Klopt, had ik ook al bedacht. Maar naar mijn meeting komen vanaf het hotel wordt ook al een klein probleempje gok ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Voor de baas toch? Gewoon taxi nemem dan.
Fietsen is zo'n gek idee nog niet misschien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook al bedacht. Maar naar mijn meeting komen vanaf het hotel wordt ook al een klein probleempje gok ik.
Ik had mijn tripje gepland rond de Piccadily line, zodat ik niet allemaal hoefde over te stappen. Dus vliegen op Heathrow, woensdag meeting in het centrum, overnachten Leicester Square, donderdag meeting halverwege Piccadily line rond Northfields, daarna door naar Heathrow.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:02 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Fietsen is zo'n gek idee nog niet misschien.
Tijdens de vorige staking was 'een taxi nemen' of 'een taxi bestellen' ook niet iets wat je zomaar even kon doen. Het verkeer slibt helemaal dicht en iedereen neemt als alternatief een taxi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik had mijn tripje gepland rond de Piccadily line, zodat ik niet allemaal hoefde over te stappen. Dus vliegen op Heathrow, woensdag meeting in het centrum, overnachten Leicester Square, donderdag meeting halverwege Piccadily line rond Northfields, daarna door naar Heathrow.
Met name het gedeelte van donderdag wordt een beetje lastig, de fiets is iets te ver
Maar goed, taxi's regelen dan maar en dan wordt het tripje maar iets duurder...
Het is deze week niet de eerste en ook niet de laatste staking. Kan volgende week net zo goed feest zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:02 schreef -J-D- het volgende:
De staking is dus deze week en niet volgende week?
Fijn voor mij, in ieder geval. Sterkte voor degene die er wel zijn.
Je kan er ook nog over nadenken om in Heathrow Express gebied te gaan zitten met je hotel, mocht je dit nog kunnen omboeken. Hotel in de buurt van Paddington zoeken en indien mogelijk ook daar je meetings houden (of op Heathrow).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik had mijn tripje gepland rond de Piccadily line, zodat ik niet allemaal hoefde over te stappen. Dus vliegen op Heathrow, woensdag meeting in het centrum, overnachten Leicester Square, donderdag meeting halverwege Piccadily line rond Northfields, daarna door naar Heathrow.
Met name het gedeelte van donderdag wordt een beetje lastig, de fiets is iets te ver
Maar goed, taxi's regelen dan maar en dan wordt het tripje maar iets duurder...
Hmm, kom ik alleen weer in de knoei met mijn avondafspraak rond Waterloo. Lastig...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan er ook nog over nadenken om in Heathrow Express gebied te gaan zitten met je hotel, mocht je dit nog kunnen omboeken. Hotel in de buurt van Paddington zoeken en indien mogelijk ook daar je meetings houden (of op Heathrow).
Dan kun je dus mooi gaan fietsen met zo'n openbare Barclays Santander Bike. Worden zowat overal verhuurd, ook in de buurt van Paddington en Waterloo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Hmm, kom ik alleen weer in de knoei met mijn avondafspraak rond Waterloo. Lastig...
Dan kan ik ook gewoon in mijn hotel blijven. Ernaartoe komen morgen zal geen probleem zijn omdat ik er al ben voor de staking. Kan ik vanuit het hotel naar mijn afspraak in Waterloo en dan 's ochtends met de fiets naar Paddington en van daaruit de trein pakken naar Heathrow.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan kun je dus mooi gaan fietsen met zo'n openbare Barclays Santander Bike. Worden zowat overal verhuurd, ook in de buurt van Paddington en Waterloo.
https://tfl.gov.uk/modes/cycling/santander-cycles
Van Paddington naar Waterloo is het 3,3 miles. Moet te doen zijn. Zie je ook gelijk de stad op een leuke manier.
Kan ook ja!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan kan ik ook gewoon in mijn hotel blijven. Ernaartoe komen morgen zal geen probleem zijn omdat ik er al ben voor de staking. Kan ik vanuit het hotel naar mijn afspraak in Waterloo en dan 's ochtends met de fiets naar Paddington en van daaruit de trein pakken naar Heathrow.
Houd er rekening mee dat als andere mensen moeten reizen voor de afspraken met jou je last minute cancellations gaat krijgen. Bij ons was slechts 15% van het personeel op kantoor tijdens de vorige staking. Je kunt Waterloo vanuit Paddington prima met de Bakerloo line doen, zonder overstap. Desondanks zou ik 's avonds niet te lang weg blijven, om 21:30 beginnen ze en de meeste lijnen zullen al uren eerder in de problemen gaan komen/zeer druk worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Hmm, kom ik alleen weer in de knoei met mijn avondafspraak rond Waterloo. Lastig...
Afspraak met een vriend van mij, woont op 20 minuten lopen vanaf Waterloo. Waterloo gekozen omdat het precies in het midden lag tussen waar hij woont en waar ik verblijf. Dus is voor mij ook maar 20 minuten lopen vanaf Leicester Square,quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:44 schreef XL het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat als andere mensen moeten reizen voor de afspraken met jou je last minute cancellations gaat krijgen. Bij ons was slechts 15% van het personeel op kantoor tijdens de vorige staking. Je kunt Waterloo vanuit Paddington prima met de Bakerloo line doen, zonder overstap. Desondanks zou ik 's avonds niet te lang weg blijven, om 21:30 beginnen ze en de meeste lijnen zullen al uren eerder in de problemen gaan komen/zeer druk worden.
Die fietsen krijg je ook niet. Je kunt niks in Zone1 volgens plan doen. Maar je schema lijkt gunstig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan kan ik ook gewoon in mijn hotel blijven. Ernaartoe komen morgen zal geen probleem zijn omdat ik er al ben voor de staking. Kan ik vanuit het hotel naar mijn afspraak in Waterloo en dan 's ochtends met de fiets naar Paddington en van daaruit de trein pakken naar Heathrow.
Plan de campagne voor donderdag is waarschijnlijk 's ochtends naar Paddington, dan met Heathrow Connect naar West Ealing, vanaf daar kan ik lopen naar mijn meeting-bestemming. Dan kan ik vervolgens kijken of ik de trein vanuit daar of een taxi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:47 schreef XL het volgende:
[..]
Die fietsen krijg je ook niet. Je kunt niks in Zone1 volgens plan doen. Maar je schema lijkt gunstig.
Woensdag: Geen problemen tot 19:30
Donderdag: Vanuit Paddington naar Heathrow, vanuit Heathrow taxi naar Northfields.
Donderdag terug naar Heathrow is je grootste risico, ik zou nu alvast een Airport Hotel met flexibele rate boeken, zodat je om 16:00 kostenloos kunt afzeggen als je het lijkt te gaan halen.
Ja, heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:12 schreef XL het volgende:
[..]
Het is deze week niet de eerste en ook niet de laatste staking. Kan volgende week net zo goed feest zijn.
Shoreditch is de laatste 10 jaar ofzo een van de hippere buurten geweest. Tegenwoordig is het al erg gentrified en zijn de up and coming buurten iets verder richting het oosten en zuiden, maar Shoreditsch heeft heel wat leuke dingen te bieden. Zie mijn post in het vorige topic over Shoreditch etc.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:14 schreef -J-D- het volgende:
Ik ga volgende week van ma - do naar Londen. Ik hoor links en rechts wel eens dat Shoreditch de moeite waard is. Kan iemand me er meer over vertellen?
Thanks!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Shoreditch is de laatste 10 jaar ofzo een van de hippere buurten geweest. Tegenwoordig is het al erg gentrified en zijn de up and coming buurten iets verder richting het oosten en zuiden, maar Shoreditsch heeft heel wat leuke dingen te bieden. Zie mijn post in het vorige topic over Shoreditch etc.
Die worden 's nachts vaak weer teruggebracht naar de punten waar 's ochtends meer vraag is. En ze gaan ook meer "pop-up" stations draaien vandaag. Dus met een beetje geluk komt het wel goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:40 schreef Blik het volgende:
Voorlopig allemaal nog geen last van gehad. Ben benieuwd of er morgen nog fietsen beschikbaar zijn, want die zijn nu al bijna overal op of beperkt beschikbaar
Ging prima inderdaad, 6 fietsen nog. Gefietst naar Paddington vanaf Leicester Square over Regent Street. Trein naar Ealing Broadway gepakt en nu in de bus naar eindbestemming. Taxi besteld voor vanmiddag om me naar Heathrow te brengen voor 25 pond (normaal 18 pond, maar speciale rate vandaagquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:05 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Die worden 's nachts vaak weer teruggebracht naar de punten waar 's ochtends meer vraag is. En ze gaan ook meer "pop-up" stations draaien vandaag. Dus met een beetje geluk komt het wel goed.
Lopend ben je haast sneller...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef andreas612 het volgende:
Heb een uur over Camden - soho gedaan met de bus
Ja, maar ik was eerder al van hyde park naar camden gelopen, dus ik had even genoeg van de drukte, daarbij zat ik wel lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lopend ben je haast sneller...
Die Tour (Harry Potter) vorig jaar rond kerst gedaan. Erg indrukwekkend vonden we. Veel plezier!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wij gaan vrijdag voor 4 dagen! We gaan zaterdag baar de harry potter tour, is dat wat? Vriendin wilt ook naar madame tussauds, in amsterdam vind ik die maar saai..
Heb wel veel goeds gehoord over de Harry Potter Studio Tour (is dat degene die je gaat doen?). Madame Tussauds is Madame Tussauds. Ben er een keer in Las Vegas geweest (kregen gratis kaartjes) en verder hoef ik er nooit meer naartoe, helemaal niet als ik ervoor moet betalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wij gaan vrijdag voor 4 dagen! We gaan zaterdag baar de harry potter tour, is dat wat? Vriendin wilt ook naar madame tussauds, in amsterdam vind ik die maar saai..
Gisteren gedaan. Echt heel leuk. Trek er maar drie uur voor uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wij gaan vrijdag voor 4 dagen! We gaan zaterdag baar de harry potter tour, is dat wat?
Nieuwe butterbeer icecream geprobeerd?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Gisteren gedaan. Echt heel leuk. Trek er maar drie uur voor uit.
Nee alleen het drankjequote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nieuwe butterbeer icecream geprobeerd?
jet al gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |