Het ging mij meer om ban als je kind al niet naar opvang of psz gaat dan heeft het op deze manier meer contact met andere kinderen ipv alleen de kinderem van jezelf en vriendenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:48 schreef Kyara het volgende:
Ik dacht dat dat VVE programma juist voor taalachterstanden was en zo? Dat heeft ons kdv ook, maar de psz weer niet, een andere psz in de buurt heeft dat wel en daar gaan kindjes met een indicatie naar toe.
Goitske, het sociale is belangrijk maar op een psz wordt dat wel iets anders vorm gegeven dan bij de meeste mamacafes. Bij ons mamacafe is het gezellig kletsen met andere moeders terwijl kindjes gewoon zelf spelen. Soms is er een activiteit maar er wordt niet actief met de kindjes gewerkt terwijl dat bij een psz natuurlijk wel gebeurt. Ik vind het sociale vooral belangrijk dat ze contact hebben met leeftijdsgenootjes. En dat biedt natuurlijk ook niet elke gastouder, soms zijn er alleen jongere kindjes. Het is voor mij echt de combinatie van een aantal dingen samen die ik niet bij een gastouder of moedercafe kan vinden.
En vooral voor de meiden vind ik het belangrijk dat het sociale gebeuren wat gereguleerd wordt, vooral door hun tweelingband. En dan ook nog het liefst als ik er niet bij ben.
Volgens mij zeg ik dat ook nergens?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
Het ging mij meer om ban als je kind al niet naar opvang of psz gaat dan heeft het op deze manier meer contact met andere kinderen ipv alleen de kinderem van jezelf en vrienden
Ik moet wel zeggen mijn gastouder heb ik nog geen vergelijking gevonden met de andere gastouders. Zij is niet alleem bezig met knip en plak werkjes en wat buitenspelen. Ze zoekt continu stimulans voor de kinderen om het schoolse er al in te krijgen. Doet ook kiki de beer met alles wat daar bij hoort dus kaartjes met woordjes en plaatjes er op etc. Het is spelen (nu met dit warme weer zeker) maar ook echt wel bezig met het educatieve wat niet verplicht is vanuit het gastouderbureau maar zeker gewenst
Kreeg laatst een foto zat kiki op jan zijn fiets vast gebondenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:03 schreef .Sparkling. het volgende:
Goitske, bij jullie ook Kiki! Leuk is dat he? Eva heeft in no time vormen geleerd dankzij Kiki
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kreeg laatst een foto zat kiki op jan zijn fiets vast gebonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |