Nee, dat hoef je dus niet dus stop met het debieltje uithangen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zal het uiteindelijk wel moeten gaan betalen
waarom?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zal het uiteindelijk wel moeten gaan betalen
Wat ben je nou allemaal aan het doen? Je hebt niet betaald voor iets dat je niet hebt, wat is het probleem?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gebeld met de klantenservice. Ze hebben mijn verzoek weer doorgestuurd naar een andere afdeling die er over gaat. Klantenservice kon de reden niet geven want die wist ze niet. Nu weer 3 tot 5 werkdagen wachten.
Lijkt me dat Bol volhoudt dat het wel 'gewoon' ontvangen is en er dus voor betaald dient te worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal aan het doen? Je hebt niet betaald voor iets dat je niet hebt, wat is het probleem?
Er staat nu toch gewoon een factuur open die ik binnen zoveel tijd moet gaan betalen. Dat snap jij toch ook wel. Er moet gewoon een oplossing komenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal aan het doen? Je hebt niet betaald voor iets dat je niet hebt, wat is het probleem?
Precies dit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt me dat Bol volhoudt dat het wel 'gewoon' ontvangen is en er dus voor betaald dient te worden.
Heb je mijn voorstel al gemaildquote:
Laat die mail dan eens zienquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop gewoon dat de bestelling gewoon nog aankomt, dan ben ik er gewoon klaar mee met bol en bestel ik er nooit meer wat.
Werkt ook bij Wehkamp als iets een paar dagen later in de aanbieding is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:36 schreef essnhills het volgende:
Mocht je er uiteindelijk niet uitkomen, kun je het wellicht via Twitter/Facebook/klacht.nl proberen op te lossen.
Aantal jaar geleden werd ik door bol.com eerst bestookt met betalingsherinneringen om iets wat ik had teruggestuurd (en daar ook bevestiging van had gekregen), en ondanks toezeggingen bleven ze komen en ging het uiteindelijk over naar een incassobureauUiteindelijk via social media geklaagd en toen was het binnen 1 dag opgelost.
Wij zijn fan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef jeroen25 het volgende:
Is iedereen hier zo'n fan van bol of maakt het forum linkjes van de tekst bol of bol.com ?
Heb jij er een linkje van gemaakt?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef jeroen25 het volgende:
Is iedereen hier zo'n fan van bol of maakt het forum linkjes van de tekst bol of bol.com ?
Hij is stiekem ook fan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij er een linkje van gemaakt?
Danny heeft bepaald dat wij allen fan zijn, jij vind marktplaats toch ook geweldig.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef jeroen25 het volgende:
Is iedereen hier zo'n fan van bol of maakt het forum linkjes van de tekst bol of bol.com ?
En anders liekendiek wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Danny heeft bepaald dat wij allen fan zijn, jij vind marktplaats toch ook geweldig.
Hahaha, dat moet een grap zijn, geweldigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En anders liekendiek wel.
Nou. Hilarisch.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hahaha, dat moet een grap zijn, geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |