Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft u alles kunnen vinden?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:16 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind boodschappen doen echt leuk. Maar het oogcontact aan de kassa dan weer minder.
Hier is het: "wollah, waz met jou?"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Sowieso die 'hoi' van die vakkenvullers. Ehhhh heeft-ie het nou tegen mij?
Haha.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Hier is het: "wollah, waz met jou?"
Schieten, ok. Maar waarom geen schot op het been of rubberen kogels? De norm voor agenten mag wel een stuk hoger liggen dan voor een gewoon iemand.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Als je straalbezopen met een stok loopt te zwaaien terwijl je ook nog een mes op zak hebt, vind ik het heel begrijpelijk dat de politie schiet als je een gevaar vormt.
Misschien moeten we eens wat meer gaan inzoomen op het feit dat openbare dronkenschap gewoon strafbaar is.
Haar rol in Zwartboek was pure typecasting.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Wat is Halina toch een waardeloze greppelheks.
Nee, wel geknikkerd op de basisschool. Dat schept een band.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
Waren ze toevallig beste vriendinnen?
Intieme momenten ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, wel geknikkerd op de basisschool. Dat schept een band.
Ik ook niet, moest Googlen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk nog nooit van dat mens gehoord.
Haha ja! RááááááRRRRRR.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:31 schreef Martinello het volgende:
In de RAARRR-scene van Jiskefet speelden ze ook zo'n Ellen Vogel-achtig type.
Daar dwing je geen respect mee af. Afgunst en repressie kweek je er juist mee. Vergeet verder niet dat de schietopleiding zeer beperkt is zoals gisteren duidelijk was geworden. Agressieve bewapende criminelen kweek je met wat jij voor stelt. En daar zijn normale agenten niet meer tegen opgewassen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, zo'n politie wil ik WEL. Een zwaar bewapende, hard optredende politie die respect afdwingt. Die figuren die zich de baas op straat wanen en die als beesten tekeer gaan, moeten keihard worden aangepakt.
Ik meen het wel eigenlijk. Ze heeft een erg karakteristiek gezicht, zeker, maar ze heeft wel 'iets'. Vooral nu ze ouder is, vind ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Prachtige Halina Reijn.![]()
Fucking clickbait.
Oh je bent serieus.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik meen het wel eigenlijk. Ze heeft een erg karakteristiek gezicht, zeker, maar ze heeft wel 'iets'. Vooral nu ze ouder is, vind ik.
Nou ja, ik vind Angelina Jolie en Laetitia Casta en Monica Belluci en Eva Green mooier, bijvoorbeeld. Maar toch. Ik vind Halina echt niet lelijk, en wel sexy.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Oh je bent serieus.
Ik kan me dat oprecht niet voorstellen.
Ze presenteert een talkshow en stelt vragen aan mensen. Dat doet ze verder prima. Ze is geen Sven Kockelman of zo...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:35 schreef Grunge. het volgende:
Ja, jammer is dat. Heel jammer. Dat Jinek zo tegenvalt als interviewer. Had er veel van verwacht toen ze het nog wekelijks deed.
Stink wijf zit de hele middag al te oefenen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:37 schreef gosschalks het volgende:
"Heb ik dat echt gezegd".. Alsof je al niet de hele dag op die grap hebt zitten broeden
Als ze niet praat misschien. Maar ik denk dan ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar zou ik mijn broekje ook voor uit doen
Same here.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:40 schreef marcodej het volgende:
Ik heb helemaal niks met deze muziek.
Gewoon een geval van te vroeg te veel te willen. Ze is er duidelijk niet klaar voor en heeft niet genoeg achtergrond opgebouwd. Zwak netwerk, niet breed genoeg ingesteld qua interesses en mogelijkheden om mensen aan te trekken die dat verstand wel hebben je haar op de hoogte kunnen brengen...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:35 schreef Grunge. het volgende:
Ja, jammer is dat. Heel jammer. Dat Jinek zo tegenvalt als interviewer. Had er veel van verwacht toen ze het nog wekelijks deed.
Dan moet hij wel wat Breezers gaan drinkenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Een biertje nodig hebben om op het niveau te komen van het publiek.x 100
Ja, grappig is dat. Ik vond Humberto in het begin echt te licht, maar hij stelt inderdaad wèl de vragen die de kijker ook vaak in z'n hoofd heeft en doet het dus echt wel goed. Eva stelt háár vragen, en ze vraagt niet door. Ook is ze niet kritisch genoeg vind ik. Wat ik ook jammer vind is dat ze steeds zo de nadruk legt op hoe emotioneel ze is, puur en alleen omdat ze als 'koude vrouw' wordt gezien denk ik. Too obvious waarom ze dat steeds allemaal benoemt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:42 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Gewoon een geval van te vroeg te veel te willen. Ze is er duidelijk niet klaar voor en heeft niet genoeg achtergrond opgebouwd. Zwak netwerk, niet breed genoeg ingesteld qua interesses en mogelijkheden om mensen aan te trekken die dat verstand wel hebben je haar op de hoogte kunnen brengen...
De zoveelste die denkt dat ze op haar leeftijd wel effe naast echte anderen kan staan die wel een degelijke achtergrond hebben opgebouwd. Ik vind RTL-LateNight echt een kutprogramma, maar Tan heeft die achtergrond duidelijk wel.
En terecht.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
En zoiets wordt dan in amper 5 minuten afgedaan.
WijvenMetPiemels kregen weer juist te veel aandacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
En zoiets wordt dan in amper 5 minuten afgedaan.
Joke! Hahaha.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kind zo noemen
waarom niet gewoon Joke of Anne...
Wereldvreemd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:50 schreef Unites het volgende:
Wat een vreselijk kut kind was dat net zeg.
Zoiets moet je je kind echt niet aan doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:50 schreef Grunge. het volgende:
Ach ik heb ook geen recht van spreken. Ik wil mijn toekomstige dochter misschien wel Hermelijn noemen. Als tweede of derde naam.
Of Victoria, Isolde of Juliet.
Nee, daarom ook als één van dé namen. Hermelijn dan. Maarre, Joke vind ik best wel lomp. En ik denk dan aan 'grap' in het Engels. Anne is een prima naam natuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoiets moet je je kind echt niet aan doen.
Btw, hier in de provincie is Joke echt een normale naam hoor.
Tan moest er inderdaad even in komen, maar er mankeerde wel meer met de productie van dat programma. Later is het helaas een soort van RTL-Shownieuws-laat geworden. Maar van Tan wist je meteen dat hij die achtergrond gewoon heeft. Bij Knevel en vd Brink was hij bijv. als gast ook meteen de beste presentator daar aan tafel (Vd Brink heeft alleen verstand van politiek en een beetje maatschappij, en Knevel alleen van een specifiek geloof). Niemand twijfelde eraan dat hij dit dus goed zou kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:45 schreef Grunge. het volgende:
Ja, grappig is dat. Ik vond Tan in het begin echt te licht, maar hij stelt inderdaad wèl de vragen die de kijker ook vaak in z'n hoofd heeft en doet het dus echt wel goed.
Ze is gewoon niet kritisch. En verder wil ze inderdaad een soort van stijltje neerzetten. Maar ik denk dat ze ook daadwerkelijk zo is, dat wil ik best geloven. Ik heb haar ook in andere settings gezien toen ze het nieuws nog deed en toen zag je dat ook gewoon.quote:Eva stelt háár vragen, en ze vraagt niet door. Ook is ze niet kritisch genoeg vind ik. Wat ik ook jammer vind is dat ze steeds zo de nadruk legt op hoe emotioneel ze is, puur en alleen omdat ze als 'koude vrouw' wordt gezien denk ik. Too obvious waarom ze dat steeds allemaal benoemt.
Dit zou inderdaad kunnen. Komt bovenop dat gebrek aan brede interesses. Maar dat van dat kwart ton is helaas een stuk erger; ze stelden namelijk dat een inkomen van 150.000 een midden-inkomen was.quote:Wat vooral het probleem is, denk ik, is dat Eva een beetje wereldvreemd is. Tan is dat niet. Eva dacht ooit dat het gemiddelde inkomen van Nederlanders een kwart ton was of zo? WTF.
Er lagen ook concepten waarin Jinek aan Tan gekoppeld werd (ik weet niet hoe realistisch dit was en of Tan al met RTL aan het praten was over een talkshow), waar Jinek geen zin in had. Ze wilde het echt zelf doen en dus overdreven overtuigd van haar kunnen. Onterecht, zo blijkt nu al een tweede seizoen.quote:Nu is het wel logisch dat Pauw, haar mentor, zei dat ze er nog niet klaar voor was en hij daarom niet samen een talkshow met haar wilde doen, terwijl ik toen nog dacht: waarom niet? Aantrekkelijk duo juist! Maar nee, ze is er inderdaad nog niet klaar voor.
Hoezo dat? En trouwens: wat doet het ertoe?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:54 schreef Grunge. het volgende:
Jeroentje Overbeek.
Vraag me altijd af wat zijn geaardheid is.
Zowaar iets waar we het over eens zijn. Prettige stem ook. Vroeger deed hij het ochtendnieuws altijd en kwam zijn stem (precies hetzelfde als nu) over als zo'n 'net-wakker'-stem. Maar sowieso, komt gewoon goed over, geen domme fouten en prima uitstraling. Ben alleen benieuwd hoe hij in een wat lossere setting is. Hopelijk zien we hem eens terug tijdens de verkiezing-uitzendingen oid.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo dat? En trouwens: wat doet het ertoe?
Ik vind hem sowieso de beste nieuwslezer van Nederland, al jarenlang.
Vind ik ook, en hij heeft groot gelijk dat-ie niets over zijn privéleven los laat. Zou ik ook niet doen. Ik krijg gewoon geen enkele vibe bij hem, en dat maakt me nieuwsgierig. Maar uitmaken doet het verder niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo dat? En trouwens: wat doet het ertoe?
Ik vind hem sowieso de beste nieuwslezer van Nederland, al jarenlang.
Oh, ik bedoelde eigenlijk een kwart MILJOEN. Haha. 250.000 en ze dacht dus 150.000. Bizar... Hoe kan ze zoiets denken? Heel raar vind ik dat. En erg genant.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:07 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Tan moest er inderdaad even in komen, maar er mankeerde wel meer met de productie van dat programma. Later is het helaas een soort van RTL-Shownieuws-laat geworden. Maar van Tan wist je meteen dat hij die achtergrond gewoon heeft. Bij Knevel en vd Brink was hij bijv. als gast ook meteen de beste presentator daar aan tafel (Vd Brink heeft alleen verstand van politiek en een beetje maatschappij, en Knevel alleen van een specifiek geloof). Niemand twijfelde eraan dat hij dit dus goed zou kunnen.
[..]
Ze is gewoon niet kritisch. En verder wil ze inderdaad een soort van stijltje neerzetten. Maar ik denk dat ze ook daadwerkelijk zo is, dat wil ik best geloven. Ik heb haar ook in andere settings gezien toen ze het nieuws nog deed en toen zag je dat ook gewoon.
Maar ik denk dat ze het concept ook aangepast hebben en alles gewoon aan de oppervlakte houden. De gasten worden altijd ontzettend gespaard hier. Ze mogen hun verhaaltje vertellen en Jinek begeleid het een beetje, that's it.
[..]
Dit zou inderdaad kunnen. Komt bovenop dat gebrek aan brede interesses. Maar dat van dat kwart ton is helaas een stuk erger; ze stelden namelijk dat een inkomen van 150.000 een midden-inkomen was.
Echter moet je dat wel een beetje in perspectief zien. Dat was bij WakkerNL en die hadden volgens mij voor ogen om een soort van FOX News te worden. Iig iets met een rechts geluid, en dan zowel economisch als sociaal. Het zou dus zomaar kunnen dat ze wel degelijk wist dat ze daar onzin sprak.
[..]
Er lagen ook concepten waarin Jinek aan Tan gekoppeld werd (ik weet niet hoe realistisch dit was en of Tan al met RTL aan het praten was over een talkshow), waar Jinek geen zin in had. Ze wilde het echt zelf doen en dus overdreven overtuigd van haar kunnen. Onterecht, zo blijkt nu al een tweede seizoen.
Misschien dacht ze dit helemaal niet, maar was het gewoon conform het script. Je zag ook dat ze zeer op handen van de rechtse partijen waren, en bijv. in het geval van het praten met Wilders het economische programma gewoon effe lieten voor wat het was en alles geweldig was aan de PVV in een programma dat Joost Eerdmans presenteerde en het hun grootste vrienden waren. Idem met de VVD, terwijl ze de PvdA of SP effe flink wilden aanpakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde eigenlijk een kwart MILJOEN. Haha. 250.000 en ze dacht dus 150.000. Bizar... Hoe kan ze zoiets denken? Heel raar vind ik dat. En erg genant.
Ja dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef tralalala het volgende:
Ziet Daphne er anno 2015 nog een beetje appetijtelijk uit? Vond het vroeger wel een mooie vrouw.
Zeker in contrast met Evaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:19 schreef tralalala het volgende:
Ziet Daphne er anno 2015 nog een beetje appetijtelijk uit? Vond het vroeger wel een mooie vrouw.
De teringquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha die hipster met zijn bontmuts als toeschouwer.
En dat met 30 graden in de studioquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat is een Singer Songwriter.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Poloniumvergiftiging ofzo inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:16 schreef gosschalks het volgende:
Volgens mij kunnen hem nog wel ergere dingen overkomen daar idd
https://en.wikipedia.org/(...)sts_killed_in_Russiaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Poloniumvergiftiging ofzo inderdaad.
Heftigquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:19 schreef gosschalks het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)sts_killed_in_Russia
Wat heeft hij daar überhaupt te zoeken (en in die branche daar)quote:
Hij zoekt geldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:21 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar überhaupt te zoeken (en in die branche daar)
Dat heeft ie wel gevonden volgens mijquote:
Het is een complot om de Russen te framenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:23 schreef gosschalks het volgende:
Ja, want wij hebben MH17 op ons geweten natuurlijk
Jinek zal deze show (omdat haar ex in deze business zat) ook wel gezien hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
Wat Jinek heeft gezien of wat haar redactie heeft gezien?
Dat is lekker makkelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jinek stelt alleen maar bevestigende vragen.
Ja, ze is idd niet echt kritisch te noemenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jinek stelt alleen maar bevestigende vragen.
wow vies sekstishquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
Vrouwelijke rechters zijn sowieso bijzonder moeilijk serieus te nemen
Ze woont toch op een woonboot?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:47 schreef gosschalks het volgende:
Ik ben benieuwd naar Daphne's kelder
Hij zit ook in de KPN reclamequote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:53 schreef Djoetma het volgende:
Overproductie met al die instrumenten en die background vocals. Ik zag een paar weken geleden hem dit op Omroep Brabant zingen met een meer sobere bezetting...
Deze dus:
Moet wel zeggen dat die bass-rif op zichzelf wel wat heeft...
Gister was prima, dit is hopeloos.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:00 schreef Zipportal het volgende:
MAARTEN VAN ROSSEM over het succes van De Slimste Mens | DI-RECT speelt de nieuwe singel ‘Here & Now' | TINEKE SCHOUTEN over haar favoriete aflevering uit 10 jaar 'Ik Vertrek' | KEES VAN DER SPEK over het belang van profilers |
[ afbeelding ]
Ho ho, het moet wel lekker luchtig blijven.quote:
Dit topic en marcod3j.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoe houden jullie het vol om te kijken?
Hulpje van Peter dan word je opgelicht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Want Kees is heel vaak opgelicht in het buitenland.
Hoort allemaal bij de ontmaskering. Underkaffer als ober.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Zeggen ze op Twitter nog iets over het jasje van Eva?
Wat een aids is dat weer.
Spaceman, I always wanted you to go into space, man.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Zeggen ze op Twitter nog iets over het jasje van Eva?
Wat een aids is dat weer.
Wilde het net opmerken. Tijd voor Pauw. Dit programma gaat nergens over. Blij dat de maand juli er geen Jinek op was. Nog meer ebola kon echt niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:21 schreef marcodej het volgende:
De manier waarom ze 'casten' zegt. Het is zum kotsen.
Nee, die act van Jinek. Ze wist precies hoe Maarten hier over denkt. En terecht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
De act van Maarten is al jaren voorspelbaar.
Wel hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Goh nu opeens geen glasbier voor Janknek.
Echt hè. Krijgen we dít weer. Een Emmy voor 'al die lieve mensen' op het viaduct en langs de weg natuurlijk ook. Gekke lui. Gek massarouwen.quote:
De grootste hypocriet op deze aardbol , dat arabierenholmaatjequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Timmermans heeft er iig goed mee kunnen scoren.
Met dank aan Putin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:29 schreef richolio het volgende:
Geen rekening mee houden man, fucking Emmy gewonnen straksChampagne
Haha.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:30 schreef tralalala het volgende:
Al die Amerikaanse strontshows die stoppen, wat moet DWDD nou met DTDD?
okquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Modaal inkomen van 150.000.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:32 schreef marcodej het volgende:
Jinek, dit is gewoon een volkse vrouw. Geen typetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |