Ah ok, daar heb je wel een punt. Maar er moet toch nog een verdedigende bankzitter bijkomen? Of zit Lopez Cabral eindelijk bij de selectie? Dammers is wel gebleken dat het zijn ding niet is. En dan is er nog steeds Nelom...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij moet miljoenen kosten. Feyenoord is niet in de positie om miljoenen neer te leggen voor een bankzitter. Transfervrij of voor een paar ton een prima aankoop. Maar dat is niet het geval.
Dat is nou de taak van een goeie td. Waar kan ik een goedkope/gratis verdediger halen van niveau die een back-up is voor van Beek?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah ok, daar heb je wel een punt. Maar er moet toch nog een verdedigende bankzitter bijkomen? Of zit Lopez Cabral eindelijk bij de selectie? Dammers is wel gebleken dat het zijn ding niet is. En dan is er nog steeds Nelom...
Of keeper en dan Kenneth in de spits.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dirk kan altijd nog als linksback.
Dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of keeper en dan Kenneth in de spits.
Jij bent geen realist. Je bent zo naïef als maar zijn kan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Botteghin sowieso ja.
Al vind ik mezelf gewoon realistisch en geen positivo.
Ik zie daar wel een goede middenvelder in eik.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het alternatief is Kazim in de spits.
Lijkt me toch dat je dan eerder voor Kongolo kiest, die weet wat het is om linksback te zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Van der Heijden of Kongolo gaat gewoon linksback spelen.
Voor een paar ton haal je geen verdedigers van het niveau Botteghin die volwaardig kan concurreren met Van Beek en/of Kongolo, tenzij transfervrij.
Resultaat: Kongolo is voor een schijntje vertrokken aankomend seizoen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Van der Heijden of Kongolo gaat gewoon linksback spelen.
Voor een paar ton haal je geen verdedigers van het niveau Botteghin die volwaardig kan concurreren met Van Beek en/of Kongolo, tenzij transfervrij.
Haha, ik denk eerder dat jij zo zuur en zwartgalig als maar zijn kan bent.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent geen realist. Je bent zo naïef als maar zijn kan.
Dan zet je Van der Heijden linksback, als Kongolo zich te goed voelt voor de linksbackpositie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Resultaat: Kongolo is voor een schijntje vertrokken aankomend seizoen.
Heb je nog steeds alleen Nelom en Wilkshire als verdedigende vervangers toch? Is dat niet wat weinig?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zet je Van der Heijden linksback, als Kongolo zich te goed voelt voor de linksbackpositie.
En terecht wanneer die zo blijft doorklooien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Resultaat: Kongolo is voor een schijntje vertrokken aankomend seizoen.
Woudenberg ook nog, en Lopes Cabral voor rechtsback (als hij ooit weer fit wordt).quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds alleen Nelom en Wilkshire als verdedigende vervangers toch? Is dat niet wat weinig?
nee man, daar duikt ie vast ook onder de bal door...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of keeper en dan Kenneth in de spits.
Huh, samen met Ruud van Nistelrooij?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:23 schreef Thunder0x het volgende:
Ben benieuwd wanneer we deze actie gaan zien in de Kuip:
Dit is wel een actie die hij standaard maakt![]()
Hij is al 28 he, kan op z'n 19e ofzo al z'n debuut hebben gemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huh, samen met Ruud van Nistelrooij?
En Kongolo op de bank.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zet je Van der Heijden linksback, als Kongolo zich te goed voelt voor de linksbackpositie.
Was vergeten dat RvN is teruggekomen op zijn beslissing om zich niet beschikbaar te stellen voor het Nederlands elftal. Hij heeft dus na het WK 2010 gewoon nog interlands gespeeld.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is al 28 he, kan op z'n 19e ofzo al z'n debuut hebben gemaakt.
Dat is wel gunstig om doelpunt te maken, net over heb je weinig aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nee man, daar duikt ie vast ook onder de bal door...
Ruud is nog niet eens zo lang international af hè, speelde nog in de ek kwalificatie voor 2012quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huh, samen met Ruud van Nistelrooij?
Kongolo in z'n huidige vorm legt het af tegen Botteghin ja.quote:
Dat zijn er 2 waarop je kan bouwen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds alleen Nelom en Wilkshire als verdedigende vervangers toch? Is dat niet wat weinig?
Oh ja, dat was ik ook alweer vergeten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was vergeten dat RvN is teruggekomen op zijn beslissing om zich niet beschikbaar te stellen voor het Nederlands elftal. Hij heeft dus na het WK 2010 gewoon nog interlands gespeeld.
De toren van Pisa misschien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn er 2 waarop je kan bouwen.
Is die nou nog niet hersteld??quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Lopes Cabral voor rechtsback (als hij ooit weer fit wordt).
Die arme GIO moet van dit zootje ongeregeld een elftal weten te maken. Ik wens 'm veel succes.quote:
Iets wat mij ook helemaal ontgaan is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was vergeten dat RvN is teruggekomen op zijn beslissing om zich niet beschikbaar te stellen voor het Nederlands elftal. Hij heeft dus na het WK 2010 gewoon nog interlands gespeeld.
Je weet het niet, Dirk in de kleedkamer is natuurlijk wel een voordeel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat voor Feyenoord we zullen zien zaterdag tegen Utrecht.
Elia op de bank. Jan-Arie op de tribune.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat voor Feyenoord we zullen zien zaterdag tegen Utrecht.
Het valt niet mee om zo'n vreemdelingen legioen samen te laten spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Elia op de bank. Jan-Arie op de tribune.
Allebei op de tribune denk ik zelfs.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Elia op de bank. Jan-Arie op de tribune.
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Op papier moet je toch een redelijk elftal kunnen samenstellen. De praktijk laat vooralsnog echter het totaal tegenovergestelde zien. Zal het samenvallen of blijft het voorlopig behelpen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dat geneuzel over 'wedstrijdfitheid' van de laatste tijd toch. Zowel Jan-Arie als Elia claimen dagelijks met personal trainers in de weer te zijn geweest, maar omdat ze een paar weken niet meer met een groep meetrainen zouden ze ineens niet eens een halfuur meer mee kunnen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Allebei op de tribune denk ik zelfs.
Aangezien beiden niet wedstrijdfit schijnen te zijn.
Loopt er nog wat fatsoenlijks rond in Bulgarije als linker verdediger?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Op papier moet je toch een redelijk elftal kunnen samenstellen. De praktijk laat vooralsnog echter het totaal tegenovergestelde zien. Zal het samenvallen of blijft het voorlopig behelpen?
de rest is op vakantie ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Inmiddels 500 kaarten voor het uitvak verkocht.
500 vind ik voor onze begrippen best ok eigenlijk, zeker in vakantietijd.quote:
Als ik eerlijk ben vind ik het jammer dat volksclubs als ADO en Utrecht zo weinig volk meer naar uitwedstrijden trekken. Clubs als Cambuur, Eagles, Willem II etc trekken toch de laatste jaren al meer volk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Inmiddels 500 kaarten voor het uitvak verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |