Allesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vreten bij McDonalds halen, iemand nog suggesties wat ik zou moeten halen?
Ik had gister een triple chocolate cookie, die zijn fucking lekker.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vreten bij McDonalds halen, iemand nog suggesties wat ik zou moeten halen?
Die livetopics waren wel supervet.quote:
Livetopics zijn altijd de leukste topicsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die livetopics waren wel supervet.
FOK! is altijd de eerste. Dan krijg je die amateurs van de NOS die het weer hier vandaan jatten.
Die hebben dan info die ze een uur lang herhalen met loopjes totdat ze eens met een 'onbevestigde' update komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:16 schreef Mani89 het volgende:
De NOS is wel altijd hopeloos met dit soort dingen ja.
Mjah, dat hebben wij ook gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ook dat executiefilmpje gelijk ongefilterd de beeldbuis op gooien en meerdere keren herhalen.
Voor jullie ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Livetopics zijn altijd de leukste topics
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ook dat executiefilmpje gelijk ongefilterd de beeldbuis op gooien en meerdere keren herhalen.
Dat is toch anders, hier klik je er bewust zelf op uit nieuwsgierigheid, op TV kiezen mensen daar niet echt voor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, dat hebben wij ook gedaan.
Op internet mag dat, op tv mogen ze daar terughoudend mee zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, dat hebben wij ook gedaan.
Ja was wel een pokkewerk voor de mods jaquote:
Slijmjurk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel een pokkewerk voor de mods jaMaar wel goed gedaan
Jij kwam anders ook gewoon elke avond braaf in het FB topic complimentjes geven.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch anders, hier klik je er bewust zelf op uit nieuwsgierigheid, op TV kiezen mensen daar niet echt voor.
Dat is waar.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op internet mag dat, op tv mogen ze daar terughoudend mee zijn.
Kan ik mij niks van herinneren....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kwam anders ook gewoon elke avond braaf in het FB topic complimentjes geven.
Hebben jullie elkaar zo leren kennen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kwam anders ook gewoon elke avond braaf in het FB topic complimentjes geven.
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar zo leren kennen?
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar zo leren kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |