niet betalen tot ze die wel geven..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:42 schreef Maver24 het volgende:
Ze geven geen rede en ik heb besteld via achteraf betaling. Ik heb nog niet betaald. Krijg net een mail terug dat het besluit is genomen vanuit het hoofd kantoor. Ik wil de rede weten. Die geven ze niet. Wat nu?
Stuur maar terug dat zij mogen aantonen dat jij het ontvangen hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:42 schreef Maver24 het volgende:
Ze geven geen rede en ik heb besteld via achteraf betaling. Ik heb nog niet betaald. Krijg net een mail terug dat het besluit is genomen vanuit het hoofd kantoor. Ik wil de rede weten. Die geven ze niet. Wat nu?
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt bijzonder onwaarschijnlijk, om eerlijk te zijn.
Waarschijnlijk stond er ook nog zoiets bij alsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad.
Copy/paste de mail anders eens?
Want ze zullen vast wel iets meer hebben gestuurd dan "Het wordt niet vergoed en we geven geen reden".
Dit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:45 schreef Nizno het volgende:
Er valt ook niets te vergoeden in dit geval toch?
Er is nog niets betaald.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:45 schreef Nizno het volgende:
Er valt ook niets te vergoeden in dit geval toch?
Er is nog niets betaald.
Ik had van de week dus gebeld dat mijn bestelling niet is aangekomen terwijl ik dus wel een mail heb gehad dat mijn bestelling is verzonden. Ze zeiden tegen mij dat ik 4 werkdagen moest wachten voordat er verder iets gedaan ging worden. Gisteren dus gebeld en tegen mij is gezegd dat ze een onderzoek gingen starten. Nu een dag later krijg ik dus vanochtend een mail met daarin dat ik dus aangaf de bestellingen niet te hebben ontvangen maar dat ze het hebben onderzocht en hebben besloten het niet te vergoeden zonder een duidelijke reden. Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat heb je precies aan de telefoon geroepen TS?
Maar dat maakt toch niks uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had van de week dus gebeld dat mijn bestelling niet is aangekomen terwijl ik dus wel een mail heb gehad dat mijn bestelling is verzonden. Ze zeiden tegen mij dat ik 4 werkdagen moest wachten voordat er verder iets gedaan ging worden. Gisteren dus gebeld en tegen mij is gezegd dat ze een onderzoek gingen starten. Nu een dag later krijg ik dus vanochtend een mail met daarin dat ik dus aangaf de bestellingen niet te hebben ontvangen maar dat ze het hebben onderzocht en hebben besloten het niet te vergoeden zonder een duidelijke reden. Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
Heb je dat al gevraagd dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
Wat valt er te vergoeden? Je hebt immers nog niet betaald.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had van de week dus gebeld dat mijn bestelling niet is aangekomen terwijl ik dus wel een mail heb gehad dat mijn bestelling is verzonden. Ze zeiden tegen mij dat ik 4 werkdagen moest wachten voordat er verder iets gedaan ging worden. Gisteren dus gebeld en tegen mij is gezegd dat ze een onderzoek gingen starten. Nu een dag later krijg ik dus vanochtend een mail met daarin dat ik dus aangaf de bestellingen niet te hebben ontvangen maar dat ze het hebben onderzocht en hebben besloten het niet te vergoeden zonder een duidelijke reden. Nu ben ik erg benieuwd wat ze dan hebben onderzocht en wat daar uit is gekomen. Dat zeggen ze niet
Ik heb net een mail teruggestuurd met de vraag wat de reden is van het besluit. Ik wacht het antwoord af.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je dat al gevraagd dan?
Ik zal het uiteindelijk wel moeten gaan betalenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:55 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Wat valt er te vergoeden? Je hebt immers nog niet betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |