Oud nieuwsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:20 schreef KingRadler het volgende:
Videostreamingdienst Netflix gaat per 2 september van start in Japan en betreedt daarmee de Aziatische markt.
Dat bevestigt Netflix tegenover onder meer Venturebeat.
Het was reeds bekend dat de dienst in het najaar zou worden gelanceerd in het land en onlangs is de Japanse website al live gegaan.
Vooralsnog is niet duidelijk welke content specifiek voor de Japanse markt beschikbaar wordt gemaakt. Netflix wil dit jaar ook nog naar Italië, Spanje, Portugal en Ijsland. Verder heeft het bedrijf plannen om een Chinese versie te lanceren.
Tegen eind volgend jaar zou de streamingdienst in vrijwel alle landen beschikbaar moeten zijn. Netflix is vooralsnog wereldwijd in ruim vijftig landen actief, waaronder Nederland.
bron: nu.nl
Seizoen 7 start volgende maand, maar ik neem aan dat je vraag zich beperkt tot de Nederlandse netfilx?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:53 schreef Copycat het volgende:
En dat was seizoen vijf van Modern Family.
Wanneer komt zes?
Nee. Op de paar buitenlandse Netflixen waarop ik heb gekeken, kwam ik ook niet verder dan seizoen vijf. Waar is zes al te zien?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:05 schreef Kansenjongere het volgende:
Seizoen 7 start volgende maand, maar ik neem aan dat je vraag zich beperkt tot de Nederlandse netfilx?
Oh.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik had verwacht bij de Amerikaanse, maar ik heb zelf nooit de moeite genomen om te kijken naar buitenlandse Netflixen.
heb het een beetje gehad met Amazon. ze pakken laatste tijd veel series af zoals Top Gear 2quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Sterker: Netflix USA heeft Modern Family helemaal niet meer. Is volgens mij naar Amazon gegaan.
Zelfde hier. Pijnlijk was het.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:46 schreef SunChaser het volgende:
Zo, Wet Hot american summer tien minuten volgehouden
Nog lang vind ik. Zo onleuk
Ik ben niet voorbij 5 minuten gekomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:46 schreef SunChaser het volgende:
Zo, Wet Hot american summer tien minuten volgehouden
Nog lang vind ik. Zo onleuk
Het was leuk geweest als een SNL sketch van vijf minuten, niet als serie of film. De film is niet voor niks enorm geflopt.quote:
Dan mag je dus nog eigenlijk helemaal geen mening erover hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:06 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik ben niet voorbij 5 minuten gekomen.
onzin, je hoeft niet iets af te kijken om iets slecht te vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan mag je dus nog eigenlijk helemaal geen mening erover hebben.
Ik snap dat t een parodie is en ik ben opgegroeid met jaren 80 screwballcomedies als Porky, Up The Greek enzovoort.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:14 schreef Mike het volgende:
Ik ben geen megagrote fan van Wet Hot American Summer, maar na 5 minuten weet je er echt nog niks over. Je moet echt even in dat parodiesfeertje van de jaren 80 komen en het verhaal eerst een kans geven.
Dat laatste zegt natuurlijk niks. The Shawshank Redemption is ook geflopt en werd daarna een klassieker. Net zoals Wet Hot American Summer ondertussen een cultklassieker is.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als een SNL sketch van vijf minuten, niet als serie of film. De film is niet voor niks enorm geflopt.
ik hoor je wel als jij het hebt gezien, die 5 minuten waren exclusief de minuten die je nodig hebt om te zien welke studio de film heeft gemaakt enzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan mag je dus nog eigenlijk helemaal geen mening erover hebben.
Ik heb het seizoen al uitquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:49 schreef Soohr het volgende:
[..]
ik hoor je wel als jij het hebt gezien, die 5 minuten waren exclusief de minuten die je nodig hebt om te zien welke studio de film heeft gemaakt enzo.
klopt, maar de flauwigheid werd me al teveel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen al uitIk vond het leuk. Dat hoeft iemand anders natuurlijk niet te vinden, maar na 5 minuten weet je er nog vrij weinig vanaf imo
Ik heb ze allebei, dus vind het allemaal wel mooi. Daarnaast heb ik het niet zo op een Netflix die alles zou hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
heb het een beetje gehad met Amazon. ze pakken laatste tijd veel series af zoals Top Gear 2
Er zijn dus echt mensen die Amy Schumer grappig vinden?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik snap dat t een parodie is en ik ben opgegroeid met jaren 80 screwballcomedies als Porky, Up The Greek enzovoort.
Leuk om bekende gezichten te zien uit Ant Man en The Good Wife maar het is niet mijn humor
Inside Amy Schumer daarentegen wel, helaas niet op netflix
Sowieso geen Comedy Central dingen geloof ik
Ik heb die stand-up show van m na 10 minuten uitgezet, wat mij betreft houdt ie het bij bijrollen in films.quote:
Bill Burr blijft een leuke ventquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb die stand-up show van m na 10 minuten uitgezet, wat mij betreft houdt ie het bij bijrollen in films.
Niemand kan imo tippen aan Louie CK.
Misschien Jim Jefferies.
Wordt alleen maar beterquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:48 schreef yosander het volgende:
Eerste seizoen van Love/Hate gekeken, vette serie
Bill Burr blijft een leuke ventquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:38 schreef Soohr het volgende:
[quote]Op woensdag 5 augustus 2015 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb die stand-up show van m na 10 minuten uitgezet, wat mij betreft houdt ie het bij bijrollen in films.
Niemand kan imo tippen aan Louie CK.
Misschien Jim Jefferies.
Vlucht gemist.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:55 schreef isax het volgende:
ik had departures in mijn lijst gezet. kijk in de volgende dag. WEG!
Nicequote:
quote:“3%” WILL BE THE FIRST NETFLIX ORIGINAL SERIES 100% MADE IN BRAZIL
“3%” is a dramatic thriller that brings viewers into a world divided into progress and devastation. The once-in-a-lifetime chance to pass to the ‘better side’ is through a cruel - and not always fair - process where only 3% of the candidates succeed. “Ultimately, the series questions the dynamics of society that imposes constant selection processes we all have to go through, whether we like it or not”, says Cesar Charlone.
Soms net iets té over the top, maar zeker vermakelijk ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:55 schreef Bluezz het volgende:
Sons of Anarchy is leuk
Shit hoe schrijf je dat
SoA wordt wat dat betreft steeds erger naarmate je verder komt, maar toch bleef ik kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:18 schreef Berkery het volgende:
Sons of Anarchy heeft veel 'hoe komen ze hier mee weg'-momenten, net als The Shield dat had. Maar idd wel leuk, wij zitten ook in seizoen 1.
Seizoen 2 is zojuist aangekondigdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:38 schreef larry_flynt het volgende:
Sense8 is wel echt een toffe serie!
Welk type?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:22 schreef aarontje112 het volgende:
Keek altijd Netflix op m'n Philips smart tv, maar sinds vandaag krijg ik een wit scherm met "file not found". Terwijl m'n andere apps die internet nodig hebben het wel doen. Iemand een idee?
Dit niet meegekregen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:25 schreef VacaLoca het volgende:
Welke shit met Hola?
Interessant trouwens die Mexicaanse serie, maar eens proberen
Betaal gewoon drie euro pm voor unblock usquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:31 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dit niet meegekregen?
http://www.pcworld.com/ar(...)a-botnet-attack.html
Zeker enkel met credit card betalen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Betaal gewoon drie euro pm voor unblock us
Paypal das wel jammerquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zeker enkel met credit card betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |