Ah ok, daar heb je wel een punt. Maar er moet toch nog een verdedigende bankzitter bijkomen? Of zit Lopez Cabral eindelijk bij de selectie? Dammers is wel gebleken dat het zijn ding niet is. En dan is er nog steeds Nelom...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij moet miljoenen kosten. Feyenoord is niet in de positie om miljoenen neer te leggen voor een bankzitter. Transfervrij of voor een paar ton een prima aankoop. Maar dat is niet het geval.
Dat is nou de taak van een goeie td. Waar kan ik een goedkope/gratis verdediger halen van niveau die een back-up is voor van Beek?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ah ok, daar heb je wel een punt. Maar er moet toch nog een verdedigende bankzitter bijkomen? Of zit Lopez Cabral eindelijk bij de selectie? Dammers is wel gebleken dat het zijn ding niet is. En dan is er nog steeds Nelom...
Of keeper en dan Kenneth in de spits.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dirk kan altijd nog als linksback.
Dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of keeper en dan Kenneth in de spits.
Jij bent geen realist. Je bent zo naïef als maar zijn kan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Botteghin sowieso ja.
Al vind ik mezelf gewoon realistisch en geen positivo.
Ik zie daar wel een goede middenvelder in eik.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het alternatief is Kazim in de spits.
Lijkt me toch dat je dan eerder voor Kongolo kiest, die weet wat het is om linksback te zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Van der Heijden of Kongolo gaat gewoon linksback spelen.
Voor een paar ton haal je geen verdedigers van het niveau Botteghin die volwaardig kan concurreren met Van Beek en/of Kongolo, tenzij transfervrij.
Resultaat: Kongolo is voor een schijntje vertrokken aankomend seizoen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor een paar ton haal je geen verdedigers van het niveau Botteghin die volwaardig kan concurreren met Van Beek en/of Kongolo, tenzij transfervrij.
Haha, ik denk eerder dat jij zo zuur en zwartgalig als maar zijn kan bent.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent geen realist. Je bent zo naïef als maar zijn kan.
Dan zet je Van der Heijden linksback, als Kongolo zich te goed voelt voor de linksbackpositie.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Resultaat: Kongolo is voor een schijntje vertrokken aankomend seizoen.
Heb je nog steeds alleen Nelom en Wilkshire als verdedigende vervangers toch? Is dat niet wat weinig?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zet je Van der Heijden linksback, als Kongolo zich te goed voelt voor de linksbackpositie.
En terecht wanneer die zo blijft doorklooien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Resultaat: Kongolo is voor een schijntje vertrokken aankomend seizoen.
Woudenberg ook nog, en Lopes Cabral voor rechtsback (als hij ooit weer fit wordt).quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds alleen Nelom en Wilkshire als verdedigende vervangers toch? Is dat niet wat weinig?
nee man, daar duikt ie vast ook onder de bal door...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of keeper en dan Kenneth in de spits.
Huh, samen met Ruud van Nistelrooij?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:23 schreef Thunder0x het volgende:
Ben benieuwd wanneer we deze actie gaan zien in de Kuip:
Dit is wel een actie die hij standaard maakt![]()
Hij is al 28 he, kan op z'n 19e ofzo al z'n debuut hebben gemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huh, samen met Ruud van Nistelrooij?
En Kongolo op de bank.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zet je Van der Heijden linksback, als Kongolo zich te goed voelt voor de linksbackpositie.
Was vergeten dat RvN is teruggekomen op zijn beslissing om zich niet beschikbaar te stellen voor het Nederlands elftal. Hij heeft dus na het WK 2010 gewoon nog interlands gespeeld.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is al 28 he, kan op z'n 19e ofzo al z'n debuut hebben gemaakt.
Dat is wel gunstig om doelpunt te maken, net over heb je weinig aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
nee man, daar duikt ie vast ook onder de bal door...
Ruud is nog niet eens zo lang international af hè, speelde nog in de ek kwalificatie voor 2012quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Huh, samen met Ruud van Nistelrooij?
Kongolo in z'n huidige vorm legt het af tegen Botteghin ja.quote:
Dat zijn er 2 waarop je kan bouwen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds alleen Nelom en Wilkshire als verdedigende vervangers toch? Is dat niet wat weinig?
Oh ja, dat was ik ook alweer vergeten.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was vergeten dat RvN is teruggekomen op zijn beslissing om zich niet beschikbaar te stellen voor het Nederlands elftal. Hij heeft dus na het WK 2010 gewoon nog interlands gespeeld.
De toren van Pisa misschien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn er 2 waarop je kan bouwen.
Is die nou nog niet hersteld??quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Lopes Cabral voor rechtsback (als hij ooit weer fit wordt).
Die arme GIO moet van dit zootje ongeregeld een elftal weten te maken. Ik wens 'm veel succes.quote:
Iets wat mij ook helemaal ontgaan is.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was vergeten dat RvN is teruggekomen op zijn beslissing om zich niet beschikbaar te stellen voor het Nederlands elftal. Hij heeft dus na het WK 2010 gewoon nog interlands gespeeld.
Je weet het niet, Dirk in de kleedkamer is natuurlijk wel een voordeel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat voor Feyenoord we zullen zien zaterdag tegen Utrecht.
Elia op de bank. Jan-Arie op de tribune.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat voor Feyenoord we zullen zien zaterdag tegen Utrecht.
Het valt niet mee om zo'n vreemdelingen legioen samen te laten spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Elia op de bank. Jan-Arie op de tribune.
Allebei op de tribune denk ik zelfs.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Elia op de bank. Jan-Arie op de tribune.
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Op papier moet je toch een redelijk elftal kunnen samenstellen. De praktijk laat vooralsnog echter het totaal tegenovergestelde zien. Zal het samenvallen of blijft het voorlopig behelpen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dat geneuzel over 'wedstrijdfitheid' van de laatste tijd toch. Zowel Jan-Arie als Elia claimen dagelijks met personal trainers in de weer te zijn geweest, maar omdat ze een paar weken niet meer met een groep meetrainen zouden ze ineens niet eens een halfuur meer mee kunnen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Allebei op de tribune denk ik zelfs.
Aangezien beiden niet wedstrijdfit schijnen te zijn.
Loopt er nog wat fatsoenlijks rond in Bulgarije als linker verdediger?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Op papier moet je toch een redelijk elftal kunnen samenstellen. De praktijk laat vooralsnog echter het totaal tegenovergestelde zien. Zal het samenvallen of blijft het voorlopig behelpen?
de rest is op vakantie ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Inmiddels 500 kaarten voor het uitvak verkocht.
500 vind ik voor onze begrippen best ok eigenlijk, zeker in vakantietijd.quote:
Als ik eerlijk ben vind ik het jammer dat volksclubs als ADO en Utrecht zo weinig volk meer naar uitwedstrijden trekken. Clubs als Cambuur, Eagles, Willem II etc trekken toch de laatste jaren al meer volk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Inmiddels 500 kaarten voor het uitvak verkocht.
is er naar de kuip altijd een combi regeling dan ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik het jammer dat volksclubs als ADO en Utrecht zo weinig volk meer naar uitwedstrijden trekken. Clubs als Cambuur, Eagles, Willem II etc trekken toch de laatste jaren al meer volk.
Verder geen sneer, ik snap de haat richting de combimaatregelen.
Was niet per se op de uitwedstrijd naar De Kuip gericht. ADO neemt de laatste jaren nog altijd veel lui mee, een van de sfeervolste wedstrijden imo.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:23 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
is er naar de kuip altijd een combi regeling dan ?
Nahjah, zo'n Cavlan kost 3 ton, die had je prima kunnen halen - wordt het niets, wordt het niets. Niet als je wacht totdat ze zich bij een Heerenveen of Groningen in de kijker hebben gespeeld inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat soort clubs hebben vaak niet of minder te maken met een shitload aan beveiliging inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik het jammer dat volksclubs als ADO en Utrecht zo weinig volk meer naar uitwedstrijden trekken. Clubs als Cambuur, Eagles, Willem II etc trekken toch de laatste jaren al meer volk.
Verder geen sneer, ik snap de haat richting de combimaatregelen.
Veel komen ook op eigen vervoer volgens mij. Heb al eens tussen 10-20 gezeten jaren terug, toen ik wat collega's mee had..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
500 vind ik voor onze begrippen best ok eigenlijk, zeker in vakantietijd.
Niet echt. Ludogorets heeft nog wel een leuke rechtsbuitenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Loopt er nog wat fatsoenlijks rond in Bulgarije als linker verdediger?
Ook dat inderdaad!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Veel komen ook op eigen vervoer volgens mij. Heb al eens tussen 10-20 gezeten jaren terug, toen ik wat collega's mee had..
Hoe doet Manolev het tegenwoordig of was die rechtsback?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt. Ludogorets heeft nog wel een leuke rechtsbuiten
Talent zit vooral in de aanval. Litex Lovech heeft een beest van een voetballer. Kiril Despodov. Buitenspeler/spits. 18 jaar. Was net 15 toen hij z'n debuut maakte. Verwacht veel van hem dit seizoen.
Verder is het grootste talent Kalin Todorov. Mannetje is nu net 16, zou ik direct naar NL halen als ik scout van een Nederlandse topclub was. Snel, tweebenig, goede voorzetten, steekballen en schoten, technisch goed, veel spelinzicht..
Speelt nu bij subtopper Kuban Krasnodar in Rusland. Rechterzijde inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe doet Manolev het tegenwoordig of was die rechtsback?
Helaas doen deze ploegen het stukken beter dan de Nederlandse, waarom zouden die spelers in godsnaam naar de mickey mouse competitie willen komen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt. Ludogorets heeft nog wel een leuke rechtsbuiten
Talent zit vooral in de aanval. Litex Lovech heeft een beest van een voetballer. Kiril Despodov. Buitenspeler/spits. 18 jaar. Was net 15 toen hij z'n debuut maakte. Verwacht veel van hem dit seizoen.
Verder is het grootste talent Kalin Todorov. Mannetje is nu net 16, zou ik direct naar NL halen als ik scout van een Nederlandse topclub was. Snel, tweebenig, goede voorzetten, steekballen en schoten, technisch goed, veel spelinzicht..
Woehoe - mijn jeugbclubje waar ik 13 jaar gevoetbald heb. Daar vandaan zijn wel meer mensen naar Feyenoord gegaan al is de enige die ik weet die het eerste heeft gehaald Tim Vincken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Varela:
quote:
Berkel en Rodenrijs - Nuno Andrade Varela maakt geen deel meer uit van de selectie van voetbalclub TOGB. De speler is persona non grata sinds het trainingskamp van de ploeg in Grand Canaria, begin januari.
"Nuno is geen speler meer van TOGB'', benadrukte Peter de Haan, de trainer van de tweedeklasser. "Zijn gedrag tijdens het trainingskamp was niet acceptabel, om het zo maar te zeggen. Verder wil ik daar niet op ingaan.'' Andrade Varela was voor de winterstop als linksbuiten zeer op dreef voor TOGB. Zijn positie is inmiddels overgenomen door Jazzley Wouden.
Nee joh, die wordt over anderhalve maand 25. Die gaat zich niet meer spectaculair ontwikkelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een linksback vinden is best wel lastig, die arme Nelom heeft op jonge leeftijd al stortvloeden van kritiek over zich heen gekregen.
Die jongen is net 20 ofzo.
Dan is het inderdaad geval Jupiler.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee joh, die wordt over anderhalve maand 25. Die gaat zich niet meer spectaculair ontwikkelen.
Goed ingelicht. Zei ik laatst al.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe wel ingelicht is het Twitteraccount Kuiptalk over het algemeen?
Zij melden dat Feyenoord op dit moment in verregaande onderhandelingen is met ADO Den Haag over de transfer van Michiel Kramer.
Oh en dit x 10000twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 06-08-2015 om 12:01:36Feyenoord is in advanced negotiations with ADO Den Haag on Michiel Kramer at the moment. Deal can be done soon. reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op donderdag 06-08-2015 om 12:13:45Als Feyenoord eigen talenten nou eens salarissen en waardering gaf, die voormalige Ajax spelers wel krijgen. Snap t oprecht niet #identiteit reageer retweet
jeugdige speler krijgt dus het signaal dat het nog beter zal moeten...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:58 schreef satecl het volgende:
Kuyt-Kramer-Elia dus. Jammer dat je geen jeugdige speler de kans krijgt in de aanval.
Het is dat Jeff Hardeveld zijn kruisbanden heeft afgescheurd maar die vond ik vorig seizoen een openbaring als linksback bij ons. Raar eigenlijk dat hij nooit een kans heeft gekregen bij jullie ondanks dat ie geloof ik aanvoerder was van Jong Feyenoord?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een linksback vinden is best wel lastig, die arme Nelom heeft op jonge leeftijd al stortvloeden van kritiek over zich heen gekregen.
Die jongen is net 20 ofzo.
Hoeveel zijn er daarvan?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:58 schreef satecl het volgende:
Kuyt-Kramer-Elia dus. Jammer dat je geen jeugdige speler de kans krijgt in de aanval.
Mee eens hoor, maar ik vind het wel jammer dat Achahbar en Basacikoglu nu minder kansen lijken te krijgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:59 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
jeugdige speler krijgt dus het signaal dat het nog beter zal moeten...
niks mis mee..
de echte goede komen wel bovendrijven
of ze pleuren op... zoals chantal
Bilal, Achahbar en Sleegers. En dan ook nog Manu maar die komt sowieso te kort.quote:
Volgens mij was ie iets te ongeduldig. Feyenoord bood hem wel een nieuw contract aan, maar hij wilde zo snel mogelijk ergens in de basis spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is dat Jeff Hardeveld zijn kruisbanden heeft afgescheurd maar die vond ik vorig seizoen een openbaring als linksback bij ons. Raar eigenlijk dat hij nooit een kans heeft gekregen bij jullie ondanks dat ie geloof ik aanvoerder was van Jong Feyenoord?
Niet overdrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Helaas doen deze ploegen het stukken beter dan de Nederlandse, waarom zouden die spelers in godsnaam naar de mickey mouse competitie willen komen?
Ze kunnen natuurlijk ook op de training het ongelijk van de coach laten zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar ik vind het wel jammer dat Achahbar en Basacikoglu nu minder kansen lijken te krijgen.
Ja een heel erg matig contract toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij was ie iets te ongeduldig. Feyenoord bood hem wel een nieuw contract aan, maar hij wilde zo snel mogelijk ergens in de basis spelen.
Aankopen hebben bij Feyenoord een stapje voor. Als je dat niet ziet heb je een gigantische bord voor je kop.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook op de training het ongelijk van de coach laten zien.
Het contract zal wel conform zijn prestaties zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja een heel erg matig contract toch?
Wanneer er talent komt bovendrijven is het toch altijd druk in die competitie die weinig voorstelt.quote:
Ah, de trainer loopt aan het touwtje mee?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Aankopen hebben bij Feyenoord een stapje voor. Als je dat niet ziet heb je een gigantische bord voor je kop.
Vind ik ook. Concurrentie is uiteindelijk alleen maar goed, maar ik vind het denk ik vooral jammer dat we nu Achahbar en Basacikoglu minder zullen zien spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook op de training het ongelijk van de coach laten zien.
Schijnbaar, anders zet je Kazim niet linksvoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, de trainer loopt aan het touwtje mee?
Slory vergelijken met Elia. Wow.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:07 schreef Divje het volgende:
Hoop niet dat Elia een nieuwe Slory wordtzoals bijna iedereen hier tegen 'm aan kijkt
Ik hoop dat Dirk Kuyt niet de nieuwe Søren Larsen gaat worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:08 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Slory vergelijken met Elia. Wow.
Kon even niet zo snel op een andere snelle faalspeler komenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:08 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Slory vergelijken met Elia. Wow.
Het is afwachten hoe die zich ontwikkelen en wanneer ze kans krijgen ook renderen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Concurrentie is uiteindelijk alleen maar goed, maar ik vind het denk ik vooral jammer dat we nu Achahbar en Basacikoglu minder zullen zien spelen.
Ben wel gecharmeerd van beide spelers. No homo.
Boetiusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Kon even niet zo snel op een andere snelle faalspeler komen
Sinds Elia gaat ie daar niet meer staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Schijnbaar, anders zet je Kazim niet linksvoor.
Michiel Kramerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:11 schreef H.FR het volgende:
Snap niet dat ze nu ook nog Kramer willen halen. Echt een achterlijke beslissing. Voorin is het nu al meer dan goed bezet. Tenzij zowel kazim als te vrede weggaan.
Die Kramer is wel een mafketel en of dat goed zal uitpakken is een grote vraag.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:11 schreef H.FR het volgende:
Snap niet dat ze nu ook nog Kramer willen halen. Echt een achterlijke beslissing. Voorin is het nu al meer dan goed bezet. Tenzij zowel kazim als te vrede weggaan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:59 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
jeugdige speler krijgt dus het signaal dat het nog beter zal moeten...
niks mis mee..
de echte goede komen wel bovendrijven
of ze pleuren op... zoals chantal
Krabby is fitter dan ooit.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin hier toch van te balen nu Krabby zoveel nieuwtjes heeft sinds hij geblockt is door @Feyenoord.
Zou er dan al concrete interesse voor (een van) die twee zijn? Anders doe je zoiets niet snel natuurlijk. Te Vrede, Kazim, Kuyt, Achahbar en Kramer, dat zijn 5 (!!!) spitsen. Slaat nergens op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:11 schreef H.FR het volgende:
Te Vrede is afgeschreven, Kazim kan als stormram op middenveld.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou er dan al concrete interesse voor (een van) die twee zijn? Anders doe je zoiets niet snel natuurlijk. Te Vrede, Kazim, Kuyt, Achahbar en Kramer, dat zijn 5 (!!!) spitsen. Slaat nergens op.
Gio wil ieder half uur z'n spits kunnen wisselen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou er dan al concrete interesse voor (een van) die twee zijn? Anders doe je zoiets niet snel natuurlijk. Te Vrede, Kazim, Kuyt, Achahbar en Kramer, dat zijn 5 (!!!) spitsen. Slaat nergens op.
18e aanwinst zijnquote:Oud-Feyenoord Civard Sprockel gaat aan de slag bij Notts County. De Engelse club die vorig seizoen degradeerde uit League One wil er alles aan doen om zo snel mogelijk weer te promoveren. Daarvoor trok het voor de komst van Sprockel al 17 nieuwe spelers aan, dat meldt Voetbal International.
Sprockel is de 18e aanwinst voor het elftal van manager Ricardo Moniz. Sprockel dankt zijn contract aan een stage die hij liep bij Notts County. Bij Notts County komt Sprockel meerdere landgenoten tegen, zo spelen ook Julian Jenner, Genaro Snijders en Mawouna Amevor volgend seizoen bij Notts County.
Dat ie afgeschreven is betekent niet dat ie niet meer in de selectie zit. En Kazim op het middenveld is nog erger dan Immers.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Te Vrede is afgeschreven, Kazim kan als stormram op middenveld.
Alle 2 opstellen dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:17 schreef hhh38 het volgende:
. En Kazim op het middenveld is nog erger dan Immers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |