Die drie knoppen kan ze toch wel zelf indrukken?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:12 schreef computergirl het volgende:
Zal ze iemand in dienst hebben om steeds Instagram te schonen na elke vent?
Nee die Evert & Co neem ik al jaren niet serieus. Ze komt, vind ik, labiel en leugenachtig over.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht? Jij beoordeelt dat Sabia gestoord is omdat Evert & Co beweren haar (of mensen om haar heen) te hebben geïnterviewd?
Ik zie ook geen selfiestick, dus het gros van de foto's zal sowieso door een ander genomen zijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:12 schreef computergirl het volgende:
Dat klinkt heel onwerkelijk, maar ik denk wel dat ze serieus iemand in dienst heeft die het social media deel voor haar doet. Net even gekeken op haar twitteraccount om te zien wat voor soap er te vinden was, maar het doet heel gelikt aan, er wordt vooral veel slimme promotie gemaakt voor Hunkemöller en haar andere merken, daar zit vast iemand achter die dat vaker doetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:12 schreef computergirl het volgende:
True. Haar huidige relatie is de 6 maanden ook al voorbij. Toch vind ik het soortgelijk 😜quote:Op woensdag 5 augustus 2015 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar voor 3 jaar een relatie is toch iets anders dan die 6 maanden waar Sylvie mee aankomt.
Zijn account is inmiddels afgeschermd, dus niemand kan het meer zienquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dit is nog van gisteren, ik zit niet op instagram, zie die foto's nooit, weet dat het sommige wel lukt zonder account , maar mij lukt het dus niet, kan iemand deze foto plaatsen?
Ik ken Instagram niet maar als je heleboelquote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die drie knoppen kan ze toch wel zelf indrukken?
Ze had volgens mij maar twee foto's met Momo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik ken Instagram niet maar als je heleboel
Foto's van vent X hebt want liefde van leven en je bent zo happy kan je die allemaal in een keer verwijderen en vent Y gaan toevoegen? Of moet dat foto per foto.
Afgeschermd. Dat is het dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:46 schreef piglet het volgende:
[..]
Zijn account is inmiddels afgeschermd, dus niemand kan het meer zien
Als je graag wilt dat jonge meisje zich vergapen aan je, en je wilt nog steeds hun grote voorbeeld zijn, dan roep je dat! Dat doen die meisjes van veertien en vijftien ook..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Maar Samuel Deutsch en Guillaume Zarka waren ook al haar grote liefdes. Inc tekstjes op insta verwijzend naar dat dit hem echt was, die ene, die unieke.
Als je dat weet, en het mislukt steeds, waarom ben je dan zo naïef om het steeds weer te doen? In elkaars armen liggen met je zoontje erbij, alsof hij nog kon denken dat ze 'gewoon' vrienden waren. Alsof hij er niks van meekrijgt. Goed voorbeeld ook.
Ze kan ook gewoon rustig aan doen en er niet zo te koop mee lopen tegenover anderen. Maarja mevrouw Meis wil graag dat iedereeen haar perfecte leven ziet inc verre vakanties, gekregen Cartier armbanden en horloges. Ik zou zeggen, ga eens voor jezelf en je kind leven ipv voor de buitenwereld.
Ja!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef Copycat het volgende:
Ze draagt daar wel een pracht van een badpak.
Ik gok van wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:50 schreef Rucola het volgende:
Ik wil zo graag weten of ze extensions heeft
en de vorige heren?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had volgens mij maar twee foto's met Momo.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Maar Samuel Deutsch en Guillaume Zarka waren ook al haar grote liefdes. Inc tekstjes op insta verwijzend naar dat dit hem echt was, die ene, die unieke.
Als je dat weet, en het mislukt steeds, waarom ben je dan zo naïef om het steeds weer te doen? In elkaars armen liggen met je zoontje erbij, alsof hij nog kon denken dat ze 'gewoon' vrienden waren. Alsof hij er niks van meekrijgt. Goed voorbeeld ook.
Ze kan ook gewoon rustig aan doen en er niet zo te koop mee lopen tegenover anderen. Maarja mevrouw Meis wil graag dat iedereeen haar perfecte leven ziet inc verre vakanties, gekregen Cartier armbanden en horloges. Ik zou zeggen, ga eens voor jezelf en je kind leven ipv voor de buitenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |