quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond Orphan Black wel erg goed.
Black Orphan?
Zal op termijn denk ik beter worden sws, nu hebben ze wellicht nog te maken met dat een Nederlandse partij nog een x-jaren contract heeft voor de rechten. Bij nieuwe biedingen kan Netflix het overpakken. Nieuwe series zoals Better Call Saul daarom wel mogelijk, want daar waren geen bestaande overeenkomsten voor die in de weg stonden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ze de prijzen omhoog doen verwacht ik ook dat ze harder gaan werken voor de Nederlandse rechten dus gelijk dingen als American Horror Story, Gotham, Arrow , etc .
Eigenlijk moet het met elke serie zo gaan als met Better Call Saul.
Die is er in België al.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:20 schreef Aether het volgende:
• Under The Dome
Seizoen 2
Verwachting: eind 2015
quote:
Nu zie ik het ook staan, wel verwarrend, maar goed, mail bewaren dus.quote:
https://www.netflix.com/YourAccountPaymentquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook staan, wel verwarrend, maar goed, mail bewaren dus.
Overigens zie ik nu dat de aanhef nog steeds de naam van mijn ex is. Zij verhuisd en ik heb het account gehouden (mijn mailadres en creditcardgegevens), en ik zie de naam ook nergens meer in het account. Iemand enig idee hoe ik dat aanpas
Ja, dat is 'm wel zo te zienquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:01 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/YourAccountPayment
Nee. Dit is halverwege S6. In oktober start de tweede helft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef MissJ het volgende:
WTF net S06E10 van Pretty Little Liars gezien... wie heeft deze aflevering ook al gezien? Wat dit nou de laatste aflevering van de serie?
Voordat ik ga spoileren over de inhoud... ikke niet helemaal begrijp geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga sowieso kijken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Dit is halverwege S6. In oktober start de tweede helft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga sowieso kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Nee ga zo maar eens kijken. Ga ik er niets van begrijpen omdat ik heel seizoen 6 nog niet heb bekeken en dus begin bij afl 5 ofzo? Heb namelijk geen zin in steeds weer dat herhalende gedoequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef MissJ het volgende:
WTF net S06E10 van Pretty Little Liars gezien... wie heeft deze aflevering ook al gezien? Wat dit nou de laatste aflevering van de serie?
Voordat ik ga spoileren over de inhoud... ikke niet helemaal begrijp geloof ik
Stop dan maar helemaal met kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:50 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee ga zo maar eens kijken. Ga ik er niets van begrijpen omdat ik heel seizoen 6 nog niet heb bekeken en dus begin bij afl 5 ofzo? Heb namelijk geen zin in steeds weer dat herhalende gedoe
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]Dit is niet helemaal het PLL-topic, maar vooruit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is niet helemaal het PLL-topic, maar vooruit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is er geen recent PLL topic toch? Ik ga even zoeken.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
dit is het laatste deel:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:05 schreef MissJ het volgende:
Dit is het laatste deel volgens mij? TV / [USA] Pretty Little Liars #11: A-sympathizers
Is blijkbaar geen reeks (meer) ofzo, kan namelijk geen nieuw deel openen.
dank jequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is het laatste deel:
TV / [USA] Pretty Little Liars #13: Trust No One
Ja, vreemd.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, vreemd.
Fargo is "najaar 2015".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |