Ajax werd vorig seizoen op heel teleurstellende wijze nummer twee van de competitie. Het korps van Frank de Boer kreeg veel kritiek te verduren na een lamlendig seizoen qua spel, eigenlijk heel beleid. Er is 'geïnvesteerd' in de selectie: Mitchell Dijks is teruggehaald van Willem II, John Heitinga keert na vele omzwervingen terug op 't oude nest, de fysiek sterke Nemanja Gudelj wordt voor zes miljoen naar Amsterdam gehaald (voorlopig op de reservebank), Amin Younes is gehaald ter concurrentie voor El Ghazi. De onbetwiste toptransfer is natuurlijk Yaya Sanogo. Die wordt voor een jaar gehuurd van Arsenal. Topscorer in wording.quote:Toine van Peperstraten presenteert de allereerste Champions League-avond voor SBS 6. Hij praat op woensdag 29 juli de voorrondewedstrijd van Ajax tegen Rapid Wien aan elkaar. Dat heeft de tv-zender laten weten. Jan Joost van Gangelen, de tweede Champions League-presentator van SBS 6, verzorgt op dinsdag 4 augustus de presentatie van de return in de Amsterdam ArenA. Op beide dagen schuift Ronald de Boer aan voor analyses en doet Leo Oldenburger het commentaar.
Wytse van der Goot is de verslaggever voor de interviews aan het veld, waarop Ajax zich net als landskampioen PSV hoopt te plaatsen voor de poulefase van de Champions League.
Op beide speeldagen komt de gehele uitzending vanuit de stadions. Pas als er meerdere wedstrijden per avond getoond en nabesproken kunnen worden, verhuizen de presentatoren en de analytici naar de studio in Hilversum.
Jonge spelers hebben (zeker in Nederland) vaak meer gretigheid en talent dan oudere spelers en daarom vliegen ze overal heen. Daardoor word je kwetsbaar. Met de tijd word je beter in het begrijpen van het spel en dan zie je in dat je bijvoorbeeld soms de bal beter hard weg kunt rossen.quote:
nu nog een keer scoren want met pingels ben je sowieso kansloos :")quote:
Dat zeg ik dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:48 schreef TheGOAT het volgende:
Was het geen overtreding op de keeper trouwens, in 5-meter gebied? #durftevragen
Hallonquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:48 schreef Paul het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!
sssstt straks ben je een jodenhater of racistquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:48 schreef TheGOAT het volgende:
Was het geen overtreding op de keeper trouwens, in 5-meter gebied? #durftevragen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:48 schreef Paul het volgende:
Haha.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
HAHAAHAHAH ALLLE HAATERRSSSS ZIJN STILLLLL
CHANANTquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:48 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Teringtyfushoerenkankertyfusteringajax.
Nou zeg,quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:50 schreef ForzaMilan het volgende:
We kunnen niet allemaal over op led verlichting.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:50 schreef Buitendam het volgende:
Doe uit dat licht. Opdoeken die club.
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Pijnlijke constatering!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:49 schreef Zorro het volgende:
Ik wist wel dat Oostenrijkers goed zijn in het aanpakken van joden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:49 schreef Zorro het volgende:
Nou denk ik dat een "bedankt hans" op zijn plaats is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Sanogo maakte trouwens een overtreding bij de tweede goal van Ajax.
Dat punten geneuzel, stop daar eens mee!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Teringdacht, nou 2-2, hup en door.. voor de punten, zou leuk zijn om 2 clubs in europa te hebben..
Patsboem, 2-3
Houd je bek man jostiquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie in Europa?
2quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:51 schreef de40reoverz het volgende:
misschien domme vraag, hoeveel moet ajax er nu inschieten?
Niet kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:51 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect, hoe kun je dit nu over twee wedstrijden zo verneuken
Het laatste.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Is Heitinga niet fit omdat hij niet speelt? Of is de Boer raar?
twee, met 4-3 gaan ze door.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:51 schreef de40reoverz het volgende:
misschien domme vraag, hoeveel moet ajax er nu inschieten?
Gelukkig zit jij nu ook in dat stadion aan te moedigenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Ze lopen alweer weg kutpubliek schaam je dood.
Waarom zou het elkaar uitsluiten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Is Heitinga niet fit omdat hij niet speelt? Of is de Boer raar?
bedankt fransquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is een schande om tegen zo een matige tegenstander op de rand van uitschakeling te staan.
Zat daar trouwens geen kind bij? Pa wil misschien even bijtijds weg aangezien er (volgens hem) niet veel meer te halen valt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef ForzaMilan het volgende:
Ze lopen alweer weg kutpubliek schaam je dood.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:49 schreef Zorro het volgende:
Beetje erg ver.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij nu ook in dat stadion aan te moedigen
Laatst nog tegen Olympiakos. Ging helaas niet zo best. En dit is ook niet best voor het Nederlands voetbalquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:51 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tegen wie spelen jullie in Europa?
Misschien eens goed kijken, de Eredivisie is zelf ook gewoon zeer matig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is een schande om tegen zo een matige tegenstander op de rand van uitschakeling te staan.
http://ajaxshowtime.comquote:
Voordeel is dat daar geen punten voor de coëfficiënt verspeeld zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Laatst nog tegen Olympiakos. Ging helaas niet zo best. En dit is ook niet best voor het Nederlands voetbal
Ik nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop nu heel erg dat het 4-3 wordt voor de wegrennende figuren.
"Ja maar m'n auto staat zo ver gepakkeerd" of "we willen de drukte voor zijn" hoor je dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Tchock het volgende:
Ik hou echt absoluut niet van mensen die eerder weggaan, zeker niet zo vroeg. Dan zit je daar ook niet omdat je fan bent van Ajax of van voetbal.
Je TV loopt achter, Rapid Wien heeft net gescoord en zijn zo goed als door.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Olympiakos is ook niet zomaar een ploeg. Die wonnen de dubbel en zijn toch wel drie maten sterken dan Rapid Wienquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Laatst nog tegen Olympiakos. Ging helaas niet zo best. En dit is ook niet best voor het Nederlands voetbal
Op een enkele club na, klopt dat wel ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Misschien eens goed kijken, de Eredivisie is zelf ook gewoon zeer matig.
Vind de tweede helft niet slecht. Wel een domper die 2-3.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef leolinedance het volgende:
Het is weer om te janken met Ajax
AADGOD!twitter:aad300 twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 14:41:41Ja natuurlijk gaat @AFCAjax door vna #ajarap https://t.co/dCIhPnPugE reageer retweet
En de coefficient punten! Vergeet vooral de coefficient punten niet.quote:
Moeten ze de EL wel halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:54 schreef theodoor9 het volgende:
Wellicht niet verkeerd voor het Nederlands voetbal dat ajax de punten nu in de Europa League kan halen. Al was 2 nederlandse clubs in de CL wel tof geweest.
Ga je straks nog een topic openen? Of alleen als Feyenoord verliest?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind de tweede helft niet slecht. Wel een domper die 2-3.
En supporters die nu al naar huis gaan moeten een eeuwig stadionverbod krijgen.
Zeg jijquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zwaar chagrijnig. Windows werkt niet meequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Happel.
Hoe is het met je gemoedstoestand?
1 kans gehad Tong.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
ERVARING.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
Gudelj, de man van GIF, BODY en KRACHT verdedigde als een oud wijf bij de 2-3. Wereldaankoop van Netto.
voor winst eredivisie waarsch. ook zo hoog binnenkort.quote:
Als je hem ziet verdedigen welquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:56 schreef bombmannl het volgende:
Als je die passes van gudelj ziet snap je toch niet dat Frank heb bankt....
Gratis geld.quote:
Hoeveel waren het er ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:54 schreef Jaytje07 het volgende:
Wat een supporters toch daar in 020, meteen het stadion verlaten als ze achter staan![]()
Gratis geld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
voor winst eredivisie waarsch. ook zo hoog binnenkort.
Jeetjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Zwaar chagrijnig. Windows werkt niet mee
Zal die straks wel zeggen dat het te jong elftal was en je 2 weken geleden al zag dat het een zeer matig elftal wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef RipCity het volgende:
AADGOD!twitter:aad300 twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 14:41:41Ja natuurlijk gaat @AFCAjax door vna #ajarap https://t.co/dCIhPnPugE reageer retweet
Hoelang?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
Als Ajax nog doorgaat neem ik een Dijks UI.
Jij durftquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
Als Ajax nog doorgaat neem ik een Dijks UI.
Heb ik een topic ove geopend in klaagbaak.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga je straks nog een topic openen? Of alleen als Feyenoord verliest?
Als jij zo doorgaat ga ik net als alle Feyenoorders tijdens wedstrijden alleen nog maar in het clubtopic posten.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax wint , neemt GGMM een UI van Raybar180.
Finidi George snap ik ook niet. Die is Nigeriaan, dus die is vast pas 25. Kijk maar in zijn paspoort.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Waar zijn Petterson en Finidi George?
Net als of het nederlandse voetbal nog zo goed is!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Finidi George snap ik ook niet. Die is Nigeriaan, dus die is vast pas 25. Kijk maar in zijn paspoort.
Mijn nederige excuses.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat ga ik net als alle Feyenoorders tijdens wedstrijden alleen nog maar in het clubtopic posten.
Durven niet meer te postenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie hier voornamelijk veel PSV en Feyenoordfans maar haast geen Ajaxfans.
Stadion?.
Clubtopic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Stadion?.
Ik ben er gewoon hoor, door dik en dun.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Stadion?.
jij toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Stadion?.
Zeg jij.quote:
Ik zag ze anders wel bij de 0-0 en 2-2quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Stadion?.
Nah, vakantie/verstoppen/stadion/geen zin meer/ zien de bui al hangen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Stadion?.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor, door viesdik en dun.
Het is nu aan jullie, stel ons niet teleur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit is killing voor de coëfficiëntenlijst.
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor, door dik en dun.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:01 schreef Henrys het volgende:
AZ heeft tot nu toe verreweg het beste voetbal laten zien in de voorbereiding/EL
Nee die zitten al op de parkeerplaats buiten het stadion.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Stadion?.
Ik was een paar dagen geleden nog in dat ufo van jullie, maar dat zeg ik idd..quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Stadion?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |