Waar vandaan? Gele H7's zijn toch niet zo duur in Nederland?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:14 schreef 1marcelfilms het volgende:
Oja vandaag nieuwe verlichting voor mijn auto want die "cold white" was gewoon slecht dus heb ik [ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:54 schreef l0lownkill het volgende:
Deze lucky bastard heeft 2 minix' binnengekregen
[ afbeelding ]
Die genoemde Zmodo dan niets voor je?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:03 schreef davedavy het volgende:
De camera zelf is perfect hoor, top kwaliteit beeld + geluid voor een lage prijs. Hij is klein en ziet er stylish uit. Maar dat gedoe met die firmwares om de RTSP stream open te krijgen vind ik maar niks. Ik heb nu bijv. 2 Xiaoyi cams maar eentje kan ik helemaal niet bekijken vanaf mijn PC omdat ik nergens de poort kan veranderen. De eerste cam gebruikt namelijk die poort.
Verder lukt het me niet de cam buitenshuis te bereiken zonder de Home App, terwijl ik gewoon netjes de poort heb opengezet
Wel jammer van het ontbreken van 802.11ac. want hier in NL heb je voor hetzelfde geld een router met dezelfde specificaties.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:42 schreef Kenzi het volgende:
[ afbeelding ]
Best goedkoop, mini versie van de normale Mi Wifi router. Van wat ik zo zie is het verschil dat deze geen AC heeft.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:55 schreef dodge_911 het volgende:
Lolz! Om het effe met een uitspraak van mijn vader te zeggen :
" 't Is toch zo gemakkelijk als je 't maar uit de kast moet pakken."
[ afbeelding ]
Alleen, eerst nog weten dat je 't hebt, en dan nog weten in welke kast het ligt (komt misschien meer Chinashoppers bekend voor)
Maar, dus, desalwelteplus kan ik straks mijn Minix Neo 8 Plus wel al gaan gebruiken
Voor een kritische houding moet je niet in dat topic zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die genoemde Zmodo dan niets voor je?
[..]
Wel jammer van het ontbreken van 802.11ac. want hier in NL heb je voor hetzelfde geld een router met dezelfde specificaties.
Tuurlijk, niet zo klein en stijlvol als deze, maar dat boeit niet.
Vreemd genoeg zijn ze op Tweakers weer helemaal lyrisch over dat ding; had van hen toch wel wat meer kritieke houding verwacht...
Als deze wél 802.11ac had gehad was die erg aantrekkelijk geweest om een aantal verspreid door het huis te zetten met zo laag mogelijk uitzendvermogen.
Helaas...
Uit chinaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar vandaan? Gele H7's zijn toch niet zo duur in Nederland?
Alleen had ik maar 1 besteld, de andere order is geannuleerd. En de tracking code van de niet-geannuleerde geeft nog niet aan dat hij in nederland isquote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:55 schreef dodge_911 het volgende:
Lolz! Om het effe met een uitspraak van mijn vader te zeggen :
" 't Is toch zo gemakkelijk als je 't maar uit de kast moet pakken."
[ afbeelding ]
Alleen, eerst nog weten dat je 't hebt, en dan nog weten in welke kast het ligt (komt misschien meer Chinashoppers bekend voor)
Maar, dus, desalwelteplus kan ik straks mijn Minix Neo 8 Plus wel al gaan gebruiken
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo 'n pakje
Zoiets heb ik, maar dan met witte Ikeabakken in kasten, met een mooi geprint etiket erop van wat er in zit, maar dan nog, ik heb zoveel bakken en zoveel kastenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 11:18 schreef Kenzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze nou zoiets hadden maar dan voor gadgets. was makkelijker zoeken.
[..]
Voor een kritische houding moet je niet in dat topic zijn.
heb een filmpje voor je met uitleg.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
De minirouter van Xiaomi binnen, heeft 'n veel beter bereik dan m'n TP-link vakantie-routertje. Op de slaapkamer geplaatst om van daaruit ook de achtertuin te coveren. 5G aan en hoppakee. Wel effe uitvogelen hoe in te loggen, etc met die Chinese tekens, want hoe ze ook adverteren met Engels, ik kan 't (nog) niet echt gevonden krijgen.
* Eric_Cantona is verder tevreden!
Stuur maar door!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:55 schreef Lazvic het volgende:
[..]
heb een filmpje voor je met uitleg.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Stuur maar door!
Ik heb wel e.e.a. gevonden, maar ik heb nooit teveel info
Ik heb er 2 of 3 of zo, waren setjes met matchende manchetknopen en pochet voor $5 ofzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:21 schreef Guul het volgende:
Heeft er iemand hier wel eens stropdassen op AliExpress e.d. besteld?
Kan nergens foto's vinden en ben wel heel nieuwsgierig...
PM verzonden... Mochten er nog anderen zijn, dan zie ik de foto's graag!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb er 2 of 3 of zo, waren setjes met matchende manchetknopen en pochet voor $5 ofzo.
De das is wel goede kwaliteit en fijne stof, niet heel dun of echt duidelijk cheap.
Voor wat foto's kan je me wel PM'en al ben ik wel erg lui.
Whaha, die van mij zijn zo'n 20 euro en heb een keer een lading zijden dassen van de V&D gehaald voor 5 euro per stuk, ik merk niet veel verschil qua kwaliteit maar draag dan ook geen 50 euro-dassen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:55 schreef Guul het volgende:
[..]
PM verzonden... Mochten er nog anderen zijn, dan zie ik de foto's graag!
Ik draag dagelijks een stropdas en de mijne kosten zo rond de ¤ 50 per stuk.
Als dit kwalitatief in de buurt komt dan wordt het toch wel erg interessant.
Probeer 't 'n keer, voor 82 cent weet je 't...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:42 schreef 1marcelfilms het volgende:
Hoi weten jullie of dit ook een goed produkt is?
http://www.aliexpress.com(...)hip/32309897658.html
EDIT: het is maar voor heel weinig ampere
en ja hoor:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:57 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
3 weken geleden.
Paar andere bestellingen waarbij de Tracking het wel deed al binnen.
Ik heb er helaas al veel ervaring mee. Deze gaan niet meer aankomen.
Tijdlijn vanaf nu;
Ik vraag aan verkoper wanneer het er is.
Verkoper zegt ja duurt ff.
Ik vraag waarom track het niet doet.
Verkoper zegt problemen bij de post.
Na 4 weken niks.
Dispute aanmaken.
Verkoper reageert met een of ander vaag verhaal over post meuk of belooft te reshippen.
quote:the post have some porblem
they reply
will slove it today
vooral linkjes vind ik interessantquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb er 2 of 3 of zo, waren setjes met matchende manchetknopen en pochet voor $5 ofzo.
De das is wel goede kwaliteit en fijne stof, niet heel dun of echt duidelijk cheap.
Voor wat foto's kan je me wel PM'en al ben ik wel erg lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |