Prijs voor meest Specularium-achtige post van de dag.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Gewat?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:22 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki, er is een traumaheli gecansceld
quote:
Vroeg ik me ook al afquote:15:12:16 06-08-15 GROUP-2 A1 22 Leidseplein Amsterdam Gezondheid 37825 Canscel via MKA Amsterdam
0923993 MKA Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (Traumaheli Lifeliner 3 / MMT 903)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef YokiKater het volgende:
Check mijn nieuwe gangsterlook
Ik zou je doen als ik een vrouw was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef YokiKater het volgende:
Check mijn nieuwe gangsterlook
Waar is je blingbling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een dyslectische p2000?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
Wat is daar trouwens aan de hand dat er 2 traumaheli's heen gaan?
Zou je hem wel doen als je een vrouw was?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook geen gangster.
Daarom is het ook gewoon een look, ik ben gewoon een hele lieve jongen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook geen gangster.
En die bling zit ook alleen maar in de weg als er weer een deur moet sneuvelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom is het ook gewoon een look, ik ben gewoon een hele lieve jongen.
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou je hem wel doen als je een vrouw was?
Je hebt wel al het accent.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom is het ook gewoon een look, ik ben gewoon een hele lieve jongen.
Nooouuuuu, maar je bent wel aardig ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |