Die is Deens, maar wel leuke muziek.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:05 schreef Farenji het volgende:
Kent iemand Alphabeat nog? Supergladde ABBA-achtige niksaandehand-pop die wel in je kop blijft hangen. Na 1 album niks meer van gehoord.
Ja leuk! (Maar ik wist niet waar t vandaan komtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
Zijn er ook liefhebbers van Goat? (behalve ik)
Uit zweeeedenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja leuk! (Maar ik wist niet waar t vandaan komt)
Oh ja. Ach is toch 1 pot nat.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:08 schreef Knitted het volgende:
[..]
Die is Deens, maar wel leuke muziek.
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:39 schreef Gehenna het volgende:
Kennen jullie deze nog-og-og-og?
Niet allemaal pareltjes, maar die Zweden weten wel hoe je een deuntje maakt die de hele dag in je hoofd blijft zitten
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
We moeten natuurlijk ook de aan lager wal geraakt Leila K niet vergeten!
Want deze hit was wel tof vroegah!
Als je er een -h achter zet heb je weer een Zweedse band te pakken:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]De tering, ik wist van de meesten niet ens dat ze uit Zweden kwamen!
Jammer dat de band met jouw naam niet in dit topic thuis hoort!![]()
Dat vond ik als kleine jongen al gay terwijl ik nog niet eens wist wat gay inhieldquote:
guilty pleasurequote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Gayyer bestaat bijna niet inderdaadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat vond ik als kleine jongen al gay terwijl ik nog niet eens wist wat gay inhield
Niets guilty aan... gewoon tof nummer....quote:
Ik zat aan deze te denkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je er een -h achter zet heb je weer een Zweedse band te pakken:
http://www.metal-archives.com/bands/Gehennah/3070
Oh, ja! Die andere Neneh Cherry,quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Heel goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |