Qua vorm/dikte etc.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
op hoeveel manieren kun je iets invriezen?
Ik hou juist niet zo van brood. Tenzij zelf gebakken met lekker dingen erdoorheenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Brood is er bij mij nog niet uit. Ben geen fan van koude groenten, dus geen salades. En dan wordt de keuze wel erg beperkt.
Plus brood is ook nog eens echt lekker. Pasta of rijst vind ik niks aan.
Jaaa, maar in het begin kan het niet, want 1 klomp enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Je husselt toch gewoon met een spatel of lepel tijdens het opwarmen?
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat moment dat je de stem hoort en denkt "KAK"
Tuurlijk wel, die draai je steeds omquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaaa, maar in het begin kan het niet, want 1 klomp enzo
Yup.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen probleem als je dan 's avonds minder van dat soort koolhydraten binnen krijgt
Waardoor de buitenkanten al veel snel krokant/smussier zijn dan de binnenkant. Zeker als je zoals mrMarten gewoon in een vierkant ding propt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die draai je steeds om
Goed bezigquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup.
September wordt leuk, hele maand alleen water/thee als drinken. Gaat me weer een paar kilo schelen. Misschien kom ik dan wel even onder de 100kg
Echt nooit last van. Eerst draai je de klomp regelmatig om totdat alles los is. Dan bak je nog ff doorquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waardoor de buitenkanten al veel snel krokant/smussier zijn dan de binnenkant. Zeker als je zoals mrMarten gewoon in een vierkant ding propt.
In het ziekenhuis zit iedere keer een ander. Alleen de leidinggevende van die afdeling is een constante factor en die kent mij ook al 16 jaar. Nu een paar keer gehad dat ik tegen zo'n muts heb moeten zeggen van doe me Jaqueline maar even aan de telefoon want met jou kom ik er niet uit. En vervolgens is het met Jaqueline in 2 minuten geregeldquote:
Dan zou je dat met vlees ook kunnen doen.. toch lijkt het me nietsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Echt nooit last van. Eerst draai je de klomp regelmatig om totdat alles los is. Dan bak je nog ff door
Om were een dagje niets te doen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:00 schreef DrMarten het volgende:
We zijn weer in het wonderschoneAlmelo
Dit, gaat best hoor als ik het weer eens vergeet op tijd uit de vriezer te halen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt nooit last van. Eerst draai je de klomp regelmatig om totdat alles los is. Dan bak je nog ff door
Mijn vrouwelijke huisartsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Mijn huisartsenpraktijk
Behalve die ene vent die ik de vorige keer had, die vermijd ik voortaan denk ik
Volgens mij kunnen die dozen ook het dossier inzien, of niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al ben je niet chronisch ziek. Ik wens alleen behandeld te worden door mijn huisarts. Die heeft er voor geleerd en kent mijn dossier.
afhankelijk hoe snel ik mail krijg met een paar opdrachten die op mijn naam worden gezet. Dat zou vandaag gebeuren. Zo niet, dan heb ik inderdaad bar weinig te doenquote:
Ieder z'n ding gelukkigquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou je dat met vlees ook kunnen doen.. toch lijkt het me niets
Maar is dit enkel in de vakantieperiode of is het uitzicht sowieso matig qua hoeveelheid werk?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:07 schreef DrMarten het volgende:
afhankelijk hoe snel ik mail krijg met een paar opdrachten die op mijn naam worden gezet. Dat zou vandaag gebeuren. Zo niet, dan heb ik inderdaad bar weinig te doen
Niet alles volgens mij. Mag ik hopen...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
afhankelijk hoe snel ik mail krijg met een paar opdrachten die op mijn naam worden gezet. Dat zou vandaag gebeuren. Zo niet, dan heb ik inderdaad bar weinig te doen
Leertraject waar ik nog in zit is, voor zover het op mijn situatie aan komt kut georganiseerd en verder gaan er nog wat dingen niet helemaal goed waardoor er te weinig werk klaar ligt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is dit enkel in de vakantieperiode of is het uitzicht sowieso matig qua hoeveelheid werk?
Ik drink niet veel frisdrank of limonade tegenwoordig (was wel erger), maar wel redelijk wat (speciaal) bier en sterke drank. En dat zijn flink veel calorieën.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik drink eigenlijk altijd alleen maar water/koffie/thee. Soms wat alcohol, maar eigenlijk nooit frisdranken of limonade
42,50 is meer dan zat hoor zonder telefoniequote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder andersom is, omdat ze altijd het duurste van het duurste willen, zijn het je cliënten
Overigens heb ik het duurste abo van Ziggo (en loop ik niet bij de sanering)
Bloedverziekend irritantquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat thuiszittend op de bank je op een gegeven moment iedere herhaling wel 20x gezien hebt en je met een duur pakket wellicht meer zenders met herhalingen krijgt?
Want die tijd spenderen om wat te leren doen alleen mensen die al een baan hebben en het verder eigenlijk al druk genoeg hebben met hun andere verplichtingen...
Ik wil een hoge upload, because reasonsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
42,50 is meer dan zat hoor zonder telefonie!
In mijn werk is het de auto. Je kan vaak heel ver gaan, totdat je over de auto begint.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
42,50 is meer dan zat hoor zonder telefonie!
[..]
Bloedverziekend irritant
Ja, dat tikt flink aan idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink niet veel frisdrank of limonade tegenwoordig (was wel erger), maar wel redelijk wat (speciaal) bier en sterke drank. En dat zijn flink veel calorieën.
Zeker lekker, daarom wacht ik tot septemberquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat tikt flink aan idd.
Wel lekker
Zelfkastijdingquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker lekker, daarom wacht ik tot september
Oh surequote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil een hoge upload, because reasons
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In mijn werk is het de auto. Je kan vaak heel ver gaan, totdat je over de auto begint.
Bier.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink niet veel frisdrank of limonade tegenwoordig (was wel erger), maar wel redelijk wat (speciaal) bier en sterke drank. En dat zijn flink veel calorieën.
Nee maar dat minder vlees eten doe ik niet om af te vallenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Proteïnen kom je niet echt van aan. Koolhydraten wel.
Eenmaal uit het leertraject betekent genoeg werk?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leertraject waar ik nog in zit is, voor zover het op mijn situatie aan komt kut georganiseerd en verder gaan er nog wat dingen niet helemaal goed waardoor er te weinig werk klaar ligt.
Welkom bij de overheid zullen we maar zeggen
Maar hopelijk later vandaag dus wat dingen binnen waar ik me de komende week mee kan vermaken.
Eerste gedachte "maar dat staat toch los van je scherm, zo'n papieren ding in je hand"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:18 schreef DrMarten het volgende:
Heb vandaag wel een werkplekje waar niemand vanaf de gang op mijn scherm kan kijken. Dus gewoon lekket krantje lezen zonder opmerkingen te krijgen
Ken het..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben niet kapot van groenten dus ik ben niet zo'n ster in het avondeten. En brood ben ik ook niet kapot van. Ik lust het allemaal wel, maar ik sla het weleens over zeg maar
Stukjes ja?quote:
Nou ja, dat ook, en het vultquote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het..
Daarbij vind ik pasta te lekker
Lang verhaal, maar het komt er op neer dat ze op het moment niks hebben qua werk waar we voor opgeleid zijn, en daar gaan ze vrijdag over vergaderen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eenmaal uit het leertraject betekent genoeg werk
Lijkt me best klotequote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:58 schreef DrMarten het volgende:
Lang verhaal, maar het komt er op neer dat ze op het moment niks hebben qua werk waar we voor opgeleid zijn, en daar gaan ze vrijdag over vergaderen.
Op zich is er meer dan genoe werk te genereren, alleen de manier waarop wordt nogal over verschild van mening.
Is er op kantoor nog steeds niet hoor ik van aldaar aanwezige collega's. Sinds maandag. Gelukkig werk ik thuis.quote:
Ik kwam maandag op werk in de verwachting dat ik genoeg te doen zou hebben deze week, uiteindelijk eennhalf uurtje eerder naar huis gegaan omdat ik alle kranten al 3 keer had gezien en ik geen zin had om dom voor me uit te starenquote:
Dat is iets dat ze hier wel goed voor elkaar hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Is er op kantoor nog steeds niet hoor ik van aldaar aanwezige collega's. Sinds maandag. Gelukkig werk ik thuis.
Krijg je dan niet de neiging om ergens anders voor werk te zoeken?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:03 schreef DrMarten het volgende:
Ik kwam maandag op werk in de verwachting dat ik genoeg te doen zou hebben deze week, uiteindelijk eennhalf uurtje eerder naar huis gegaan omdat ik alle kranten al 3 keer had gezien en ik geen zin had om dom voor me uit te staren
Heb werkzaamheden gezocht en die zijn er dus ook wel, alleen voordat het bij mij op bureau ligt...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krijg je dan niet de neiging om ergens anders voor werk te zoeken?
Toch wel een vaste aanstelling? Anders is het 'De dood of de gladiolen"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar het komt er op neer dat ze op het moment niks hebben qua werk waar we voor opgeleid zijn, en daar gaan ze vrijdag over vergaderen.
Op zich is er meer dan genoe werk te genereren, alleen de manier waarop wordt nogal over verschild van mening.
Yep, vanaf 1 augustus vaste aanstelling.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toch wel een vaste aanstelling? Anders is het 'De dood of de gladiolen"
Hier is over twee weken ook zo'n feest verderop, met Xander dingesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle - De rechtbank in Zwolle buigt zich woensdag over de vergunning voor het hoofdpodium van het Stratenfestival, dat op vrijdag 21 augustus in het Ter Pelkwijkpark plaatsvindt. Op dat podium staat die avond Nederlandstalige muziek van artiesten als Koos Alberts, Ancora, Harten Tien, Peter Beense en Roy Donders geprogrammeerd. De zaak is aangespannen door het Comité Herrie uit de Stad dat in Zwolle ten strijde trekt tegen geluidsoverlast door muziekfestivals. Dat meldt RTV Oost woensdag.
Volgens het comité moet de ontheffing voor het podium worden ingetrokken. Het podium is volgens het comité in strijd met het bestemmingsplan. Opbouwen en afbreken zou enorm veel herrie veroorzaken, evenals de muziek. Het comité wil een verbod op het podium en de optredens. Als dat niet lukt moet het aantal toegestane decibellen worden teruggeschroefd van 76 naar 63 decibel.
Ik word zo schijtziek van die groep. Ben meerdere malen met ze in discussie gegaan, waarin ze vooral er op hameren dat iedereen z'n feestje mag hebben, maar wel rekening houdend met anderen. Ondertussen proberen ze elk feestje (eerst alleen house-feesten) via rechtzaken te verbieden.
Het is dan ook baggermuziekquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle - De rechtbank in Zwolle buigt zich woensdag over de vergunning voor het hoofdpodium van het Stratenfestival, dat op vrijdag 21 augustus in het Ter Pelkwijkpark plaatsvindt. Op dat podium staat die avond Nederlandstalige muziek van artiesten als Koos Alberts, Ancora, Harten Tien, Peter Beense en Roy Donders geprogrammeerd. De zaak is aangespannen door het Comité Herrie uit de Stad dat in Zwolle ten strijde trekt tegen geluidsoverlast door muziekfestivals. Dat meldt RTV Oost woensdag.
Volgens het comité moet de ontheffing voor het podium worden ingetrokken. Het podium is volgens het comité in strijd met het bestemmingsplan. Opbouwen en afbreken zou enorm veel herrie veroorzaken, evenals de muziek. Het comité wil een verbod op het podium en de optredens. Als dat niet lukt moet het aantal toegestane decibellen worden teruggeschroefd van 76 naar 63 decibel.
Ik word zo schijtziek van die groep. Ben meerdere malen met ze in discussie gegaan, waarin ze vooral er op hameren dat iedereen z'n feestje mag hebben, maar wel rekening houdend met anderen. Ondertussen proberen ze elk feestje (eerst alleen house-feesten) via rechtzaken te verbieden.
Dat ze bezwaar maken tegen Nederlandstalige muziek kan ik begrijpen. Verder moeten ze niet zeiken. Als je geen geluidsoverlast wil van een incidenteel evenement moet je niet in het centrum gaan wonen maar lekker ergens in een buitenwijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:07 schreef stbabylon het volgende:
Hier is een paar jaar per jaar, 's zomers, een evenement in een openluchttheater dat inderdaad in een woonwijk ligt. Paar keer per jaar, misschien vijf, zes keer. En die omwonenden kunnen zeiken, niet te geloven. Ik snap dat het even k** is met parkeren vooral, want dat is daar amper, maar daar hou je dan toch even rekening mee, die ene keerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat ze bezwaar maken tegen Nederlandstalige muziek kan ik begrijpen. Verder moeten ze niet zeiken. Als je geen geluidsoverlast wil van een incidenteel evenement moet je niet in het centrum gaan wonen maar lekker ergens in een buitenwijk.
en dan nog, als je daar een huis koopt dan weet je dat dat openluchttheater er is. Dan weet je dat zulke dingen zullen gebeuren. Ga dan ergens anders wonen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is een paar jaar per jaar, 's zomers, een evenement in een openluchttheater dat inderdaad in een woonwijk ligt. Paar keer per jaar, misschien vijf, zes keer. En die omwonenden kunnen zeiken, niet te geloven. Ik snap dat het even k** is met parkeren vooral, want dat is daar amper, maar daar hou je dan toch even rekening mee, die ene keer
Ik woon in het centrum en ben hier juist gaan wonen omdat er wat te doen is, dat er wat leven is op straat, dat er af en toe muziek klinkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
en dan nog, als je daar een huis koopt dan weet je dat dat openluchttheater er is. Dan weet je dat zulke dingen zullen gebeuren. Ga dan ergens anders wonen.
Het huis sat ik wil wonen ligt in een straat waar een cafe staat waar een supportersvereniging van Twente zit. Dan weet je dat op dagen dat Twente moet spelen het druk is met auto's.
Zelfde dat ik niet vlak naast een schoolplein wil wonen.
Gewoon rekenin houden met dat soort dingen
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze het nou daarom ging, dan was ik helemaal voor.
Deze lui wonen er al veel langer dan de evenementen, dus moeten die evenementen zich aan hun aanpassen jaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
en dan nog, als je daar een huis koopt dan weet je dat dat openluchttheater er is. Dan weet je dat zulke dingen zullen gebeuren. Ga dan ergens anders wonen.
Het huis sat ik wil wonen ligt in een straat waar een cafe staat waar een supportersvereniging van Twente zit. Dan weet je dat op dagen dat Twente moet spelen het druk is met auto's.
Zelfde dat ik niet vlak naast een schoolplein wil wonen.
Gewoon rekenin houden met dat soort dingen
Ah joh, gewoon bellen. "Zeg die Betuwe, gaan jullie nog? Zo ja, hoe laat?"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hadden me van het weekend gevraagd of ik vandaag mee wilde de Betuwe in, gewoon even naar buiten. Heb daar rekening mee gehouden maar volgens mij zijn ze het vergeten en ik wil ook niet bellen omdat ik dan wanhopig overkom
"Oh, we zijn eigenlijk alweer klaar, we waren je vergeten"quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon bellen. "Zeg die Betuwe, gaan jullie nog? Zo ja, hoe laat?"
Ja precies, ik zie het gebeurenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Oh, we zijn eigenlijk alweer klaar, we waren je vergeten"
En zij maar denken, waarom belt ze nou niet. Moeten we nou gewoon gaan of haar toch nog een keer bellen...?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, ik zie het gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |