SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhhhh![]()
Tweede was inderdaad wel goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:08 schreef Intellectueel het volgende:
Het verdedigen bij het eerste doelpunt.![]()
Kun je niet eens een poging tot verdedigen noemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:08 schreef Intellectueel het volgende:
Het verdedigen bij het eerste doelpunt.![]()
Goftedomme wat doen jullie nou
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Hahsh kishna groet jullie hij heeft wel cl gr gr. Pedroso maakte mij wijs dat Ajax nooit van dit soort clubs verliest. Sinkgraven en Veldman ook weer mens onterend slecht. Voor het NL voetbal wel beter in de EL winnen jullie nog wel een potje.![]()
je had weer gelijk pl god.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook leuk dat nog altijd mijnin de tt staat
![]()
Op deze manier wel ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hadden beter Feyenoord kunnen sturen inderdaadHet kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Je laat je iets wijsmaken door die idioot?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
Hahsh kishna groet jullie hij heeft wel cl gr gr. Pedroso maakte mij wijs dat Ajax nooit van dit soort clubs verliest. Sinkgraven en Veldman ook weer mens onterend slecht. Voor het NL voetbal wel beter in de EL winnen jullie nog wel een potje.RED ONS HENNIEGOD![]()
El is al lastig genoeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
Hahsh kishna groet jullie hij heeft wel cl gr gr. Pedroso maakte mij wijs dat Ajax nooit van dit soort clubs verliest. Sinkgraven en Veldman ook weer mens onterend slecht. Voor het NL voetbal wel beter in de EL winnen jullie nog wel een potje.![]()
Feyenoord heeft het prima gedaan in de EL afgelopen seizoen. Dus kom niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hadden beter Feyenoord kunnen sturen inderdaad![]()
Dit zat er dik ik. Wat een kutseizoen gaat het worden. Kan niet wachten tot het moment dat De Boer weg is.![]()
#Fraxit, 5 jaar geen vooruitgang en 4x kampioen door slechtere tegenstanders en een incidentieel goede wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!![]()
Tweede tussenseizoen gewoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit zat er dik ik. Wat een kutseizoen gaat het worden. Kan niet wachten tot het moment dat De Boer weg is.
En dan volgend jaar iedereen met 2 jaar ervaring weg en vervangen door jeugd.
Het plan Cruyff
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
hij kost je de CL en een paar miljoenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik zei dat sinkgraven te veel koste. Heinz zei nog nooit zoveel onzin te hebben gelezen haha
Narf!![]()
Dat zeiden de meesten hier volgens mij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik zei dat sinkgraven te veel koste. Heinz zei nog nooit zoveel onzin te hebben gelezen haha![]()
In de jeugd loopt er een betere rondquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik zei dat sinkgraven te veel koste. Heinz zei nog nooit zoveel onzin te hebben gelezen hahaRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar die staat er niet meteen!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de jeugd loopt er een betere rond
Narf!![]()
Eerst het systeem leren in Ajax 2quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja maar die staat er niet meteen!!RED ONS HENNIEGOD![]()
Volgend jaar weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer is de loting voor de groepsfase CL?![]()
En ik me maar druk maken over Feyenoord aankomend seizoen![]()
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Zo en we gaan los
HopelijkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dijks
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hopelijk dat Fischer even keek naar DIjks, je hoeft dus niet alleen maar door spelers heen. Kan ook gewoon voorgevenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
jayIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
jej"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die is rechtsquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:25 schreef franklop het volgende:
Hopelijk dat Fischer even keek naar DIjks, je hoeft dus niet alleen maar door spelers heen. Kan ook gewoon voorgeven![]()
jIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
Maar maar, dat doen Messi en Ronaldo ook..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan staat ie al 4 seizoenen op de verkeerde plek.![]()
Iemand Klaassen al gezien vandaag?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik zag hem paardebloemmetjes plukken netquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
die speelt trompetquote:If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Dat vraag ik dusquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Anwar zit met zijn hoofd nog een beetje bij de ramadan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wel sneu dat Ajax dit natuurlijk nooit gaat redden. Maar wel de supporters weer een beetje hoop geven.
Typisch Ajax."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zet WZAWZDB alvast onder ctrl+c"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heeft iemand hier gifjes van de goals van Rapid? Wil weten wat Sinkgraven nou precies deed en had alleen radio.![]()
http://www.dailymotion.co(...)eague-4-8-2015_sportquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:36 schreef Tchock het volgende:
Heeft iemand hier gifjes van de goals van Rapid? Wil weten wat Sinkgraven nou precies deed en had alleen radio.
http://www.dailymotion.co(...)eague-4-8-2015_sport
Zeer matige kwaliteit wel![]()
Dat past wel bij Ajaxquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeer matige kwaliteit wel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lekker tijdrekken door die keeper weerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wil je z'n nr. hebben?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dank! Die eerste was gewoon ongelukkig omdat hij het te mooi wil doen. Bij die tweede staat iedereen te slapen zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeer matige kwaliteit wel![]()
![]()
SaNoGoal
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Joh, op dat moment moet je gewoon bal wegrammen, simpel... Je speelt niet tegen Excelsior maar in CLquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank! Die eerste was gewoon ongelukkig omdat hij het te mooi wil doen. Bij die tweede staat iedereen te slapen zeg![]()
Zomeravondvoetbalquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Joh, op dat moment moet je gewoon bal wegrammen, simpel... Je speelt niet tegen Excelsior maar in CL"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dijks denkt ook dat hij Leonardo is"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vraag dat over 2 maanden weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef de40reoverz het volgende:
hoe is die nieuwe spit eigenlijk? bij football manager is het altijd wel een groot talent![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nu staat dijks alleen veel meer naar achter. Die gaf nou net zulke goede voorzetten.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
VetIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Wel genant dat je het gaat afleggen tegen een Oostenrijks team met spelers die de uitstraling hebben alsof ze voor De Graafschap ballen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
SaNoGoal nu al belangrijkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Sanogo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Knap om tegen dit Rapid gelijk te staan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
WZAWZDB"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sanogod.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hi Dven. Ik had jou getwitterd. Wij dachten dat je het hoekie om was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:47 schreef Dven het volgende:
Wel genant dat je het gaat afleggen tegen een Oostenrijks team met spelers die de uitstraling hebben alsof ze voor De Graafschap ballenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
met 334?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:48 schreef KingRadler het volgende:
ze hadden meteen met die wissels moeten beginnenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik op twitter?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hi Dven. Ik had jou getwitterd. Wij dachten dat je het hoekie om was.
Je weet dat het gebeurd en dan gebeurd het ook gelijk weer
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
YES!!!!
NEUK!!!
Ik kan de emoties niet handelen.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Bijna goedquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ditquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:49 schreef TheArt het volgende:
Zo lekker verdedigd dit weer hoor. Maak godverdomme die overtreding joh als je er achteraan loopt.Narf!![]()
Beter , tenminste geen hoop meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:51 schreef Enchanter het volgende:
Gaat ook zometeen 2-4 worden ben ik bang![]()
En de boer ontkennen en vertellen dat we zo lekker domineerde behalve bij de tegengoals..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:51 schreef Enchanter het volgende:
Gaat ook zometeen 2-4 worden ben ik bangNarf!![]()
Penningmeester PSV Juicht"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bogarde laat ze buigen voor iedereenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geeft Jaap Stam geen verdedigingtraining meer bij eerste
Frank kan het in ieder geval nietRED ONS HENNIEGOD![]()
Nul. Maar ze verliezen geen 10 miljoen.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
scheelt ook een aardig bedrag ja, maar wordt ook kinderlijk weggegevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:51 schreef KingRadler het volgende:
PSV haalt alvast de Champagne uit de kast en pakt wat glazen erbij![]()
Gerapporteerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mag die tering moslim op rb er een keer uit?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gerapporteerdquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gelukkig steunt Ajax hem in zijn geloofquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het kano nogZwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Riedewaldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeg dat ja, uitblinkers heb ik niet gezien![]()
Lekker EL inquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:54 schreef Evertjan het volgende:
Hahaha we stellen helemaal niks voor in europa![]()
![]()
Nu wel misschien Ajax in oost-Europa zien. Genot."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eigenlijk zou je ze gewoon op staande voet moeten ontslaan na zo'n wanprestatie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeg dat ja, uitblinkers heb ik niet gezienEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zondag na Alkmaar ook meteen de competitie weer op achterstand beginnen. Ben wel klaar met deze technische staf en selectie.![]()
is niet om te lachen over paar jaar moet kampioen van NL voorronde CL spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we EL niet halen lach ik me echt kapot![]()
okquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We komen die voorronde ook niet door."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
als je dit verliest lig je er toch helemaal uit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
haal je nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach alle goals zijn aaneenrijgingen van foutenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
die is wel goed maar ging bij de 0-1 ook niet vrijuit![]()
Kut voor Psv.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
is niet om te lachen over paar jaar moet kampioen van NL voorronde CL spelen.![]()
Playoffs EL nogquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dit verliest lig je er toch helemaal uit?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 21:26:47@FrankRonald1970 Frank vanavond in gesprek met Martin van Geel over opvolging Gio. Hij ziet het niet meer zitten bij Ajax. Morgen meer in #VI reageer retweet
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
zeker maar uitblinker is dan teveel van het goeiequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach alle goals zijn aaneenrijgingen van fouten![]()
Grappig wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:57 schreef satecl het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 21:26:47@FrankRonald1970 Frank vanavond in gesprek met Martin van Geel over opvolging Gio. Hij ziet het niet meer zitten bij Ajax. Morgen meer in #VI reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:57 schreef satecl het volgende:
![]()
![]()
plee offs EL 4e voorronde geloof ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dit verliest lig je er toch helemaal uit?![]()
Minst slechtequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar uitblinker is dan teveel van het goeie![]()
![]()
OK ik dacht dat we dan van die ellende af warenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
plee offs EL 4e voorronde geloof ik![]()
Leuk staartjeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
kleedkamer is heel belangrijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:59 schreef FritzWepper het volgende:
Heitinga is dus ook alleen maar voor de gezelligheid gehaald.![]()
Wanneer zijn de play-offs Jupiler League dan?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Te jong, te onervaren, te angstig.
Winnen van AZ dan maar zondag om enigszins de nare smaak weg te spoelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
"Caraboleert"
Wut?Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Aan de play-off ronde doen 44 teams mee: 15 teams die instromen vanuit de UEFA Champions League 2015/16 en de 29 winnaars uit de derde kwalificatieronde. De loting vindt plaats op 7 augustus 2015. De heenwedstrijden worden gespeeld op 20 augustus, de terugwedstrijden op 27 augustus 2015.![]()
Gewoon een normaal woordquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hij zorgt voor ervaring op de bank en kleedkamerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:59 schreef FritzWepper het volgende:
Heitinga is dus ook alleen maar voor de gezelligheid gehaald.![]()
Wordt pas na de winterstop interessant, die poule-fase is kut met peren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik dacht dat we dan van die ellende af warenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het zijn vooral kinderlijke fouten inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Winnen van AZ dan maar zondag om enigszins de nare smaak weg te spoelen.![]()
Dan maar Job Cohen halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
Goede thee valt niet te onderschatten.![]()
gelijk is hoogst haalbarequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Winnen van AZ dan maar zondag om enigszins de nare smaak weg te spoelen.![]()
het gaat om geldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:01 schreef Evertjan het volgende:
Beter schaffen ze gewoon al die playoffs en voorrondes af voor Europees voetbal![]()
Maar... Maar... Dan heeft Ajax geen kans meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:01 schreef Evertjan het volgende:
Beter schaffen ze gewoon al die playoffs en voorrondes af voor Europees voetbal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou nee, AZ is niet zo stug als Rapid.![]()
![]()
is schrikbarend inderdaad want veel meer dan een café elftal is dat Rapid ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het zijn vooral kinderlijke fouten inderdaad![]()
SBS6 is niet blijquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef FritzWepper het volgende:
SBS6 kan in ieder geval weer uit de zenderlijst.![]()
Stugge ploeg met een paar aardige spelers. Meer ook niet idd. Wel ervaren en daar win je dit soort potjes mee tegen junioren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
is schrikbarend inderdaad want veel meer dan een café elftal is dat Rapid ook nietAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
4 goals maken en alsnog uitgeschakeld worden![]()
Ajax![]()
Tete valt ook niet mee vandaag. Dijks is wel een flinke vooruitgang op de LB positie tov de voorgaande jaren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hou de eer aan mijzelf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef de40reoverz het volgende:
ik wacht met smart zo op de verklaring van fdb over het hoe en waarom![]()
Laat m zn muil maar eens houden over hoe wie of wat en zn excuses aanbieden voor dit zooitje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef de40reoverz het volgende:
ik wacht met smart zo op de verklaring van fdb over het hoe en waaromNarf!![]()
Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef de40reoverz het volgende:
ik wacht met smart zo op de verklaring van fdb over het hoe en waaromAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
europa league is hartstikke leuk tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik dacht dat we dan van die ellende af waren![]()
Onze kenner Jordi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
europa league is hartstikke leuk toch![]()
![]()
EL is nog gewoon bij rtl7 toch? dat is dan mazzel hebben, voor die ene ronde dan![]()
Hopelijk is psv dit jaar niet weer constant, anders weer 17 punten te weinig
hhhhh![]()
Wel meer het niveau van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
europa league is hartstikke leuk toch"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Is Ajax ook nog niet zeker vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
europa league is hartstikke leuk toch![]()
Wat een team vol kneusjes dat Rapid trouwens![]()
Dat zegt veel over Ajax
Riedewald is een groot talent maar geeft vandaag teveel ruimte weg. Zit erin met hoofdzakelijk spelers die net komen kijken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frankie is zwaar over zijn hoogtepunt heen. Slechts een handvol trainers kunnen na al die jaren nog top presteren. Tijd voor een frisse wind.![]()
Stug en ervaren. treurig trouwens, Ajax is minder dan de twee beste uit Oostenrijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:07 schreef Dven het volgende:
Wat een team vol kneusjes dat Rapid trouwens![]()
Dat zegt veel over Ajax![]()
Ik hou me maar vast aan het feit dat we de volgende ronde toch niet door zouden komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou niet weten wie. Laat Frank maar lekker zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef Confetti het volgende:
Frankie is zwaar over zijn hoogtepunt heen. Slechts een handvol trainers kunnen na al die jaren nog top presteren. Tijd voor een frisse wind.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
John v/h Schip of Japie Stam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef de40reoverz het volgende:
wie wordt de nieuwe trainer van ajax?BFF met GGMM![]()
quote:quote:Ditquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef Confetti het volgende:
Frankie is zwaar over zijn hoogtepunt heen. Slechts een handvol trainers kunnen na al die jaren nog top presteren. Tijd voor een frisse wind.Narf!![]()
een paar goeie spelers dit werkt niet te goedkoop materiaal en een nieuwe trainer kan ook geen kwaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:08 schreef Confetti het volgende:
Frankie is zwaar over zijn hoogtepunt heen. Slechts een handvol trainers kunnen na al die jaren nog top presteren. Tijd voor een frisse wind.![]()
Nee. En dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Ooku het volgende:
Ik roep al twee jaar EXITFRANK, gaat het binnenkort toch gebeuren?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon 20mil aftikken voor een topper. wie? geen idee..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
een paar goeie spelers dit werkt niet te goedkoop materiaal en een nieuwe trainer kan ook geen kwaadNarf!![]()
gek he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Henrys het volgende:
75% van de Arena al leeg voor het laatste fluitsignaal![]()
Denk dat eeuwige optimist Powerlounge ook wel een goed woordje voor dit Ajax heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben benieuwd wat JR van deze wedstrijd vindtAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zit je alsnog met het salaris plafond van 1 fucking milquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Gewoon 20mil aftikken voor een topper. wie? geen idee..hhhhh![]()
Zelfs zij willen hem niet...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoop zo dat Veltman verkocht gaat worden aan een of ander Oostblok clubje.![]()
Kunnen we Immers van jullie overnemen voor 10 miljoen ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je wil toch de top behalen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:10 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Zit je alsnog met het salaris plafond van 1 fucking mil
Gaat je niet lukken met eigen jeugd en lichtgewichtjes van AZ en Heerenveen.Narf!![]()
Het wordt inderdaad tijd dat Marc zijn spaarvarken stukslaat. Niet alleen domineren op het veld, maar ook op de transfermarkt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
die willen hem nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoop zo dat Veltman verkocht gaat worden aan een of ander Oostblok clubje.![]()
Contract ontbindenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfs zij willen hem niet...![]()
alles en iedereen faalt, van top tot spelers. knap opzichA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Om te beginnen 15 miljoen Coronaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Het wordt inderdaad tijd dat Marc zijn spaarvarken stukslaat. Niet alleen domineren op het veld, maar ook op de transfermarkt.![]()
Daar lag het vandaag niet aan. Een van de weinigen die z'n niveau haalde vandaag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoop zo dat Veltman verkocht gaat worden aan een of ander Oostblok clubje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
pffff, ga toch weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar lag het vandaag niet aan. Een van de weinigen die z'n niveau haalde vandaag.![]()
Je maakt een grapje toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar lag het vandaag niet aan. Een van de weinigen die z'n niveau haalde vandaag.Dit, dus.![]()
Duarte, Viergever, Gudelj, Sinkgraven moet ik er nog meer noemen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax zou hem ook nooit kopen als hij bij Groningen of zo zou spelen.Narf!![]()
Bazoer, Riedewald, Sinkgraven erg matig vandaag. Of mogen die wel slecht spelen ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
Duarte, Viergever, Gudelj, Sinkgraven moet ik er nog meer noemen?![]()
![]()
![]()
Zou moeiteloos kunnen aansluiten bij dit zooitje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kunnen we Immers van jullie overnemen voor 10 miljoen ?blablablabla![]()
Vond Riedewald nog wel okay.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bazoer, Riedewald, Sinkgraven erg matig vandaag. Of mogen die wel slecht spelen ?![]()
Wat kijk jij? Bazoer en Riede waren nog redelijk, enigszins.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bazoer, Riedewald, Sinkgraven erg matig vandaag. Of mogen die wel slecht spelen ?![]()
Lag niet alleen aan Joel hoor. Bijna iedereen maakte veel fouten. Ajax was ook gewoon slorig in de opbouw.quote:
Jammer dat Riedewald een paar fouten maakte, want dat vind ik eigenlijk wel een lichtpuntje. Begon ook heel sterk aan de wedstrijd. Denk dat hij er wel komt.![]()
Heeft nog steeds iets veelbelovends, maar had dat al lang moeten laten zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:15 schreef Lemsterr het volgende:
El Ghazi is echt niet goed genoeg voor Ajax.Narf!![]()
Riedewald heeft nog potentie, Veltman totaal niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lag niet alleen aan Joel hoor. Bijna iedereen maakte veel fouten. Ajax was ook gewoon slorig in de opbouw.
Jammer dat Riedewald een paar fouten maakte, want dat vind ik eigenlijk wel een lichtpuntje. Begon ook heel sterk aan de wedstrijd. Denk dat hij er wel komt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: