Morgenvroeg een ananas-hart inbrengen en je bent erbijquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:16 schreef Malteser het volgende:
Ik weet het niet want mijn UD is 19 september...
Dus ik gok dat deze meet voor mij te vroeg komt
zit je haar nou een prematuur toe te wensen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Morgenvroeg een ananas-hart inbrengen en je bent erbij
Oh ja het is pas begin augustus nu hequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je haar nou een prematuur toe te wensen?Ik zou eerder zeggen: bmm dichtplakken en tot 41 weken doorlopen
Ananashart als zijnde kurk laten zitten tot ze 38 weken isquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je haar nou een prematuur toe te wensen?Ik zou eerder zeggen: bmm dichtplakken en tot 41 weken doorlopen
9 uur it is!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef ingee het volgende:
Ik kan alle data want ik heb geen leven!
En ik sport daar op zondag om 9 uur met andere moeders met baby in en uit de buik en met roze elastiekjes. Dus indien zondag dan niet om 9 uur want dan sta ik voor l*l.
Dat kan ik niet, toch? Geen idee hoe het werkt als ik dat wel kanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:07 schreef DJMO het volgende:
waarom maak je niet even twee polls met alle data, eerste pol eerste voorkeur, tweede poll tweede voorkeur? Dan rolt er vanzelf een datum uit waarop de meesten ws. wel kunnen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:05 schreef ingee het volgende:
26e is ook prima!
(Heb jij ook het Geboren in Tilburg boekje MC? Kruikenzeikers)
euhmm.. geef me morgen even een schop, dan maak ik wel twee polls, het is nu bedtijd .. tieten staan op ploffenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, toch? Geen idee hoe het werkt als ik dat wel kan
Burdie, wat mij betreft mag iedereen hoor
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh ja het is pas begin augustus nu he![]()
Dan gewoon benen bij elkaar ja
Ja, JM een tour de fok du brabant. Ik stem voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:41 schreef JufMariska het volgende:
Voorkeur voor 20-9(ivm verjaardag enzo 12 & 13 en bruiloft de 18e, dus 19e ff rust t liefst!)
En ja, ik ben haske import, maar men wil mij graag voor foto's
Ik kan ook een keer een tour de fok du brabant plannen, kom ik bij iedereen langs! Of is dat te duur?![]()
![]()
![]()
Klinkt inderdaad als een toffe dagquote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:27 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, JM een tour de fok du brabant. Ik stem voor. JM op de thee én mooie foto's. Ik willet, ik willet!
Ik woon 15km van de Brabantse grens vandaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:41 schreef JufMariska het volgende:
Ik kan ook een keer een tour de fok du brabant plannen, kom ik bij iedereen langs! Of is dat te duur?![]()
![]()
![]()
Gewoon 15 km rijden op een parkeerplaats in Brabant gaan staan. Dan is het legaal toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:44 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik woon 15km van de Brabantse grens vandaan.
Had je maar niet moeten verhuizenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:44 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik woon 15km van de Brabantse grens vandaan.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Burdie, wat mij betreft mag iedereen hoor
Eentje? Dat kan ik!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:05 schreef ingee het volgende:
[..]
Als je een worstenbroodje meeneemt wel.
ik neem de mijne wel mee, als het op zaterdag is tenminstequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:36 schreef ingee het volgende:
Ja hoi!
Wat doen we? 13e? Dan zoek ik er nog even een zwarte kat bij.
SQ had OUD nachtdienst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 05:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Lief dat je speciaal daarvoor om 1.00u bent wakker geworden!
Hoi!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:53 schreef JufMariska het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik kan dus niet 13-9, maar ga m'n best doen om soort van binnenkort een weekendje brabant te boeken met lief, met als aantekening dat ik dan vooral kom om op tour te fotograferen![]()
Wie o wie zou daar gebruik van willen maken? (Ik kan me voorstellen dat dat ook wat afhangt van het prijskaartje, dat kan ik dan weer preciezer bepalen aan de hand van het aantal geïnteresseerden
Ga in elk geval maar vast uit van een aanzienlijke FOK-korting
Als ik er maar reis-/verblijf en wat salaris uit haal)
Als langs Rotterdam komt, graagquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:53 schreef JufMariska het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik kan dus niet 13-9, maar ga m'n best doen om soort van binnenkort een weekendje brabant te boeken met lief, met als aantekening dat ik dan vooral kom om op tour te fotograferen![]()
Wie o wie zou daar gebruik van willen maken? (Ik kan me voorstellen dat dat ook wat afhangt van het prijskaartje, dat kan ik dan weer preciezer bepalen aan de hand van het aantal geïnteresseerden
Inderdaad afhankelijk van het prijskaartje, maar ik denk dat dat wel losloopt. De lunch/het avondeten wordt verzorgd als je wiltquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:53 schreef JufMariska het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 07:55 schreef JufMariska het volgende:
Dat zijn er al 3![]()
En gezellig MwC!Oh dan zeg ik al meteen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Enspijk/ Neerijnen toevallig?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:46 schreef JufMariska het volgende:
Cool! Plannetje: zondag 27 september..? Ik heb 26 een bruiloft in eh... Ergens vlakbij Utrecht nl, kan dan makkelijk doorreizen. Dan wel in m'n eentje, extra efficiënt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Woerden/Breukelen ergens (heb ik wel genoteerd hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
In Enspijk/ Neerijnen toevallig?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:05 schreef Risu het volgende:
Ja ik!![]()
En ik kan in principe elk weekend, als ik het maar weet, dan kunnen we afspraken verschuiven.
Ik heb de 27ste slipcursus in RosmalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot 15.00u. Kan ik daarna bij jou aansluiten
?
Check. Hier verder over 13 september.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:21 schreef Fannetje het volgende:
Een apart topic voor de JMshoot misschien handig?
Oh dat vind ik heel jammerquote:Op donderdag 3 september 2015 07:36 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Mijn neefje wordt 4 en ze vieren zijn verjaardag de 13e. Helaas zullen wij er niet zijn.
Jeuj!!quote:Op donderdag 3 september 2015 07:47 schreef NotTheSame het volgende:
Tot nu toe verloopt alles via planning! Alleen nog even kijken of manlief nou meegaat.
Dan moeten we samen een keer een meet plannen! Dan kunnen we elkaar zien en kunnen sjaak en de meiden elkaar ontmoeten!!!quote:Op donderdag 3 september 2015 08:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh dat vind ik heel jammerDan wil Sjaak jouw meiden graag op een andere dag een keer ontmoeten! Hij is erg benieuwd naar ze.
[..]
Jeuj!!
Leukquote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dan moeten we samen een keer een meet plannen! Dan kunnen we elkaar zien en kunnen sjaak en de meiden elkaar ontmoeten!!!
Jammerquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef NotTheSame het volgende:
Ik haak af. De weersvoorspelling is niet geweldig en binnen zitten met blafbaby zal denk ik resulteren in dat de hele klucht ziek word, en dat wil ik niet op m'n geweten hebben.
Sjaak en R. zijn pas 6 maanden natuurlijk dus dat moet je even kijken...quote:Op zondag 13 september 2015 07:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Is het dan wel leuk voor ean en sac die zijn 4 en bijna 2
Het was gisteren gezellig dusquote:Op zondag 13 september 2015 07:05 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, ik vind het flauw om te drukken maar dit gaat écht niks worden![]()
Wel jammer dat er nu maar zo weinig zijn. Ik wil jullie namelijk graag ontmoeten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |