Is een beetje de Xbox tegenhanger van Horizon Zero Dawnquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Holy shit, Scalebound ziet er vet uit!
[ afbeelding ]
Dit ziet er wat mij betreft net even toffer uit, meer als een jrpgquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is een beetje de Xbox tegenhanger van Horizon Zero Dawn
Wel vet
Scalebound vond ik ook veelbelovend. Kreeg heel erg DMC4-flashbacks trouwens, zo'n douchebag-achtige protagonist met een super-arm en mad zwaardvecht-skillz, red orbs verzamelen... Wel tof gedaan met die koptelefoon trouwens, dat 'ie die tijdens de combat daadwerkelijk op zet zodat het "gevechtmuziekje" ook soort van logisch is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit ziet er wat mij betreft net even toffer uit, meer als een jrpg
De meeste presentators bij de Xbox briefing zijn wel echt slecht, zenuwachtig, haperendTerwijl ze echt de vetste games van het jaar laten zien.
Helemaal mijn soort spel, dus ik vind het prima.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is een beetje de Xbox tegenhanger van Horizon Zero Dawn
Wel vet
Forza 6 wordt de eerste echte Forza voor deze generatie, ik denk wel dat die toegevoegde waarde gaat hebben. Desalniettemin is ieder jaar een Forza uitbrengen veel te veel. Tenzij ze er nog een spin-off serie bij bedenken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, daar zijn wel allemaal toch wel weer klaar mee? Ik zie geen verschillen met eerdere delen.
Beide speciale edities van de Xbox One zelf zijn wel erg vet! De witte van Sunset Overdrive blijft het mooist, maar deze twee zijn ook de moeite waard.
Nou, gas eropquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomb Raider ziet er wel weer erg gaaf uit, behoorlijk wat geleend van The Last of Us qua gameplay. Dat is positief in mijn ogen, want TLOU was een puike game.
Andere opvallende en vette games uit de briefing:
Killer Instinct Season 3![]()
Inclusief Battletoads-personage
Crackdown 3. ALLES KAN KAPOT!
We happy few heeft een mooi Bioshock-sfeertje, nog niet helemaal overtuigd, maar wel een om in de gaten te houden
Quantum Break heeft heul veul potentie. Ben ook erg benieuwd naar de begeleidende tv-serie!
Dark Soul III heeft weer een fantastische setting, maar het blijft Dark Souls, dat kan ik nietWel positief dat het wat sneller oogt dan een Bloodborne bijvoorbeeld
Homefront vond ik opvallend, het eerste deel was nou niet heel succesvol geloof ik (door onze FOK!review kregen we problemen met de publisherhuilies
). Game ziet er wel aardig uit voor de fans van dat genre denk ik
Halo Wars interesseert me verder ook absoluut niet.
Dus ja, aan de ene kant een aantal killer games, aan de andere kant het vertrouwde Halo/Forza. Ik ben wel overtuigd. Krijg steeds meer zin om de JUMP AHEAD te maken
Ja heb ik.quote:
Racen in de regen. Nog nooit eerder vertoond!quote:
Post je dit met pijn in je hart Roy?quote:
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Post je dit met pijn in je hart Roy?
Ze doen bijna alles goed momenteel. Ik zou ook best een Xbox One willen maar als iemand die ook van rpgs en jrpgs houdt snap ik niet dat Microsoft niet zorgt voor meer van dit soort games. Je wordt eigenlijk wel naar de PS4 gedreven op die manier. Ik hoop dat Microsoft meer japanse support achter zich weet te krijgen in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomb Raider ziet er wel weer erg gaaf uit, behoorlijk wat geleend van The Last of Us qua gameplay. Dat is positief in mijn ogen, want TLOU was een puike game.
Andere opvallende en vette games uit de briefing:
Killer Instinct Season 3![]()
Inclusief Battletoads-personage
Crackdown 3. ALLES KAN KAPOT!
We happy few heeft een mooi Bioshock-sfeertje, nog niet helemaal overtuigd, maar wel een om in de gaten te houden
Quantum Break heeft heul veul potentie. Ben ook erg benieuwd naar de begeleidende tv-serie!
Dark Soul III heeft weer een fantastische setting, maar het blijft Dark Souls, dat kan ik nietWel positief dat het wat sneller oogt dan een Bloodborne bijvoorbeeld
Homefront vond ik opvallend, het eerste deel was nou niet heel succesvol geloof ik (door onze FOK!review kregen we problemen met de publisherhuilies
). Game ziet er wel aardig uit voor de fans van dat genre denk ik
Halo Wars interesseert me verder ook absoluut niet.
Dus ja, aan de ene kant een aantal killer games, aan de andere kant het vertrouwde Halo/Forza. Ik ben wel overtuigd. Krijg steeds meer zin om de JUMP AHEAD te maken
Uiteindelijk lijkt het erop dat een combinatie van alle drie de consoles het beste is.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze doen bijna alles goed momenteel. Ik zou ook best een Xbox One willen maar als iemand die ook van rpgs en jrpgs houdt snap ik niet dat Microsoft niet zorgt voor meer van dit soort games. Je wordt eigenlijk wel naar de PS4 gedreven op die manier. Ik hoop dat Microsoft meer japanse support achter zich weet te krijgen in ieder geval.
Die paar JRPG's die ze hebben gehad op de 360 hebben ook niet veel geholpen, kan me voorstellen dat ze dat de moeite niet meer waard vinden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze doen bijna alles goed momenteel. Ik zou ook best een Xbox One willen maar als iemand die ook van rpgs en jrpgs houdt snap ik niet dat Microsoft niet zorgt voor meer van dit soort games. Je wordt eigenlijk wel naar de PS4 gedreven op die manier. Ik hoop dat Microsoft meer japanse support achter zich weet te krijgen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |