Seizoen 2 is zojuist aangekondigdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:38 schreef larry_flynt het volgende:
Sense8 is wel echt een toffe serie!
Welk type?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:22 schreef aarontje112 het volgende:
Keek altijd Netflix op m'n Philips smart tv, maar sinds vandaag krijg ik een wit scherm met "file not found". Terwijl m'n andere apps die internet nodig hebben het wel doen. Iemand een idee?
Dit niet meegekregen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:25 schreef VacaLoca het volgende:
Welke shit met Hola?
Interessant trouwens die Mexicaanse serie, maar eens proberen
Betaal gewoon drie euro pm voor unblock usquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:31 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dit niet meegekregen?
http://www.pcworld.com/ar(...)a-botnet-attack.html
Zeker enkel met credit card betalen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Betaal gewoon drie euro pm voor unblock us
Paypal das wel jammerquote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zeker enkel met credit card betalen?
Periodieke Paypal-betaling kan ook. Eenmalig instellen en het loopt vervolgens elke maand gewoon door.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:40 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zeker enkel met credit card betalen?
Dat wordt deze week pas bekend in de Amerikaanse aflevering als het goed is, ik heb geen flauw idee!quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:10 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen die PLL kijken? Zoja, wie is A?
Gelukkig heb ik alleen de Franse versie gekeken en daarvan komt seizoen 2 deze herfst op tv en hopelijk later ook op Netflix.quote:Op maandag 10 augustus 2015 04:03 schreef Impressme het volgende:
UPDATED June 17, 2015: On June 15, 2015, the A&E Network officially announced that it has decided not to move forward with a second season of their supernatural mystery drama series based on the original French series, Les Revenants. Season 1 of The Returned debuted on A&E on March 9, 2015 and had disappointing ratings of only 1.54 million total viewers. Things got even worse as the series moved on with 10-episode season 1 averaging only 1.05 million viewers. With ratings like that, it came as no surprise that the network has decided to pull a plug on the show.
Bron
Nou, lekker danIk ben nu zover dat ik alleen nog maar series ga kijken die compleet zijn.
Ja joh, je gaat toch ook geen Cluedo spelen wanneer je vooraf te horen krijgt wie de dader is?quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:10 schreef Rijst het volgende:
A word pas aan het eind van seizoen 6 bekend gemaakt en dat is pas volgend jaar in 2de deel van S6.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:10 schreef Rijst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |