O ja, dan ben ik Sny Snootles.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:35 schreef Tally het volgende:
Ik eigenlijk een walvis. Maar ik weet niet waarom ik dacht dat dat geen optie was.
Ik moest even Googlen. Waarom weet ik niet aangezien ik die films tot in den treure heb bekekenquote:
Ik heb nu seizoen 3 afgekeken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Vanmiddag op de terugweg laatste aflevering oitnb kijken. Gelukkig Mr.Robot ontdekt
Ja, daar heb ik er dus nog één van. Ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nu seizoen 3 afgekeken.
Gisteravond in bad
Ik moest ook even zoeken, vergeet het steedsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest even Googlen. Waarom weet ik niet aangezien ik die films tot in den treure heb bekeken
Dat laatstequote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik er dus nog één van. Ben erg benieuwd.
Valt wel op dat de dames populair zijn geworden en het weten. Bijzonder weinig titties dit seizoen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat laatste
Ik keek xpres niet overdag want dacht lesboseks te zien. Voor de kinderen niet handig. Alle seks eigenlijk op deze leeftijd
En toen een aantal afleveringen geen tiet te zien. Dus ik weer aangezet gister overdag. HOPPA meteen de eerste scene al geneuk in beeld
En het feit dat het gewoon een ordinaire soap isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg ook steeds tegen m'n vader dat GoT heel goed is, maar wat moet ie wel niet denken van al die naakte lui. Dat geweld enzo, oké, maar toch
Met een goede scheut bloedvergietenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het feit dat het gewoon een ordinaire soap is.
"feit"quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het feit dat het gewoon een ordinaire soap is.
Dan ben ik wel weer een Paardquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik een [ afbeelding ] volgens de Chinese dierenriem
Gedoe.quote:Visumaanvraagformulieren:
- 1 volledig ingevuld en ondertekend visumaanvraagformulier
- 1 Work History formulier: ingevuld en ondertekend
Gelieve de aanvraagformulieren niet recto‐verrso af te drukken, dwz de achterkant van deze formulieren moet blanco blijven.
Pasfoto's:
- 1 officiële, recente, pasfoto in kleur (35 mm breedte bij 45 mm hoogte)
- De pasfoto moet daarnaast gescand op een USB stick of CD rom worden bijgeleverd
- De echte pasfoto aub los bijleveren
Hallo Amerikaantjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zeg ook steeds tegen m'n vader dat GoT heel goed is, maar wat moet ie wel niet denken van al die naakte lui. Dat geweld enzo, oké, maar toch
Ik nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Aliexpress?
klinkt als een shoarmaboerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Aliexpress?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |