Ik ook haha! Ben nu bij episode 3!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Gossip Girl ontdekt op Netflix. Damn. *zet uit* *gaat weer aan het werk*
Bedoel je mijn post? Ik kijk niet alles maar plaats alleen nieuwe toevoegingen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Dat je nog zoveel tijd hebt om dit soort series allemaal af te gaan en te bekijken. Of maak je een selectie van wat je wilt zien en kijk je niet alle nieuw uitgekomen series?
Leuk he!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:14 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ook haha! Ben nu bij episode 3!
Ja geweldige serie , heb drie ook al achter de rugquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Americans S1 klaar, direct begonnen met S2. De spanning zit in een flink hogere versnelling nu. Damn
Even mijn 'onlangs bekeken' lijst bekeken en deze vond ik zelf best tof allemaal!quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:04 schreef ForzaMilan het volgende:
Weet iemand nog een leuke film op Netflix?
Ik moet nog drie afleveringen van seizoen 1, maar goede serie inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Americans S1 klaar, direct begonnen met S2. De spanning zit in een flink hogere versnelling nu. Damn
Frozen komt waarschijnlijk wel terug. Er zijn al vaker Disneyfilms teruggekomen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:21 schreef richolio het volgende:
Neee niet Courage The Cowardly DogDat is Cartoon Network nostalgie. En Frozen ook blijkbaar..
Niks wat ik zal missen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:19 schreef Aether het volgende:
Films/series die binnenkort verdwijnen:
http://www.netflix-nederl(...)x-schrapt-23-titels/
Dan download je seizoen 5 toch ook?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:04 schreef iDonkey het volgende:
Ik heb seizoen 1, 2 en 3 van Suits via Netflix gekeken. Daarna seizoen 4 gedownload. Nu moet ik heeeeeel lang wachten op seizoen 5 op Netflix aangezien 4 dit najaar pas online komt.. Stom ben ik ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |