quote:
slecht beeld en geluid.quote:
Nee?quote:
Ik dacht dat je die geweldige vraag van NOS-man bedoelde:quote:
Wat wil je dan, dat ze terwijl het onderzoek nog moet plaatsvinden vast wat dingen gaat roepen die later helemaal niet blijken te kloppen?quote:
In iedergeval iets. Anders is die persco voor niets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat wil je dan, dat ze terwijl het onderzoek nog moet plaatsvinden vast wat dingen gaat roepen die later helemaal niet blijken te kloppen?
Ze moeten voor de vorm allemaal even de kritische journalist uithangen en proberen om de burgemeester alvast prematuur een schuldige te laten aanwijzen - een poging waarvan ze hopelijk zelf allemaal weten dat die nooit gaat slagen. Het is puur toneel, het slaat werkelijk nergens op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Rommelige persco.. de journalisten roeptoeteren maar wat door elkaar heen
Maar wel minder risicoquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ook als de huizen ontruimd zouden zijn, waren die kranen nog steeds omgevallen.
manmanman wat een gigantische nonsensvragen
Mevrouw haar dienst zit erop en wilt naar huis. (Die er wel staat)quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:37 schreef MakkieR het volgende:
Burgemeester kwam mij behoorlijk geïrriteerd over vooral na een van die laatste vragen over de risico's die voor lief zijn genomen. Moet een bekwaam burgemeester dan niet deze kritische vragen gewoon kunnen beantwoorden in plaats van de persconferentie meteen te blokkeren en weg te lopen van alle resterende vragen.
Ontruimen levert ook risico op. Je kunt bewoners niet dwingen om hun huizen te verlaten en er moet politie in het ontruimingsgebied zijn om de huizen te beschermen tegen plunderaars.quote:
Die vraag zal de onderzoeksraad stellen en beantwoorden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef MakkieR het volgende:
Overigens mis ik de vraag en antwoord hoe gaan we dit in de toekomst voorkomen.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef MakkieR het volgende:
Lijkt me niet een vraag waar de burgemeester van een of ander vinexdorp een antwoord op moet geven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef MakkieR het volgende:
Geen bruggen meer bouwen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:39 schreef MakkieR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |