Morgenvroeg een ananas-hart inbrengen en je bent erbijquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:16 schreef Malteser het volgende:
Ik weet het niet want mijn UD is 19 september...
Dus ik gok dat deze meet voor mij te vroeg komt
zit je haar nou een prematuur toe te wensen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Morgenvroeg een ananas-hart inbrengen en je bent erbij
Oh ja het is pas begin augustus nu hequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je haar nou een prematuur toe te wensen?Ik zou eerder zeggen: bmm dichtplakken en tot 41 weken doorlopen
Ananashart als zijnde kurk laten zitten tot ze 38 weken isquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je haar nou een prematuur toe te wensen?Ik zou eerder zeggen: bmm dichtplakken en tot 41 weken doorlopen
9 uur it is!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:19 schreef ingee het volgende:
Ik kan alle data want ik heb geen leven!
En ik sport daar op zondag om 9 uur met andere moeders met baby in en uit de buik en met roze elastiekjes. Dus indien zondag dan niet om 9 uur want dan sta ik voor l*l.
Dat kan ik niet, toch? Geen idee hoe het werkt als ik dat wel kanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:07 schreef DJMO het volgende:
waarom maak je niet even twee polls met alle data, eerste pol eerste voorkeur, tweede poll tweede voorkeur? Dan rolt er vanzelf een datum uit waarop de meesten ws. wel kunnen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:05 schreef ingee het volgende:
26e is ook prima!
(Heb jij ook het Geboren in Tilburg boekje MC? Kruikenzeikers)
euhmm.. geef me morgen even een schop, dan maak ik wel twee polls, het is nu bedtijd .. tieten staan op ploffenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, toch? Geen idee hoe het werkt als ik dat wel kan
Burdie, wat mij betreft mag iedereen hoor
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh ja het is pas begin augustus nu he![]()
Dan gewoon benen bij elkaar ja
Ja, JM een tour de fok du brabant. Ik stem voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:41 schreef JufMariska het volgende:
Voorkeur voor 20-9(ivm verjaardag enzo 12 & 13 en bruiloft de 18e, dus 19e ff rust t liefst!)
En ja, ik ben haske import, maar men wil mij graag voor foto's
Ik kan ook een keer een tour de fok du brabant plannen, kom ik bij iedereen langs! Of is dat te duur?![]()
![]()
![]()
Klinkt inderdaad als een toffe dagquote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:27 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, JM een tour de fok du brabant. Ik stem voor. JM op de thee én mooie foto's. Ik willet, ik willet!
Ik woon 15km van de Brabantse grens vandaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:41 schreef JufMariska het volgende:
Ik kan ook een keer een tour de fok du brabant plannen, kom ik bij iedereen langs! Of is dat te duur?![]()
![]()
![]()
Gewoon 15 km rijden op een parkeerplaats in Brabant gaan staan. Dan is het legaal toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:44 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik woon 15km van de Brabantse grens vandaan.
Had je maar niet moeten verhuizenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:44 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik woon 15km van de Brabantse grens vandaan.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Burdie, wat mij betreft mag iedereen hoor
Eentje? Dat kan ik!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:05 schreef ingee het volgende:
[..]
Als je een worstenbroodje meeneemt wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |