SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus alleen maar verkeerslichten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
Bij het tankstation / auto garage in St Isidorushoeve hebben ze ook een straaljager staanGisteren ook weer 60km gefietst. Niks geen verkeerslichten onderweg
tja shimano he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Deraileur vraagje...
Deze week merkte ik dat de voorderaileur steeds moeilijker schakelt van midden naar groot
Het is een Shimano Deore/LX triple trouwens.
Ja, Campa en vakantiefietsen is geen combo. Te regionaal, je wil ook buiten Italie aan reserve onderdelen kunnen komen.quote:
Campa is alleen voor de echte goden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, Campa en vakantiefietsen is geen combo. Te regionaal, je wil ook buiten Italie aan reserve onderdelen kunnen komen.
Zie ik niet als een probleem. Mijn Bob Jackson heeft gewoon Campa. Alleen bij de wielen wijk ik af, DT achter en SON voor. De cantilevers zijn van Tektro, werken prima samen met Campa Ergopower.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja, Campa en vakantiefietsen is geen combo. Te regionaal, je wil ook buiten Italie aan reserve onderdelen kunnen komen.
Hoeveel uren ga je er over doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:46 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het opstellen van een eetschema tijdens een lange tourtocht van 244km en 5500 hoogtemeters?
Ik gok een uur of 11. Het is de eerste keer. Ik heb echt geen idee over hoeveel, hoe vaak en wat ik moet eten.quote:
In het begin zoveel mogelijk (probeer iets van 60 gram koolhydraten per uur te halen), daarna wat je nog naar binnen krijgt. Zorg vooral dat je eten meeneemt dat je al kent en variatie is ook wel belangrijk bij zo'n lange rit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik gok een uur of 11. Het is de eerste keer. Ik heb echt geen idee over hoeveel, hoe vaak en wat ik moet eten.
Moet je dan "vast" voedsel aanvullen met gels? Als ik kijk dat er in 1 banaan 23 koolhydraten zitten dan kan ik me voorstellen dat je er niet 11 uur lang 3 per uur weg kunt eten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:09 schreef ratatat het volgende:
[..]
In het begin zoveel mogelijk (probeer iets van 60 gram koolhydraten per uur te halen), daarna wat je nog naar binnen krijgt. Zorg vooral dat je eten meeneemt dat je al kent en variatie is ook wel belangrijk bij zo'n lange rit.
Wat is de overweging om dat alleen het laatste uur te doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef MarcoD het volgende:
En dan het belangrijkste advies, goed blijven drinken.
Verder elk uur 60 g KH eten en een beetje verspreid dus om kwartier iets ouzo.
Zou niet perse naar gels gaan, alleen voor laatste uurtje eventueel
Hoe je die koolhydraten naar binnen krijgt maakt natuurlijk niet heel veel uit, moet je een beetje zelf uitzoeken wat je fijn vindt om te eten. Zelf ben ik niet echt een fan van gelletjes maar aan het eind van een rit kunnen ze wel weer fijn zijn als het vaste voedsel je tegen begint te staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Moet je dan "vast" voedsel aanvullen met gels? Als ik kijk dat er in 1 banaan 23 koolhydraten zitten dan kan ik me voorstellen dat je er niet 11 uur lang 3 per uur weg kunt eten.
Dat is dus de sleutel om die lange ritten door te komen! Ouzo!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:18 schreef MarcoD het volgende:
En dan het belangrijkste advies, goed blijven drinken.
Verder elk uur 60 g KH eten en een beetje verspreid dus om kwartier iets ouzo.
Zou niet perse naar gels gaan, alleen voor laatste uurtje eventueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |