Haha ja klopt, je shopt daar toch niet zo leuk kleertjes idd. (Hoewel ik in de supermarkten leuke dingen zag!)quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja zo'n paasei-bandje met een strikje
Ik zit nu dus in Portugal, en daar vinden ze dat dus mooi.... brrrr
Is er een fysieke winkel van?quote:Op woensdag 2 september 2015 10:06 schreef Cathmar het volgende:
Grappig dat kiabi. Als ik door de winkel loop vind ik het allemaal maar mwahhh. En dan zie ik online toch leuke dingen.
Gelukkig heb ik een koop-stop
Zou dit topic uit mijn AT moeten verwijderen.
--- never mind... lezen moeilijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:21 schreef laziness het volgende:
Best groot zijn die winkels ook maar ja ze ogen inderdaad niet zoals een Zara oid en je moet goed zoeken dan.
Online is hun aanbod beter gepresenteerd.
die jas is echt heel leuk <3quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:57 schreef Mabawa. het volgende:
Net mijn Kiabi-bestelling binnen. Erg leuke dingen en het ziet er echt goed uit voor die prijs. Beetje jammer dat het erg groot is dus moet het helaas omruilen.
Oa deze![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Jaquote:
oeh! goeie tipquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:07 schreef Mabawa. het volgende:
Ik was gisteren bij River Island, daar hebben ze nu ook kinderkleding. Voor mezelf ben ik daar al heel lang niet geweest, want toch altijd net iets te 'net niet'. Maar ik was toch nieuwsgierig naar de kindercollectie.
Best wel leuk. Sommige dingen zijn een beetje té, want het is eigenlijk gewoon volwassenkleding voor mini's en daar ben ik niet altijd fan van. Vooral niet als je nagaat dat het bij 62 begint en je er dus serieus nepleren jasjes en skinny jeans in die maat kunt krijgenIk vond het er gewoon een beetje freaky uitzien.
Maarr wel weer een plek waar ik niet al te dure skinny's voor mijn bijna-peuter kan krijgen, jeeej!
In de herfst buiten! Als tussendoor jasjequote:Op zondag 6 september 2015 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een fantastisch vestje Franny!
Zo jammer dat mijn kind zo warmbloedig isdie kan / wil dit soort dingen nooit aan......
Foei, ik ging kijken en toen zag ik Iggy Pop met bloot bovenlijf levensgroot op de homepage van H&Mquote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef elamanilo het volgende:
[..]
In de herfst buiten! Als tussendoor jasje
Ja, precies. Daar gebruik ik het ook voor. Of voor als ze in de Tula zit, dan vind ik een jasje meestal niet handig en te warm.quote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef elamanilo het volgende:
[..]
In de herfst buiten! Als tussendoor jasje
heel leukquote:Op zondag 6 september 2015 22:04 schreef Franny_G het volgende:
Roze!.
.
Aangezien I van de week twee keer met kleertjes van het kdv thuis kwam, omdat haar reservekleertjes daar niet meer goed passen (en omdat ze haar monsterpoepluiers altijd op het kdv doet![]()
), 'mocht' ik even naar de H&M om daar wat goedkope rompers en joggingbroekjes te kopen. Maar toen heb ik ook even deze meegenomen (
).
. Maat 86 is het nu alweer. Ze groeit hard.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200298784%20001%2063%200834.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200227422%20008%2094%200966.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hier heb ik ook mee in mn handen gestaan gisterquote:Op zondag 6 september 2015 22:04 schreef Franny_G het volgende:
Roze!.
.
Aangezien I van de week twee keer met kleertjes van het kdv thuis kwam, omdat haar reservekleertjes daar niet meer goed passen (en omdat ze haar monsterpoepluiers altijd op het kdv doet![]()
), 'mocht' ik even naar de H&M om daar wat goedkope rompers en joggingbroekjes te kopen. Maar toen heb ik ook even deze meegenomen (
).
. Maat 86 is het nu alweer. Ze groeit hard.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200298784%20001%2063%200834.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200227422%20008%2094%200966.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
In de aanbieding deze week!quote:Op maandag 7 september 2015 14:27 schreef Mariposas het volgende:
He wat een leuke slaapzak JM! Die heb ik nog helemaal niet gezien bij hema!
Dat vraagt ze toch helemaal nietquote:Op maandag 7 september 2015 19:36 schreef mousemicky het volgende:
Goedkope maar toffe mutsjes in maatje heel klein: Next, 3 voor ¤5,50. Kleinste maat is echt heel klein en past mijn ukje met hoofdomtrek 34cm precies...
http://nl.nextdirect.com/(...)Gloves-Category-Hats
http://nl.nextdirect.com/(...)Unisex-Category-Hats
Geen antraciet tho. Maar ik ben eigenlijk ook niet zo van het matchen van kleding en muts
O, sorry Spees... Volgens mij zeg ik nergens dat ik matchen stom vind? En linkjes, want ik las ook dit:quote:Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat vraagt ze toch helemaal niet
- Hoi ik zoek A
- Hoi hier heb je linkjes naar B en C want A vind ik stom
En misschien matcht iets anders ookquote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan sowieso nergens leuke mutsjes vinden
Hier hebben ze donkergrijze mutsjes en dan kan je ze zonder naam bestellen. Ik kon zelf ook geen leuke bijpassende mutsjes vinden. Dus nu ga ik ze zelf maken. Kan je een beetje breien? Dan kan je zelf de beste kleur kiezen..quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Weet iemand waar ik een antraciet newborn mutsje kan kopen? Ik heb een truitje van nijntje van v&d maar ze hebben geen bijpassende mutsjesik heb er een gevonden maar ben dan 12,- kwijt inclusief verzenden, word me een beetje te gek. Kan sowieso nergens leuke mutsjes vinden
Juist als ze baby zijn, toch? Als ze nog geen eigen mening hebben..quote:Op maandag 7 september 2015 21:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Als ik bij de mutsjes van Next even naar beneden scroll zie ik deze.... zou iemand dit echt z'n baby aan doen??!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat vraagt ze toch helemaal niet
- Hoi ik zoek A
- Hoi hier heb je linkjes naar B en C want A vind ik stom
Vanaf maandag 14 sept. heeft Lidl weer regenpakken zag ik in de folder.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar vind ik regenpakken in 92 die niet idioot groot vallen (zoals die van h&m doet) ?
Ik heb er vorig jaar eentje gekocht in de uitverkoop van Polarn o Pyret (webshop). Maat 86/92, valt als 92. De broek heeft van die bretels, dus J. heeft m ook al aangehad met maat 80 toenquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar vind ik regenpakken in 92 die niet idioot groot vallen (zoals die van h&m doet) ?
Ah thanks. Zelfde als Melba dusquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:25 schreef JufMariska het volgende:
Oh Kwak, hier ff antwoord: maat 80 en 9/12 maanden zit hij nu wel in, plus paar (smal uitziende) dingen in 12/.. Maanden (van Zara)
In ieder geval bij Next bestellen en evt retouren? (Via paypal krijg je die kosten dan terug)quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom even met dezelfde vraag als vorig jaar binnenwandelen: leuke meisjeslaarzen die níet metallic zijn.... en liefst van leer. Waar? Welke merken?
Ik ben voor deze (van Next) gevallen, maar die zijn behoorlijk goedkoop en dus waarschijnlijk niet zo heel best.
Ik kom voornamelijk dezelfde merken overal tegen (shoesme, develab, kanjers, orangebabies) en daar zit dan niks tussen.
Jaaaaaaa ik heb al gekeken of ze die in mijn maat hebben maar helaasquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:15 schreef mousemicky het volgende:
![]()
Wat veel toffe meisjeslaarzen bij next trouwens! Die bloemetjes Dr. Martens lookalikes
Honni sjaaltjes heb ik ook! Ideaal spul met extra vulling en retroprintjes.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben een week of twee geleden helemaal losgegaan bij hema en h&m.
[ afbeelding ]
Kind zit ineens in maat 80, niks paste meer na de zomer (hij heeft stiekem nog maar netaan geen 74 meer voor de beentjes. lijf loopt voor qua lengte, dus de vestjes in maat 86 gekocht, passen gewoon al).
Ohja en bij www.honni.nl een paar kwijlsjaaltjes, want die sillie billiez en drool kidz die hij nu heeft vind ik niet zo mooi, en de leuke van mom2mom draait steeds rond om zijn nek...
Koop ze voor je dochter!quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik heb al gekeken of ze die in mijn maat hebben maar helaas![]()
nee daar moest ik ook zo hard om lachen!quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Honni sjaaltjes heb ik ook! Ideaal spul met extra vulling en retroprintjes.
Al zijn ze niet zo goed in diersoorten:
http://www.honni.nl/a-415(...)l-met-groene-muizen/
Het staat ook nog 2 keer in de beschrijving.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee daar moest ik ook zo hard om lachen!
Psstquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ik heb al gekeken of ze die in mijn maat hebben maar helaas![]()
Ik weet niet welke maat je zoekt, maat Koel4kids.nl heeft leuke, vind ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom even met dezelfde vraag als vorig jaar binnenwandelen: leuke meisjeslaarzen die níet metallic zijn.... en liefst van leer. Waar? Welke merken?
Ik ben voor deze (van Next) gevallen, maar die zijn behoorlijk goedkoop en dus waarschijnlijk niet zo heel best.
Ik kom voornamelijk dezelfde merken overal tegen (shoesme, develab, kanjers, orangebabies) en daar zit dan niks tussen.
ik kan niet haken, niet breien, niets waar je creatief voor moet zijnquote:Op dinsdag 8 september 2015 09:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Hier hebben ze donkergrijze mutsjes en dan kan je ze zonder naam bestellen. Ik kon zelf ook geen leuke bijpassende mutsjes vinden. Dus nu ga ik ze zelf maken. Kan je een beetje breien? Dan kan je zelf de beste kleur kiezen..
Een van deze drie mutsjes ga ik breien (als mijn dekentje af is).
Ha, dank! Lidl-regenpakken zijn zo fijn!quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:34 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Vanaf maandag 14 sept. heeft Lidl weer regenpakken zag ik in de folder.
Tien tenen heeft ook leuke: http://www.tientenen.nl/meisjesschoenenquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Super om te horen want wou ook aanschaffen. Vanaf maat 86 al te krijgen, oktober babysquote:Op woensdag 9 september 2015 08:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ha, dank! Lidl-regenpakken zijn zo fijn!
Je zou voor een winterpak/skipak kunnen gaan. Voldeed hier altijd prima.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag de regenpakken bij Lidl ook in de folder, maar ik ga denk ik liever voor een regenponcho. Lijkt me fijn voor op de fiets, dat zijn beentjes dan ook direct bedekt zijn. Maar weet iemand waar ik er eentje kan vinden in maat 80 die niet direct 30 euro kost?
Ik heb laatst uit de koopjesbak van Kruidvat een fantastische voetenzakponcho voor over Yepp/Bobike fietsstoeltjes gescoord, voor 5 euro. Deze:quote:Op woensdag 9 september 2015 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag de regenpakken bij Lidl ook in de folder, maar ik ga denk ik liever voor een regenponcho. Lijkt me fijn voor op de fiets, dat zijn beentjes dan ook direct bedekt zijn. Maar weet iemand waar ik er eentje kan vinden in maat 80 die niet direct 30 euro kost?
Zal ik de groote even met Frans testen?quote:Op woensdag 9 september 2015 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat denk ik ook Away, maar op zich is dat voor op de fiets natuurlijk niet heel erg.
Een winterpak hebben we al. :U. Het lijkt me alleen zo handig om snel een poncho over hem heen te kunnen gooien voor die dagen waarop het wel regent, maar niet heel koud is..
Is die rode Jip en Janneke poncho van de Hema iets? Kost een tientje of zo max.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, graag!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:01 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zal ik de groote even met Frans testen?
Oh geen idee! Ik heb denk ik 86/92 of 74/80, maar dat zal dan wel die eerste zijn? Ik zal straks eens kijken. Maar groot is met regen toch niet zo erg?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, graag!
Mineola, die is vanaf maat 92 dacht ik? En SQ, dat ding is briljant! Helemaal voor 5 euro..
Oh wat lief aangeboden, dankje wel, maar R zit nu al in maat 80 grotendeels en ik vrees dat als het goed koud wordt, dat het eerder 86 is dan 80, anders had ik het gedaanquote:Op woensdag 9 september 2015 15:28 schreef mousemicky het volgende:
Skipakken komen elk jaar langs bij de Lidl, in oktober geloof ik. Tot maat 74/80 skipakken, daarna jas + broek geloof ik.
Ik heb hier nog een effen donkerblauwe liggen in 74/80 met bijpassende wantjes en slofjes. Mag je hebben voor verzendkosten
Hij valt niet super groot, dus die zal dan tzt wel te klein zijn...quote:Op woensdag 9 september 2015 15:34 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Oh wat lief aangeboden, dankje wel, maar R zit nu al in maat 80 grotendeels en ik vrees dat als het goed koud wordt, dat het eerder 86 is dan 80, anders had ik het gedaan(of het moet echt heel groot vallen? Weet ook niet of zo'n volledig pak handig is als ze al kunnen lopen? Denk wel dat hij dan tzt kan lopen namelijk)
Lidl gaan we in de gaten houden, super!
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:08 schreef Estrys het volgende:
Voor jezelf mineola? is dat niet enorm jaren 90?![]()
J had er eentje van scapino.
Ja weet ik, je moet ook niet vallenquote:Op woensdag 9 september 2015 17:31 schreef Mineola het volgende:
[..]Weet je hoe kut sneeuw in je onderbroek is
Jaren 80 zou ik trouwens misschien zelfs zeggen. En wel in pasteltinten. En met Last Christmasborstelwenkbrauwen
Gotta love it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |