461
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:42 schreef Maver24 het volgende:
Ze geven geen rede en ik heb besteld via achteraf betaling. Ik heb nog niet betaald. Krijg net een mail terug dat het besluit is genomen vanuit het hoofd kantoor. Ik wil de rede weten. Die geven ze niet. Wat nu?
Stuur maar terug dat zij mogen aantonen dat jij het ontvangen hebt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154954478
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt bijzonder onwaarschijnlijk, om eerlijk te zijn.
Inderdaad.

Copy/paste de mail anders eens?
Want ze zullen vast wel iets meer hebben gestuurd dan "Het wordt niet vergoed en we geven geen reden".
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:44:44 #10
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_154954480
De Bol.com service is fantastisch goed. Klinkt erg onwaarschijnlijk.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 6 augustus 2015 @ 13:45:27 #11
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_154954499
Er valt ook niets te vergoeden in dit geval toch?
Er is nog niets betaald.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154954506
quote:
5s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:44 schreef Anne het volgende:

[..]

Inderdaad.

Copy/paste de mail anders eens?
Want ze zullen vast wel iets meer hebben gestuurd dan "Het wordt niet vergoed en we geven geen reden".
Waarschijnlijk stond er ook nog zoiets bij als

"Open maar lekker een topic op FOK!"
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154954512
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:45 schreef Nizno het volgende:
Er valt ook niets te vergoeden in dit geval toch?
Er is nog niets betaald.
Dit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_154954529
Wat heb je precies aan de telefoon geroepen TS?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:48:22 #15
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154954573
quote:
99s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:45 schreef Nizno het volgende:
Er valt ook niets te vergoeden in dit geval toch?
Er is nog niets betaald.
pi_154954604
Waar praten wij over TS 100euro of?
pi_154954632
waarschijnlijk wil de ts nu een miljoen schadevergoeding
pies on joe toe
pi_154954693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat heb je precies aan de telefoon geroepen TS?
Ik had van de week dus gebeld dat mijn bestelling niet is aangekomen terwijl ik dus wel een mail heb gehad dat mijn bestelling is verzonden. Ze zeiden tegen mij dat ik 4 werkdagen moest wachten voordat er verder iets gedaan ging worden. Gisteren dus gebeld en tegen mij is gezegd dat ze een onderzoek gingen starten. Nu een dag later krijg ik dus vanochtend een mail met daarin dat ik dus aangaf de bestellingen niet te hebben ontvangen maar dat ze het hebben onderzocht en hebben besloten het niet te vergoeden zonder een duidelijke reden. Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
pi_154954738
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Ik had van de week dus gebeld dat mijn bestelling niet is aangekomen terwijl ik dus wel een mail heb gehad dat mijn bestelling is verzonden. Ze zeiden tegen mij dat ik 4 werkdagen moest wachten voordat er verder iets gedaan ging worden. Gisteren dus gebeld en tegen mij is gezegd dat ze een onderzoek gingen starten. Nu een dag later krijg ik dus vanochtend een mail met daarin dat ik dus aangaf de bestellingen niet te hebben ontvangen maar dat ze het hebben onderzocht en hebben besloten het niet te vergoeden zonder een duidelijke reden. Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
Maar dat maakt toch niks uit.
Je hebt je geld nog. En geen product.
Gewoon nogmaals bestellen dus.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154954740
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
Heb je dat al gevraagd dan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:55:55 #21
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_154954778
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Ik had van de week dus gebeld dat mijn bestelling niet is aangekomen terwijl ik dus wel een mail heb gehad dat mijn bestelling is verzonden. Ze zeiden tegen mij dat ik 4 werkdagen moest wachten voordat er verder iets gedaan ging worden. Gisteren dus gebeld en tegen mij is gezegd dat ze een onderzoek gingen starten. Nu een dag later krijg ik dus vanochtend een mail met daarin dat ik dus aangaf de bestellingen niet te hebben ontvangen maar dat ze het hebben onderzocht en hebben besloten het niet te vergoeden zonder een duidelijke reden. Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
Wat valt er te vergoeden? Je hebt immers nog niet betaald.
pi_154954818
Lieve lieve Bol.

Het doet mij intens verdriet van u te vernemen dat u mij niet vertrouwt. En dat u van mening bent dat ik lieg en fraudeer.

Doch het verheugt mij dat uiteindelijk een deurwaarder bij mij aan de deur zal staan, in een persoonlijk gesprek met deze man zal ik hem vragen om aan te tonen dat het opeisen van het geld gerechtigd is door te bewijzen dat ik de goederen in ontvangst heb genomen, mocht deze man ook niet voor rede vatbaar zijn net zoals u en evenals u niet op de hoogte zijn van de Nederlandse wetgeving, dan zullen wij de mening van de rechter afwachten in deze, ik ben benieuwd hoe hoog u uw kansen inschat, ik schat de mijne zeer hoog in, en vind het zonde dat u tevergeefs extra kosten zult gaan maken in deze.
Met de verhoogde prijs in de supermarkten van toiletpapier hoop ik dat u mij vele aanmaningen zult toesturen, wel hoop ik dat u hiervoor zacht papier wil gebruiken.

Met vriendelijke groet, TS
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_154954932
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:54 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Heb je dat al gevraagd dan?
Ik heb net een mail teruggestuurd met de vraag wat de reden is van het besluit. Ik wacht het antwoord af.
pi_154954947
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:55 schreef Vox_Populi het volgende:

[..]

Wat valt er te vergoeden? Je hebt immers nog niet betaald.
Ik zal het uiteindelijk wel moeten gaan betalen
pi_154954963
Alemachtig mensen kunnen ook gewoon zeiken om het zeiken :'). Er is ergens wat mis gegaan en waarschijnlijk is het bedrag te laag om te onderzoeken waar het mis is gegaan vooral omdat er nog geen geld is overgemaakt.

Plaats de bestelling gewoon opnieuw bij bol.com of bij een concurrent en stop met janken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')