Ik heb hem al binnen, maar ik denk er i.d.d. ook nog even over om te wachten, eerst alle kinderziektes eruit voor zover mogelijk.quote:
Ik ga eerst laptop doen wanneer ik de zin er voor kan vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb hem al binnen, maar ik denk er i.d.d. ook nog even over om te wachten, eerst alle kinderziektes eruit voor zover mogelijk.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:18 schreef ArTiC het volgende:
Microsoft Edge is wel een verademing tov Internet Explorer trouwens
Ik heb alleen maar 2 laptops en een debiele telefoon.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga eerst laptop doen wanneer ik de zin er voor kan vinden.
Later wel mijn pc dat kan nog wel eens een uitdaging worden.
Het is zoquote:
1 pc, 1 laptop.Valt wel mee, maar heb wat vrienden die klagen en terug gestapt zijn dus ik wacht nog even.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 2 laptops en een debiele telefoon.
Ik ben echt benieuwd wat het verschil zal zijn tussen Win7/Win8.1 en Win10. maar aangezien ik te lui ben om een back-up van deze laptop te maken kan het nog wel even duren eer er Win10 opstaatquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is zo![]()
Nu wachten op een Windows 10 foon voor zakelijk gebruik. Mijn iPhone 4 heeft het eindelijk begeven
Ik heb hem niet getest maar er zit een rollback functie in.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat het verschil zal zijn tussen Win7/Win8.1 en Win10. maar aangezien ik te lui ben om een back-up van deze laptop te maken kan het nog wel even duren eer er Win10 opstaat
Windows 95.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:57 schreef MissMSX het volgende:
Tuurlijk ga ik over op 10. Anders had ik nog wel 95 gedraaid
Ik vind dat een absoluut top-plan alleen daarvoor kom ik 3000,- euro recreatief geld tekort...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:57 schreef Q. het volgende:
Ik heb Windows 10 met Parallels draaien op mn iMac, ze hebben goed dingen gejat van OS X. [ afbeelding ]
Gewoon meer oude omaatjes beroven. Doe ik ook. Alleen noemen wij ze 'klanten'.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind dat een absoluut top-plan alleen daarvoor kom ik 3000,- euro recreatief geld tekort...
Mjah in mijn arbeidsrelatie is alleen de leveringsomvang variabel; de beloningscomponent is een constante.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon meer oude omaatjes beroven. Doe ik ook. Alleen noemen wij ze 'klanten'.
Welkom bij uw packer bell compjoederrrrr . Dat werd ons altijd verteld wanneer we de PC aanzettenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Windows 95.Ik mis het. De goede oude tijd.
Tssss.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:24 schreef Renesite het volgende:
Oh. En even overgeven op Rabobank!
Doei.
Ach... met hun belachelijke procedures. En dat per kantoor weer verschillend. Bloedverziekend irritant.quote:
Vroeger.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welkom bij uw packer bell compjoederrrrr . Dat werd ons altijd verteld wanneer we de PC aanzetten
Ik ook, misschien van het weekend, maar zit nog teveel te gamen. Heb Hearthstone weer ontdekt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht nog evenGa het wel op de laptop zetten.
Juist weer gestopt met hearthstonequote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, misschien van het weekend, maar zit nog teveel te gamen. Heb Hearthstone weer ontdekt.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een lekkere smoothie gebrouwd, al zeg ik het zelf
Ik ben nooit echt goed geweest. Hoogstens rank 18 en iets van 8 wins in Arena. Zelfs als ik een deck pak wat volgens i-net super is, ga ik nog nat. Oh well.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Juist weer gestopt met hearthstone
Ben juist gestopt omdat ik continu ingemaakt word.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt goed geweest. Hoogstens rank 18 en iets van 8 wins in Arena. Zelfs als ik een deck pak wat volgens i-net super is, ga ik nog nat. Oh well.
Ik vind brawlen eigenlijk hartstikke leuk, dus dat heeft het weer een beetje los gemaakt bij mijquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben juist gestopt omdat ik continu ingemaakt word.
Ik heb een blauwe/zwarte bovenarm.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n spastisch spiertje in m'n bovenlip
HA!quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
HA!
En net 2 dagen "vrij" geweest!
HA!
Nou ja ik ben gewoon een paardquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*mompel* werkpaarden *mompel* sierpaarden *mompel*
O ja, dan ben ik Sny Snootles.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:35 schreef Tally het volgende:
Ik eigenlijk een walvis. Maar ik weet niet waarom ik dacht dat dat geen optie was.
Ik moest even Googlen. Waarom weet ik niet aangezien ik die films tot in den treure heb bekekenquote:
Ik heb nu seizoen 3 afgekeken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Vanmiddag op de terugweg laatste aflevering oitnb kijken. Gelukkig Mr.Robot ontdekt
Ja, daar heb ik er dus nog één van. Ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 3 afgekeken.
Gisteravond in bad
Ik moest ook even zoeken, vergeet het steedsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest even Googlen. Waarom weet ik niet aangezien ik die films tot in den treure heb bekeken
Dat laatstequote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik er dus nog één van. Ben erg benieuwd.
Valt wel op dat de dames populair zijn geworden en het weten. Bijzonder weinig titties dit seizoen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat laatste
Ik keek xpres niet overdag want dacht lesboseks te zien. Voor de kinderen niet handig. Alle seks eigenlijk op deze leeftijd
En toen een aantal afleveringen geen tiet te zien. Dus ik weer aangezet gister overdag. HOPPA meteen de eerste scene al geneuk in beeld
En het feit dat het gewoon een ordinaire soap isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg ook steeds tegen m'n vader dat GoT heel goed is, maar wat moet ie wel niet denken van al die naakte lui. Dat geweld enzo, oké, maar toch
Met een goede scheut bloedvergietenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het feit dat het gewoon een ordinaire soap is.
"feit"quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het feit dat het gewoon een ordinaire soap is.
Dan ben ik wel weer een Paardquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik een [ afbeelding ] volgens de Chinese dierenriem
Gedoe.quote:Visumaanvraagformulieren:
- 1 volledig ingevuld en ondertekend visumaanvraagformulier
- 1 Work History formulier: ingevuld en ondertekend
Gelieve de aanvraagformulieren niet recto‐verrso af te drukken, dwz de achterkant van deze formulieren moet blanco blijven.
Pasfoto's:
- 1 officiële, recente, pasfoto in kleur (35 mm breedte bij 45 mm hoogte)
- De pasfoto moet daarnaast gescand op een USB stick of CD rom worden bijgeleverd
- De echte pasfoto aub los bijleveren
Hallo Amerikaantjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg ook steeds tegen m'n vader dat GoT heel goed is, maar wat moet ie wel niet denken van al die naakte lui. Dat geweld enzo, oké, maar toch
Ik nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Aliexpress?
klinkt als een shoarmaboerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vertel!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Jong geleerd, jong gedaan!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:48 schreef Tally het volgende:
Nu hoeven mijn kinderen niet beschermd opgevoed te worden w.b. seks hoor.
Maar een 4 of 2 jarige kan ik het nog niet uitleggen
Al begint mijn 4 jarige nu wel poppetjes te tekenen met een bloemetje (kut) of een lang bloemetje (piemel).
"Bier" ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O er ontbreekt hier ergens een woord.
Ervaring. Ja. Heb er wel eens besteld.quote:
Het is dus veilig om je cc-gegevens te gebruiken aangezien ze geen PayPal hebben?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ervaring. Ja. Heb er wel eens besteld.
Ik heb besteld en gekregen! Nooit problemen gehadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is dus veilig om je cc-gegevens te gebruiken aangezien ze geen PayPal hebben?ben altijd wel spastisch met het gebruik van dat ding
Werkt het verder gewoon als eBay?
Daar ben ik nu klaar meequote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef DrMarten het volgende:
Tijd voor een bezoekje aan de makelaar
Oké, dan ga ik eens een keertje inslaan, dank jequote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb besteld en gekregen! Nooit problemen gehad
Ja en werkt bijna zelfde als eBay
top!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ben ik nu klaar mee
Net een telefoontje dat onze hypotheek geregeld is
Goed nieuwsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ben ik nu klaar mee
Net een telefoontje dat onze hypotheek geregeld is
Details!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ahh nooh ben na 8 dates gedumpt geloof ik
De standaard symptomen: kortaf of geen reactie, date cancellen... Telefoon niet opnemen.quote:
Enorm kinderachtig ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De standaard symptomen: kortaf of geen reactie, date cancellen... Telefoon niet opnemen.
Beetje de dingen waarvoor ik allergisch ben..
OK, dat is wel balen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De standaard symptomen: kortaf of geen reactie, date cancellen... Telefoon niet opnemen.
Beetje de dingen waarvoor ik allergisch ben..
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OK, dat is wel balen.
Maar hoe waren de dates, hoe leren kennen, wil ook die detaisl
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:24 schreef DrMarten het volgende:
Hhmmm, huisje dat ik op het oog heb kan nog wel een een wat lastiger verhaal worden dan ik dacht.
Vraagprijs is echt behoorlijk te hoog. De makelaar waar ik was heeft die meid indertijd het huis verkocht. Dat was 4 jaar terug en de vraagprijs was hetzelfde. In die 4 jaar heeft ze er niks aan gedaan.quote:
Ze vragen dus 125.000, dat was bij mij al wel bekend. Alleen als ik het zou kopen voor bijvoorbeeld 115.000 en ik steek er 20.000 in, dan krijg ik er waarschijnlijk geen 135.000 voor weer. Wat ook betekent dat je geen volledige financiering krijgt voor zulke klussen en je een groot deel met eigen geld moet financieren.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 17:35 schreef Cue_ het volgende:
Wat vragen ze evoor dan?
Maar neem aan dat die vraagprijs al wel bekend bij je was toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |