abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154920254
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ken het..

Daarbij vind ik pasta te lekker ;(
Nou ja, dat ook, en het vult :X Ik hou wel van spinaziesalades, die vreet ik elke week, maar dan heb ik twee uur later weer honger. Doe er een handje pasta bij en ik hoef de rest van de avond niets meer :@
Tap tap tap
  woensdag 5 augustus 2015 @ 09:55:09 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154920259
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:54 schreef fietsie het volgende:

Stukjes ja?
Mogen ook grotere stukken , of plakjes
pi_154920330
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Eenmaal uit het leertraject betekent genoeg werk
Lang verhaal, maar het komt er op neer dat ze op het moment niks hebben qua werk waar we voor opgeleid zijn, en daar gaan ze vrijdag over vergaderen.
Op zich is er meer dan genoe werk te genereren, alleen de manier waarop wordt nogal over verschild van mening.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:00:08 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154920356
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:58 schreef DrMarten het volgende:

Lang verhaal, maar het komt er op neer dat ze op het moment niks hebben qua werk waar we voor opgeleid zijn, en daar gaan ze vrijdag over vergaderen.
Op zich is er meer dan genoe werk te genereren, alleen de manier waarop wordt nogal over verschild van mening.
Lijkt me best klote -O-
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:02:35 #125
141482 Q.
JurassiQ
pi_154920400
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:50 schreef DrMarten het volgende:
Koffie :O
Is er op kantoor nog steeds niet hoor ik van aldaar aanwezige collega's. Sinds maandag. Gelukkig werk ik thuis. *O*
For great justice!
pi_154920410
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt me best klote -O-
Ik kwam maandag op werk in de verwachting dat ik genoeg te doen zou hebben deze week, uiteindelijk eennhalf uurtje eerder naar huis gegaan omdat ik alle kranten al 3 keer had gezien en ik geen zin had om dom voor me uit te staren :')
pi_154920425
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:02 schreef Q. het volgende:

[..]

Is er op kantoor nog steeds niet hoor ik van aldaar aanwezige collega's. Sinds maandag. Gelukkig werk ik thuis. *O*
Dat is iets dat ze hier wel goed voor elkaar hebben :P
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:06:18 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_154920490
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:03 schreef DrMarten het volgende:

Ik kwam maandag op werk in de verwachting dat ik genoeg te doen zou hebben deze week, uiteindelijk eennhalf uurtje eerder naar huis gegaan omdat ik alle kranten al 3 keer had gezien en ik geen zin had om dom voor me uit te staren :')
Krijg je dan niet de neiging om ergens anders voor werk te zoeken? :o
pi_154920626
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Krijg je dan niet de neiging om ergens anders voor werk te zoeken? :o
Heb werkzaamheden gezocht en die zijn er dus ook wel, alleen voordat het bij mij op bureau ligt...
  Moderator woensdag 5 augustus 2015 @ 10:45:24 #130
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_154921281
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:58 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Toch wel een vaste aanstelling? Anders is het 'De dood of de gladiolen"
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_154921366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:45 schreef Renesite het volgende:

[..]

Toch wel een vaste aanstelling? Anders is het 'De dood of de gladiolen"
Yep, vanaf 1 augustus vaste aanstelling.
En het komt ook allemaal wel goed, alleen nu is het ff knudde.
pi_154922274
Probeer ik werk te vinden uit een specifiek project. Word ik doorberwezen naar een colleha die de rest van de week vrij heeft genomen omdat die ook geen ruk te doen heeft :')
pi_154923048
Ik heb net weer wat geld aan je overgemaakt, heb je weer wat te doen ;(
Tap tap tap
pi_154923280
Zwolle - De rechtbank in Zwolle buigt zich woensdag over de vergunning voor het hoofdpodium van het Stratenfestival, dat op vrijdag 21 augustus in het Ter Pelkwijkpark plaatsvindt. Op dat podium staat die avond Nederlandstalige muziek van artiesten als Koos Alberts, Ancora, Harten Tien, Peter Beense en Roy Donders geprogrammeerd. De zaak is aangespannen door het Comité Herrie uit de Stad dat in Zwolle ten strijde trekt tegen geluidsoverlast door muziekfestivals. Dat meldt RTV Oost woensdag.

Volgens het comité moet de ontheffing voor het podium worden ingetrokken. Het podium is volgens het comité in strijd met het bestemmingsplan. Opbouwen en afbreken zou enorm veel herrie veroorzaken, evenals de muziek. Het comité wil een verbod op het podium en de optredens. Als dat niet lukt moet het aantal toegestane decibellen worden teruggeschroefd van 76 naar 63 decibel.

Ik word zo schijtziek van die groep. Ben meerdere malen met ze in discussie gegaan, waarin ze vooral er op hameren dat iedereen z'n feestje mag hebben, maar wel rekening houdend met anderen. Ondertussen proberen ze elk feestje (eerst alleen house-feesten) via rechtzaken te verbieden.
pi_154923376
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle - De rechtbank in Zwolle buigt zich woensdag over de vergunning voor het hoofdpodium van het Stratenfestival, dat op vrijdag 21 augustus in het Ter Pelkwijkpark plaatsvindt. Op dat podium staat die avond Nederlandstalige muziek van artiesten als Koos Alberts, Ancora, Harten Tien, Peter Beense en Roy Donders geprogrammeerd. De zaak is aangespannen door het Comité Herrie uit de Stad dat in Zwolle ten strijde trekt tegen geluidsoverlast door muziekfestivals. Dat meldt RTV Oost woensdag.

Volgens het comité moet de ontheffing voor het podium worden ingetrokken. Het podium is volgens het comité in strijd met het bestemmingsplan. Opbouwen en afbreken zou enorm veel herrie veroorzaken, evenals de muziek. Het comité wil een verbod op het podium en de optredens. Als dat niet lukt moet het aantal toegestane decibellen worden teruggeschroefd van 76 naar 63 decibel.

Ik word zo schijtziek van die groep. Ben meerdere malen met ze in discussie gegaan, waarin ze vooral er op hameren dat iedereen z'n feestje mag hebben, maar wel rekening houdend met anderen. Ondertussen proberen ze elk feestje (eerst alleen house-feesten) via rechtzaken te verbieden.
Hier is over twee weken ook zo'n feest verderop, met Xander dinges *O* En met Hemelvaart ofzo was er een dancefestival. Nu was ik op zich blij dat ik niet aan de markt ben gaan wonen, maar eens in de zoveel tijd wat leven door de deur, daar ga je ook niet dood aan.
Tap tap tap
pi_154923475
quote:

Het is dan ook baggermuziek :X
pi_154923936
quote:

Dat ze bezwaar maken tegen Nederlandstalige muziek kan ik begrijpen. Verder moeten ze niet zeiken. Als je geen geluidsoverlast wil van een incidenteel evenement moet je niet in het centrum gaan wonen maar lekker ergens in een buitenwijk.
pi_154923992
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:33 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat ze bezwaar maken tegen Nederlandstalige muziek kan ik begrijpen. Verder moeten ze niet zeiken. Als je geen geluidsoverlast wil van een incidenteel evenement moet je niet in het centrum gaan wonen maar lekker ergens in een buitenwijk.
Hier is een paar jaar per jaar, 's zomers, een evenement in een openluchttheater dat inderdaad in een woonwijk ligt. Paar keer per jaar, misschien vijf, zes keer. En die omwonenden kunnen zeiken, niet te geloven. Ik snap dat het even k** is met parkeren vooral, want dat is daar amper, maar daar hou je dan toch even rekening mee, die ene keer :')
Tap tap tap
pi_154924064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hier is een paar jaar per jaar, 's zomers, een evenement in een openluchttheater dat inderdaad in een woonwijk ligt. Paar keer per jaar, misschien vijf, zes keer. En die omwonenden kunnen zeiken, niet te geloven. Ik snap dat het even k** is met parkeren vooral, want dat is daar amper, maar daar hou je dan toch even rekening mee, die ene keer :')
en dan nog, als je daar een huis koopt dan weet je dat dat openluchttheater er is. Dan weet je dat zulke dingen zullen gebeuren. Ga dan ergens anders wonen.
Het huis sat ik wil wonen ligt in een straat waar een cafe staat waar een supportersvereniging van Twente zit. Dan weet je dat op dagen dat Twente moet spelen het druk is met auto's.

Zelfde dat ik niet vlak naast een schoolplein wil wonen.
Gewoon rekenin houden met dat soort dingen
pi_154924116
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

en dan nog, als je daar een huis koopt dan weet je dat dat openluchttheater er is. Dan weet je dat zulke dingen zullen gebeuren. Ga dan ergens anders wonen.
Het huis sat ik wil wonen ligt in een straat waar een cafe staat waar een supportersvereniging van Twente zit. Dan weet je dat op dagen dat Twente moet spelen het druk is met auto's.

Ik woon in het centrum en ben hier juist gaan wonen omdat er wat te doen is, dat er wat leven is op straat, dat er af en toe muziek klinkt.
Beetje jammer dat de makelaar keihard had gelogen over de rammelende karren die zes ochtenden per week onder m'n slaapkamerraam voorbij komen en die maken me toch een herrie :X Daar deed ik het niet voor.
Tap tap tap
pi_154924278
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Het is dan ook baggermuziek :X
Als ze het nou daarom ging, dan was ik helemaal voor.
pi_154924290
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ze het nou daarom ging, dan was ik helemaal voor.
;)
pi_154924335
Ik woon vlak bij het ziekenhuis en naast een busbaan. De gillende sirenes van de ambulances en brandweer en de regelmatig landende helicopters horen daarbij.
Al ga ik die niet missen als ik verhuisd ben :P
pi_154924339
M'n ouders hadden me van het weekend gevraagd of ik vandaag mee wilde de Betuwe in, gewoon even naar buiten. Heb daar rekening mee gehouden maar volgens mij zijn ze het vergeten en ik wil ook niet bellen omdat ik dan wanhopig overkom :@
Tap tap tap
pi_154924393
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Deze lui wonen er al veel langer dan de evenementen, dus moeten die evenementen zich aan hun aanpassen ja :(

Dat ze van van alles gebruik maken wat er ook pas is gekomen nadat ze er zijn gaan wonen vergeten we voor het gemak.

Maar ik word vooral pislink over de manier van handelen.
- De housefestivals moeten zachter. Rechter zegt ok
- Nee, ze moeten nog zachter. Rechter zegt ok
- Op een andere locatie moet het ook zachter, maar eigenlijk weg. Rechter zegt ok, per 2017 weg, nu zachter
- Nee, nu al weg. Rechter zegt nee
- En eigenlijk moeten alle housefestivals buiten weg (of silentdisco :'))
- Nu moeten eigenlijk alle festivals weg (blijkbaar), maar dat zeggen we pas nadat we op dreef zijn
pi_154924403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hadden me van het weekend gevraagd of ik vandaag mee wilde de Betuwe in, gewoon even naar buiten. Heb daar rekening mee gehouden maar volgens mij zijn ze het vergeten en ik wil ook niet bellen omdat ik dan wanhopig overkom :@
Ah joh, gewoon bellen. "Zeg die Betuwe, gaan jullie nog? Zo ja, hoe laat?"
pi_154924416
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ah joh, gewoon bellen. "Zeg die Betuwe, gaan jullie nog? Zo ja, hoe laat?"
"Oh, we zijn eigenlijk alweer klaar, we waren je vergeten"
pi_154924445
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

"Oh, we zijn eigenlijk alweer klaar, we waren je vergeten"
Ja precies, ik zie het gebeuren :D
Tap tap tap
pi_154924547
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja precies, ik zie het gebeuren :D
En zij maar denken, waarom belt ze nou niet. Moeten we nou gewoon gaan of haar toch nog een keer bellen...?
pi_154924601
Zo maar eens een wandelingetje maken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')