En het is vele malen beter als al die matige ps1 en ps2 games van vroegerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:34 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe tombraider ziet er net zo fucking dom uit als t eerste deel. Dit is geen Tomb Raider, dit is splinter cell gemixt met TLOU.
Fuck off Eidos
Ik vermaak me nog prima met PC gamingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu word het tijd dat je weer naar huis komt
Wordt jij niet moe van jezelf ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, aardige show. Meest interessante game voor mij was Scalebound, maar dan eigenlijk alleen als ze de Japanse stemmen erbij doen. Anders niet.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
Mjah, aardige show. Meest interessante game voor mij was Scalebound, maar dan eigenlijk alleen als ze de Japanse stemmen erbij doen. Anders niet.
quote:
Dan opbokkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog prima met PC gaming
Crackdown 3 komt ook op het lijstje van games die ik graag wil hebben. Halo 5 stond er eigenlijk al op maar dat is nu ook een zekerheid na de beelden van vandaag. Tomb Raider en Quantum Break zijn niet echt wat voor mij denk ik. Al zag QB er wel vet uit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:36 schreef Racerblade het volgende:
Quantum Break en Crackdown 3 hebben me positief verrast, Homefront ziet er vet uit en tof dat ARK naar Game Preview komt.Scalebound en Tomb Raider vallen een beetje tegen eerlijk gezegd.
Crackdown 3 misschien eerst maar even afwachten of dat hele cloud-gedoe lekker gaat werken, ook wanneer je internet-verbinding er even uit flipt of niet geweldig is...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Crackdown 3 komt ook op het lijstje van games die ik graag wil hebben. Halo 5 stond er eigenlijk al op maar dat is nu ook een zekerheid na de beelden van vandaag. Tomb Raider en Quantum Break zijn niet echt wat voor mij denk ik. Al zag QB er wel vet uit.
Innovatie is de reden waarom ik een XB1 heb gehaald. Altijd dat gezeik maar dat nieuwe dingen slecht zijn. Als ik altijd dezelfde games wilden spelen alleen met iets betere graphics had ik wel een andere console gekocht. Dat 'cloud-gedoe' biedt zoveel perspectief, ik kan me niet voorstellen dat gamers daar niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Crackdown 3 misschien eerst maar even afwachten of dat hele cloud-gedoe lekker gaat werken, ook wanneer je internet-verbinding er even uit flipt of niet geweldig is...
Online only werd niet goed ontvangenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Innovatie is de reden waarom ik een XB1 heb gehaald. Altijd dat gezeik maar dat nieuwe dingen slecht zijn. Als ik altijd dezelfde games wilden spelen alleen met iets betere graphics had ik wel een andere console gekocht. Dat 'cloud-gedoe' biedt zoveel perspectief, ik kan me niet voorstellen dat gamers daar niet op zitten te wachten.
Theoretisch klinkt het prima. Helaas heb ik UPC en die verbinding is al niet al te stabiel, en de wereld zit vol met mensen met instabiele netwerken. Vandaar dus dat ik weinig vertrouwen heb (op de korte termijn) in dat 'streaming' gedoe en 'always online' etc etc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Innovatie is de reden waarom ik een XB1 heb gehaald. Altijd dat gezeik maar dat nieuwe dingen slecht zijn. Als ik altijd dezelfde games wilden spelen alleen met iets betere graphics had ik wel een andere console gekocht. Dat 'cloud-gedoe' biedt zoveel perspectief, ik kan me niet voorstellen dat gamers daar niet op zitten te wachten.
Het werd niet goed ontvangen door het topje van de ijsberg. De mensen die het hardst schreeuwen vertegenwoordigen gelukkig niet de game community. Helaas zette MS een paar stappen terug waardoor de ontwikkeling van games ook een paar stappen terug moest zetten. Ach, we moesten een paar jaar langer wachten maar het komt toch wel, daar is geen ontkomen aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Online only werd niet goed ontvangen
Dus omdat jij kut internet hebt moeten we het maar niet doen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Theoretisch klinkt het prima. Helaas heb ik UPC en die verbinding is al niet al te stabiel, en de wereld zit vol met mensen met instabiele netwerken. Vandaar dus dat ik weinig vertrouwen heb (op de korte termijn) in dat 'streaming' gedoe en 'always online' etc etc.
Daarnaast vond ik de Crackdown-demo ook weer niet dusdanig indrukwekkend dat ik daarbij meteen het idee had dat het externe power nodig had...
Wat een onzin: GAMERS reageerden furieus. Vrijwel unaniem. Net als de complete game-pers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het werd niet goed ontvangen door het topje van de ijsberg. De mensen die het hardst schreeuwen vertegenwoordigen gelukkig niet de game community. Helaas zette MS een paar stappen terug waardoor de ontwikkeling van games ook een paar stappen terug moest zetten. Ach, we moesten een paar jaar langer wachten maar het komt toch wel, daar is geen ontkomen aan.
Wat een onzin. Je leest wat je graag wilt lezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat een onzin: GAMERS reageerden furieus. Vrijwel unaniem. Net als de complete game-pers.
Mensen die het niet weten/snappen, en dus 2-3 keer per jaar 1 game halen (FIFA, Call of Duty, Need for Speed) en verder het game-nieuws niet/nauwelijks volgen, die zullen zich er idd niet echt druk om maken, totdat ze zelf tegen de beperkingen aanlopen.
Nee, omdat ik niet alleen op de wereld bent en je met miljoenen gamers zit met gebrekkig/onstabiel internet, is het nogal onverstandig om daar dan je game-design op te vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Dus omdat jij kut internet hebt moeten we het maar niet doen...
[ afbeelding ]
Laat maar komen!
Nee, ik volg gewoon het nieuws, en ook destijds was men vrij unaniem negatief over de plannen van MS, en vandaar ook het gejuich bij Sony's press-conference destijds toen ze aankondigden niet aan al die onzin mee te doen waar MS mee bezig was, en daarna ook de blijdschap bij alle gamers toen MS aankondigde om af te zien van die plannen van 'always online' etc etc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je leest wat je graag wilt lezen.
Lol dat mocht je willen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
En het is vele malen beter als al die matige ps1 en ps2 games van vroeger
Hahahahaha je bent in de cloud onzin van ms getrapt hahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Jij leest wat je wilt lezen en gelooft wat je wilt geloven. Iedereen die de tijd nam en zich verdiepte in het onderwerp zag de mogelijkheden. Iedereen zwom gewoon met de stroom mee en het was lekker makkelijk punten scoren om MS af te zeiken. Sony 'won' omdat ze aankondigden helemaal niets te veranderen. Zelf een mening hebben is ook wel moeilijk, daarom is het wel handig dat andere mensen die voor jou vormen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik volg gewoon het nieuws, en ook destijds was men vrij unaniem negatief over de plannen van MS, en vandaar ook het gejuich bij Sony's press-conference destijds toen ze aankondigden niet aan al die onzin mee te doen waar MS mee bezig was, en daarna ook de blijdschap bij alle gamers toen MS aankondigde om af te zien van die plannen van 'always online' etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |