Hij heeft weer een andere liefde gevonden Fann... Vermoed ik dan ... Princess Annquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... viel dus reuze mee, mooi![]()
en hij komt niet een gedag zeggen
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft weer een andere liefde gevonden Fann... Vermoed ik dan ... Princess Ann
Ja als een Fannquote:
ah... dat is die ene met die paarden, ik dacht even dat je de schoondochter van Prins Charlesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is volgens mij inmiddels ook al in de 80 of zo of niet?
Ze is nog maar 64 lees ikquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat is die ene met die paarden, ik dacht even dat je de schoondochter van Prins Charles
bedoelde, ik weet al die namen niet ...
Lijstje ... Je kent toch ik hou alles bij allemaal lijstjes en posts maar die zal ze hier niet gemaakt hebben...quote:
hmmmm...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
Maar wel Mountbatton-Windsor in de naam
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat is die ene met die paarden, ik dacht even dat je de schoondochter van Prins Charles
bedoelde, ik weet al die namen niet ...
Ik zeg niets , misschien heeft ie dr zelfs ooit al eens ontmoet int geniep..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm...
[ afbeelding ]
denk er een zwarte legging bij en Piet gaat steigeren
aanname's Chuf, kijk maar uit....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg niets , misschien heeft ie dr zelfs ooit al eens ontmoet int geniep..
Ja en ? wat ben je dom ofzoquote:
Jij wil niks op je geweten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt Piet straks boos.... Wil ik niet op mn geweten hebben
En Hoezo?quote:
Beetje bleue...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |