Baaiquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet nu weg.
[ afbeelding ]
Laters.
Nee? wat is er te beleven?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je te genieten op Ned 3?
NWS / Veel doden na aanslag Saudische moskeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Veel doden na aanslag Saudische moskee
Kijk eens naar die OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat artikel loopt een beetje kut, misschien gaan nu meer mensen het lezen.
Boeit helemaal niemand.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]Dat artikel loopt een beetje kut, misschien gaan nu meer mensen het lezen.
Ja, dit soort dingen zijn inmiddels een beetje "normaal" geworden. Het zou pas nieuws zijn als er eens een dag totaal geen rottigheid in het Midden Oosten zou zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Boeit helemaal niemand.
Topic loopt ook niet.
Isketchquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me laat tekenen.
Ik was even bezig met zaken van groot levensbelang.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef moemoe het volgende:
Zou 't dan toch nog wat worden met dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
De held van Fylax omdat hij de penis eraf heeft laten hakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
Ik ben die hele Bruce/Caitlyn Jenner compleet zat, nog een grotere aandachtshoer dan al die (stief)dochters bij elkaar.
Leuk stukje Fylax, ga zo door!quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
De held van Fylax omdat hij de penis eraf heeft laten hakken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Veel doden na aanslag Saudische moskee
Kijk eens naar die OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen boze berichten van Triggerturk gehad trouwens dat je zijn OP hebt aangepast?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
In Afrika hebben ze geen eten in huis.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:18 schreef Fylax het volgende:
Ik heb honger, maar er is geen eten in huis.
Niet zo jaloers doen Fokker, jij hebt je kans gehad.quote:
Die foto doet het niet eensquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen Fokker, jij hebt je kans gehad.
#teamladyboyquote:
En altijd lekker weer.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
In Afrika hebben ze Marco Borsato, moeten wij toch minstens 50 euro voor neerleggen.
Hij had wel een mooi nieuwsberichtje geplaatst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen Fokker, jij hebt je kans gehad.
Kreeg hij daar een glittersticker voor?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij had wel een mooi nieuwsberichtje geplaatst.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kreeg hij daar een glittersticker voor?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef Fylax het volgende:
Ligt er echt aan via wat je kijkt. Kan ik niet fixen.
Dat kan jij wel, ik geloof in je.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:24 schreef Fylax het volgende:
Ligt er echt aan via wat je kijkt. Kan ik niet fixen.
Ik gebruik Opera op mijn Surface, daar doet 'ie het ook op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, alleen mobiel dus, geweldig hoor.
Ik was eigenlijk blij dat 'ie het niet deed, moet dit nou weer?quote:
Is met Theo Maassen toch?quote:
Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk blij dat 'ie het niet deed, moet dit nou weer?
Ik zou dit editten anders leest niemand je bericht meer.quote:
Heb het maar even in het goeie topic gemeld:quote:
Maar zo boeiend is dat niet om telkens te moeten benadrukken van welk apparaat je iets stuurtquote:
Leuk ook in het F1 topic, iedereen vraagt zich af hoe ik zo snel een GIFje klaar heb van een crash oid.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Fokker is inmiddels Gyazo fanboy met zijn gifjes.
Ik heb het even achter neergelegd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb het maar even in het goeie topic gemeld:
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingen
Dankjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het even achter neergelegd.
Even een reactie gegeven.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ligt aan de browser. Op sommige browsers zie je de foto wel en op de mobiel zie je het ook.
Ik heb op dit moment nog geen oplossing, wanneer die er is zal ik het updaten en laten weten.
Als je heel erg graag de selfie van Caitlyngodin wil zien, kun je ook haar Instagram bezoeken: www.instagram.com/caitlynjenner
Fijne avond.
Achter in je reet bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het even achter neergelegd.
Of je maakt gewoon een screenshot van die Instaebola en zet dat er in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |