Er waren een paar scenes/verhaallijnen waar ik niet gemakkelijk doorkwam. Maar over het geheel vond ik het topquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Sense8 bingen, respect zeg. Vond het maar lastig om doorheen te komen. Sowieso een matige serie die op het einde wel iets beter werd.
Aardig wat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:10 schreef Rucola het volgende:
Ok.
Iemand nog weet van leuke thriller actie/misdaad films op Netflix?
quote:
Sin City, Lucky Number Slevin, Man on Fire en nog een hele hoop van de films die je hier noemtquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
Aardig wat.
Se7en, Nightcrawler, Drive, Heat, The Machinist, 12 Monkeys, Fight Club, Fargo, L.A. Confidential, Silence of the Lambs, The Departed, Oldboy, Sin City, Unbreakable, Gone Baby Gone, Donnie Brasco en Pulp Fiction om maar eens wat te noemen.
American Psycho, Dredd, The Prestige, Minority Report, Limitless, Man on Fire, Lucky Number Slevin, Source Code en Running Scared schijnen ook wel goed te zijn, maar moet ik allemaal nog zien.
Zie een paar posts terug: Suits seizoen 4 komt hier in najaar 2015.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Weet iemand waar ik kan zien wanneer Suits seizoen 4 en 5 toegevoegd gaan worden aan de Nederlandse Netflix?
Ah thanks, ik heb de posts niet doorgelezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Zie een paar posts terug: Suits seizoen 4 komt hier in najaar 2015.
Yeah van de regisseur van Tropa de Elite. Ben heel benieuwd! Krijgt al een paar goede reviews.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgende week vrijdag Narcos, dat is veel belangrijker.
Waarom geen unblock-us of iets dergelijks erbij nemen? Kun je direct verder kijken. (met Engelse ondertitels evt.)quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ah thanks, ik heb de posts niet doorgelezen.
Duurt te lang denk ik, ben al bijna bij S3. Dat wordt downloaden dus
Ik heb geen idee wat dat is, is dat zoiets als Hola?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom geen unblock-us of iets dergelijks erbij nemen? Kun je direct verder kijken. (met Engelse ondertitels evt.)
Ja precies, alleen betaald (3 euro en 50 cent per maand) maar daarom wel altijd werkend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is, is dat zoiets als Hola?
Ook als je via de playstation kijkt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja precies, alleen betaald (3 euro en 50 cent per maand) maar daarom wel altijd werkend.
Je kunt naar elke Netflix regio switchen met een druk op de knop, ik kan niet meer zonder.
Yep.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ook als je via de playstation kijkt?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik denk dat ik die vannacht nog een keer ga kijken!
Gisteren ook Lucky Number Slevin gezien, toppertje!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Sin City, Lucky Number Slevin, Man on Fire en nog een hele hoop van de films die je hier noemt![]()
![]()
Ik bedoelde ook het origineel, die staat er gewoon op onder Oldboy, net zoals The Chaser.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:37 schreef poker4lifee het volgende:
Die neppe amerikaanse Oldboy zou niemand moeten kijken. Origineel 3000x beter.
vond t origineel geen moer aan, doe mij maar de remakequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:37 schreef poker4lifee het volgende:
Die neppe amerikaanse Oldboy zou niemand moeten kijken. Origineel 3000x beter.
heb je geen unbloc, heb latere seizoenen allang gezien eldersquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ah thanks, ik heb de posts niet doorgelezen.
Duurt te lang denk ik, ben al bijna bij S3. Dat wordt downloaden dus
Die tip gaf Bateman ook alquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
heb je geen unbloc, heb latere seizoenen allang gezien elders
Thanks, heb hem er even bij gezet, mocht hola niet meewerken heb ik een backup (of andersom). Niet dat ik het veel gebruik, lieve vriendin kan niet altijd bijhouden zonder nl ondertitels.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik nu trouwens Zenmate ipv Hola.
Ik betaal 11,49 voor een ''Netflix World Abbo.''quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:45 schreef KingRadler het volgende:
ik zou best 20 euro willen betalen voor Netflix als je een Netflix World Abbo kan krijgen.
(jammer dat dit een droom is)
waarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik betaal 11,49 voor een ''Netflix World Abbo.''
Zou ik ook doen als er ook nl ondertiteling bij zat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:45 schreef KingRadler het volgende:
ik zou best 20 euro willen betalen voor Netflix als je een Netflix World Abbo kan krijgen.
Me too, onder deze voorwaardequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:45 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als er ook nl ondertiteling bij zat.
Yep, maar dat is in principe net zo illegaal als downloaden (of zoiets als Popcorn Time) en nog best enigszins omslachtig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik betaal 11,49 voor een ''Netflix World Abbo.''
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Me too, onder deze voorwaarde
[..]
[..]
Yep, maar dat is in principe net zo illegaal als downloaden (of zoiets als Popcorn Time) en nog best enigszins omslachtig.
quote:It doesn’t look like VPN and DNS services will be going anywhere anytime soon. Use them with no worry, be aware that you may be breaching Netflix’s “Terms of Use” policy, but you are NOT breaking any laws.
Huh? Niks illegaals aan. En omslachtig is het al helemaal niet, instellen kost je max. 5 minuten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef Forbry het volgende:
Yep, maar dat is in principe net zo illegaal als downloaden (of zoiets als Popcorn Time) en nog best enigszins omslachtig.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee
http://www.streamstoday.c(...)etflix-region-legal/
[..]
Tja, niet mee eens (op beide punten niet), maar (nu) geen zin in een uitgebreide discussie daarover (dat die "services" -en ook het gebruik daarvan- op zichzelf bezien niet "illegal" zijn staat daar enigszins los van).quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Huh? Niks illegaals aan. En omslachtig is het al helemaal niet, instellen kost je max. 5 minuten.
Man man even knopje omzettenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:56 schreef byah het volgende:
gebruik ook unblockus maar het is alsnog zo omslachtig, elke keer van regio switchen als er iets mist
Is geen kwestie van wel of niet mee eens zijn, het is gewoon niet illegaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:18 schreef Forbry het volgende:
Tja, niet mee eens (op beide punten niet), maar (nu) geen zin in een uitgebreide discussie daarover (dat die "services" -en ook het gebruik daarvan- op zichzelf bezien niet "illegal" zijn staat daar enigszins los van).
Wat zo'n "Netflix World Abbo" betreft, daar zou ik eventueel ook nog wel 25 euro voor over hebben.
Bij een nóg hogere prijs (voor zo'n wereldwijd abonnement) zou ik wel wat meer recentere (seizoenen van) series en films willen zien.
Het is niet voor niks hè, dat het aanbod per regio verschilt...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van wel of niet mee eens zijn, het is gewoon niet illegaal.
Netflix heeft liever een abo met unblock dan geen unblockquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is niet voor niks hè, dat het aanbod per regio verschilt...
Ja dat snap ik, de distributeurs vinden het niet zo leuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is niet voor niks hè, dat het aanbod per regio verschilt...
Netflix zelf waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Netflix heeft liever een abo met unblock dan geen unblock
Op dat punt zijn we het ook met elkaar eens. Dat betekent echter nog niet dat het kijken van bepaalde content met behulp van zo'n service niet illegaal kan zijn/is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, de distributeurs vinden het niet zo leuk.
Maar het gebruik van een service als unblock-us is niet tegen de wet en dat is de definitie van ''illegaal''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |