abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:00:47 #151
194233 Friday12
Originele kloon
pi_154905943
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Holy shit, Scalebound ziet er vet uit!

[ afbeelding ]
Is een beetje de Xbox tegenhanger van Horizon Zero Dawn :P

Wel vet *)
pi_154906133
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 19:01 schreef PierreTT het volgende:

[..]

[..]

O+
jaja en dan met clubs weer zeuren zeker :P
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:06:56 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154906243
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wel vet *)
Dit ziet er wat mij betreft net even toffer uit, meer als een jrpg O+

De meeste presentators bij de Xbox briefing zijn wel echt slecht, zenuwachtig, haperend :D Terwijl ze echt de vetste games van het jaar laten zien.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:23:07 #154
206706 crew  Racerblade
pi_154906895
Beyond Eyes is vanaf vandaag te downloaden overigens. Ben benieuwd hoe die ontvangen wordt. :)
  Eindredactie Games dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:24:13 #155
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154906939
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit ziet er wat mij betreft net even toffer uit, meer als een jrpg O+

De meeste presentators bij de Xbox briefing zijn wel echt slecht, zenuwachtig, haperend :D Terwijl ze echt de vetste games van het jaar laten zien.
Scalebound vond ik ook veelbelovend. Kreeg heel erg DMC4-flashbacks trouwens, zo'n douchebag-achtige protagonist met een super-arm en mad zwaardvecht-skillz, red orbs verzamelen... Wel tof gedaan met die koptelefoon trouwens, dat 'ie die tijdens de combat daadwerkelijk op zet zodat het "gevechtmuziekje" ook soort van logisch is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:27:33 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154907106
Halo 5 multiplayer :Z
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:32:59 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154907334
Forza 6 :Z
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:34:14 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154907390
Serieus, daar zijn wel allemaal toch wel weer klaar mee? Ik zie geen verschillen met eerdere delen.

Beide speciale edities van de Xbox One zelf zijn wel erg vet! De witte van Sunset Overdrive blijft het mooist, maar deze twee zijn ook de moeite waard.
pi_154907504
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wel vet *)
Helemaal mijn soort spel, dus ik vind het prima.
heb ik er 2 te spelen :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Redactie Games dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:41:28 #160
206706 crew  Racerblade
pi_154907683
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, daar zijn wel allemaal toch wel weer klaar mee? Ik zie geen verschillen met eerdere delen.

Beide speciale edities van de Xbox One zelf zijn wel erg vet! De witte van Sunset Overdrive blijft het mooist, maar deze twee zijn ook de moeite waard.
Forza 6 wordt de eerste echte Forza voor deze generatie, ik denk wel dat die toegevoegde waarde gaat hebben. Desalniettemin is ieder jaar een Forza uitbrengen veel te veel. Tenzij ze er nog een spin-off serie bij bedenken.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:49:31 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154908096
Tomb Raider ziet er wel weer erg gaaf uit, behoorlijk wat geleend van The Last of Us qua gameplay. Dat is positief in mijn ogen, want TLOU was een puike game.

Andere opvallende en vette games uit de briefing:

Killer Instinct Season 3 *O* _O_ Inclusief Battletoads-personage :D

Crackdown 3. ALLES KAN KAPOT!

We happy few heeft een mooi Bioshock-sfeertje, nog niet helemaal overtuigd, maar wel een om in de gaten te houden

Quantum Break heeft heul veul potentie. Ben ook erg benieuwd naar de begeleidende tv-serie!

Dark Soul III heeft weer een fantastische setting, maar het blijft Dark Souls, dat kan ik niet :P Wel positief dat het wat sneller oogt dan een Bloodborne bijvoorbeeld

Homefront vond ik opvallend, het eerste deel was nou niet heel succesvol geloof ik (door onze FOK!review kregen we problemen met de publisher :') huilies :') ). Game ziet er wel aardig uit voor de fans van dat genre denk ik

Halo Wars interesseert me verder ook absoluut niet.

Dus ja, aan de ene kant een aantal killer games, aan de andere kant het vertrouwde Halo/Forza. Ik ben wel overtuigd. Krijg steeds meer zin om de JUMP AHEAD te maken :D
pi_154908338
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomb Raider ziet er wel weer erg gaaf uit, behoorlijk wat geleend van The Last of Us qua gameplay. Dat is positief in mijn ogen, want TLOU was een puike game.

We happy few heeft een mooi Bioshock-sfeertje, nog niet helemaal overtuigd, maar wel een om in de gaten te houden

Quantum Break heeft heul veul potentie. Ben ook erg benieuwd naar de begeleidende tv-serie!

Dark Soul III heeft weer een fantastische setting, maar het blijft Dark Souls, dat kan ik niet :P Wel positief dat het wat sneller oogt dan een Bloodborne bijvoorbeeld

Homefront vond ik opvallend, het eerste deel was nou niet heel succesvol geloof ik (door onze FOK!review kregen we problemen met de publisher :') huilies :') ). Game ziet er wel aardig uit voor de fans van dat genre denk ik

Dus ja, aan de ene kant een aantal killer games, aan de andere kant het vertrouwde Halo/Forza. Ik ben wel overtuigd. Krijg steeds meer zin om de JUMP AHEAD te maken :D
Nou, gas erop
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_154912804
http://imgur.com/a/PabVg

UI ziet er wel oke uit ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_154913144
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
De witte van Sunset Overdrive
Ja heb ik. :)
pi_154913169
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forza 6 :Z
Racen in de regen. Nog nooit eerder vertoond!
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:25:07 #166
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_154920851
Hopen dat Final Fantasy 15 snel uit komt.
En dat er een tegenhanger komt voor PS4's No Man's Sky :9

Anders moet ik FIFA blijven spelen :'(
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:36:23 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154921057
pi_154921122
quote:
Post je dit met pijn in je hart Roy?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:40:41 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154921151
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:39 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Post je dit met pijn in je hart Roy?
Ja -O-

Ik had zo graag een sequel gewild... Was al fan van de game toen het nog een Cube-titel was. Ben mee verhuisd naar Xbox hiervoor en het was uiteindelijk mijn favoriete 360-launchgame.

;(
pi_154921203
Unravel _O_

Die komt er sowieso dag 1
pi_154921231
Ziet er wel grappig uit, ben benieuwd of die en co-op heeft.
pi_154921965
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ze doen bijna alles goed momenteel. Ik zou ook best een Xbox One willen maar als iemand die ook van rpgs en jrpgs houdt snap ik niet dat Microsoft niet zorgt voor meer van dit soort games. Je wordt eigenlijk wel naar de PS4 gedreven op die manier. Ik hoop dat Microsoft meer japanse support achter zich weet te krijgen in ieder geval.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 11:26:40 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_154922251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:13 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ze doen bijna alles goed momenteel. Ik zou ook best een Xbox One willen maar als iemand die ook van rpgs en jrpgs houdt snap ik niet dat Microsoft niet zorgt voor meer van dit soort games. Je wordt eigenlijk wel naar de PS4 gedreven op die manier. Ik hoop dat Microsoft meer japanse support achter zich weet te krijgen in ieder geval.
Uiteindelijk lijkt het erop dat een combinatie van alle drie de consoles het beste is.

Zijn er hier die Rainbow Six gaan spelen?

pi_154922382
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:13 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Die paar JRPG's die ze hebben gehad op de 360 hebben ook niet veel geholpen, kan me voorstellen dat ze dat de moeite niet meer waard vinden.
Zou het wel jammer vinden als er niet meer komen, heb me er op de 360 toch erg goed mee vermaakt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Games woensdag 5 augustus 2015 @ 12:02:07 #175
206706 crew  Racerblade
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')