SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 20:32:37 ]
net als van die mensen die zeggen dat ze gewoon normale mensen zouden blijven als ze de loterij oid winnenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er nooit achter hoeft te komen. Die vrouw is daar hoogstwaarschijnlijk niet zomaar. Ze woont er, of is er op bezoek. Ik wil nog wel eens zien als bij jou in de straat een kraan door je dak lazert.
De ene gaat stil in de hoek zitten kniezen, de ander krijst de boel bij elkaar. En totdat je zo'n situatie hebt meegemaakt ga je echt niet weten hoe jij gaat reageren.
Bijna.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:02 schreef seto het volgende:
[..]
net als van die mensen die zeggen dat ze gewoon normale mensen zouden blijven als ze de loterij oid winnen
of mensen die geen Game of Thrones kijkenquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:02 schreef seto het volgende:
[..]
net als van die mensen die zeggen dat ze gewoon normale mensen zouden blijven als ze de loterij oid winnen
of mensen die de boeken lezenquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
of mensen die geen Game of Thrones kijken
Is je account overgenomen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet de OP sws ff aanpassen maar nog geen zin gehad.
Eens. Ik vind het ook kinderachtig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:12 schreef fathank het volgende:
Doe dat laatste plaatje eens uit de OP.
Kinderachtig statement. 'Ik mag geen kanker meer zeggen boehoe'
Gemiddelde leeftijd is toch hoger dan 12 hier?
Nee. In het Westland. Binnenkort komt hier ook een hardcore sportschool. Pain and Gain Westland.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, de olijke tweeling is er weer.
Tijd om wat anders te gaan doen. OP is geupdate iig.
dunno en 1ste is toch knapperquote:
pfoe henk wat ben je azijnzeikerigquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:12 schreef fathank het volgende:
kankoe terechte klachtquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:12 schreef fathank het volgende:
Nice, die onderste.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:20 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwaliteits-OPquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, de olijke tweeling is er weer.
Tijd om wat anders te gaan doen. OP is geupdate iig.
Goede vraag.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:22 schreef Montelly het volgende:
ik hou van puffy nipples![]()
CC hoe zien die van jou eruit?
Onderste heeft rare tieten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:20 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sla je slagquote:
wel een beetje laat hoorquote:
ik wist niet eens wat meek was. Klonk als een of andere groente ofzo.quote:
Das flink wat vrouw nultyquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik wist niet eens wat meek was. Klonk als een of andere groente ofzo.
What's new?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
pfoe henk wat ben je azijnzeikerig
in dem thighsquote:
Ik heb je gister echt genoeg ammo gegeven om een jaar lang mee aan de slag te kunnen, en jij komt hiermee aan. Alle zwarte comedians schamen zich voor je.quote:
Welnee, ben alweer weg. Jullie mogen je speeltuin weer hebben. Tot nulty zich weer beseft dat hij écht uitgekotst wordt en weer een bannetje aanvraagt.quote:
Lolquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alle zwarte comedians schamen zich voor je.
Dit was gewoon zwaar de highlight. Jezelf wanen dat je een of andere femme fatale bent. Girl pls.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb je gister echt genoeg ammo gegeven om een jaar lang mee aan de slag te kunnen, en jij komt hiermee aan. Alle zwarte comedians schamen zich voor je.
Dit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Gast, open gewoon een fucking topic in B&H of KPD ofzo.
Waarom heb je juist dit topic uitgekozen voor je dikke-reten-diarree?quote:
Op je micropenis getrapt?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:40 schreef McNulty het volgende:
Als het white girls met dikke tieten zijn dan loopt kinky cor wel meteen niceeeee te bleren. Hypocriet.
Ben het gebitch hier beu.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:40 schreef Eleiko het volgende:
Fripsel ook al even niet meer gezien hier.
Tr 1000x achter elkaar dan. Verbrand je tenminste extra calorieën met je wijsvinger.quote:
Niceeee bleren wanneer het foto's zijn naar jouw smaak. En TR bleren wanneer niet. Flikker toch op seniele mongool.quote:
Je kan ook overdrijven met het belachelijk maken eh. Zelfs voor GYM begin je een beetje irritant te worden. Doe lekker normaal en ga liften ofzoquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tr 1000x achter elkaar dan. Verbrand je tenminste extra calorieën met je wijsvinger.
Bro: er is al vele malen je door mij en vele anderen in dit topic geprobeerd je duidelijk te maken dat je dikke-reten-pics offtopic zijn en dat niemand er op zit te wachten, maar helaas heb je nogal een plaat voor je kop.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tr 1000x achter elkaar dan. Verbrand je tenminste extra calorieën met je wijsvinger.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bro: er is al vele malen je door mij en vele anderen in dit topic geprobeerd je duidelijk te maken dat je dikke-reten-pics offtopic zijn en dat niemand er op zit te wachten, maar helaas heb je nogal een plaat voor je kop.
Offtopic. In B&H en KPD is er meer dan genoeg ruimte voor zijn fetish.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:51 schreef Montelly het volgende:
Tussen alle C_C selfies vind ik ebony pics van Nulty wel een aangename afwisseling.
Het was echt fucking gezellig hier, na de sluiting, voordat jij weer kwam posten. Eigenlijk wel mooi om zo'n duidelijk omslagpunt te zien.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:53 schreef McNulty het volgende:
Van mijn laatste 4 foto posts was er maar een met ass en het was niet eens close up. Jank lekker verder cor.
Jij hebt ervan gemaakt dat ik weet hoe ik reageer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er nooit achter hoeft te komen. Die vrouw is daar hoogstwaarschijnlijk niet zomaar. Ze woont er, of is er op bezoek. Ik wil nog wel eens zien als bij jou in de straat een kraan door je dak lazert.
De ene gaat stil in de hoek zitten kniezen, de ander krijst de boel bij elkaar. En totdat je zo'n situatie hebt meegemaakt ga je echt niet weten hoe jij gaat reageren.
Dit dus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was echt fucking gezellig hier, na de sluiting, voordat jij weer kwam posten. Eigenlijk wel mooi om zo'n duidelijk omslagpunt te zien.
DM me maar wanneer McNulty weer is afgevoerd.quote:
gegarandeerd de goedkoopste? Ja dat klopt wel jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:14 schreef McNulty het volgende:
Ik zou haar ass eten alsof het boodschappen van de Jumbo waren.
[ afbeelding ]
zeg even tegen _amazing dat ie die link opnieuw moet sturen. Ben het. Kreng kwijtquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga weer naar het alternatieve forum. Too much Nulty for me.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt ervan gemaakt dat ik weet hoe ik reageer.Dat heb ik nooit beweert.
Knapquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar wel kalm genoeg om de situatie niet te verergeren. En mocht zelfs dat me niet lukken hoop ik van harte dat iemand anders wel mans genoeg is en zorgt dat ik geen mensen meer hinder.
Lol noquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar 1 mildgewonde gisteren. Je zou bijna weer in god gaan geloven.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar 1 mildgewonde gisteren. Je zou bijna weer in god gaan geloven.
Lees die zin erna dan.quote:
Allahu akhbarquote:Volgens de lokale nieuwszender had de man die als gewond werd aangemerkt met heup- en beenletsel, al voor het ongeluk met die blessure te maken.
Je keutel terugtrekken nadat je op je plek wordt gezet. De toon van je eerste post is duidelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Lees die zin erna dan.. Sorry dat ik geen 'ik denk' er tussen heb ezet, wist niet dat je zoveel moeite hebt met context.
Selectieve lezer.![]()
waarom zet je jezelf nog meer voor schut?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Lees die zin erna dan.. Sorry dat ik geen 'ik denk' er tussen heb ezet, wist niet dat je zoveel moeite hebt met context.
Selectieve lezer.![]()
Gister geweest. Vanavond Ajax - Rapid Wien.quote:
verkeerde topic vriendquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:21 schreef Questular het volgende:
Vanavond Pull dag, deadlift, shrugs, BOR etc etc en uiteraard curlen.
Mensen op Twitter zijn mongolen. Iedereen is ineens journalist of expert en roept maar wat. En de echte journalisten zijn vaak even grote mongolen want die nemen het allemaal over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:01 schreef VMSDKR het volgende:
Als er maar 1 gewonde is, welk hoerenjong zegt dan gister dat er 20 zijn.
Verder wel solide hijsklusje. Er zijn dagen dat ik minder lift.
Haha maar dat is hier op Fok! ook altijd zo. Met MH-17 wist iedereen precies hoe het vliegtuig in elkaar zat. Met die gijzeling in Parijs was iedereen SWAT-expert en nu weet iedereen ineens alles af van kranen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen op Twitter zijn mongolen. Iedereen is ineens journalist of expert en roept maar wat. En de echte journalisten zijn vaak even grote mongolen want die nemen het allemaal over.
geen twitter facebook enz masterracequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:07 schreef seto het volgende:
of van die mensen die de hele dag op twitter beledigd zijn door shit
meestal van die quinsy types
wat deed je fout en wat heb je aan techniek moeten veranderen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:19 schreef Faeroer het volgende:
Dat feel wanneer je voor mongool uitgemaakt wordt door een lifter met 20 jaar ervaring die dan binnen 5 minuten je techniek volledig fixed.
Nog nooit zo blij geweest met pijn in m'n tieten.
Schouders teveel in m'n traps ipv naar 'onder' bij PL arch, barbell te laag op m'n chest, polsen niet voldoende boven m'n ellebogen, lats te weinig geactiveerd, pecs nauwelijks geactiveerd. Ik ben gigantisch delt heavy bij m'n bench, iets wat mij alleen maar problemen brengt op de lange termijn. Dacht wel altijd aan de juiste queues, maar implementeerde het niet in voldoende mate.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:27 schreef Questular het volgende:
[..]
wat deed je fout en wat heb je aan techniek moeten veranderen?
Wtf staat hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Schouders teveel in m'n traps ipv naar 'onder' bij PL arch, barbell te laag op m'n chest, polsen niet voldoende boven m'n ellebogen, lats te weinig geactiveerd, pecs nauwelijks geactiveerd. Ik ben gigantisch delt heavy bij m'n bench, iets wat mij alleen maar problemen brengt op de lange termijn. Dacht wel altijd aan de juiste queues, maar implementeerde het niet in voldoende mate.
Waar laat je de barbell nu op je borst komen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Schouders teveel in m'n traps ipv naar 'onder' bij PL arch, barbell te laag op m'n chest, polsen niet voldoende boven m'n ellebogen, lats te weinig geactiveerd, pecs nauwelijks geactiveerd. Ik ben gigantisch delt heavy bij m'n bench, iets wat mij alleen maar problemen brengt op de lange termijn. Dacht wel altijd aan de juiste queues, maar implementeerde het niet in voldoende mate.
Dat krijg je als je niet sport en alleen maar eet.quote:
Wat staat er dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is geen turks ofzo [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wil je mij begeleiden dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet sport en alleen maar eet.
Yerine benim tuzaklar çok fazla Shoulders "aşağı" PL kemer olmak, göğsüme çok düşük halter, yeterince benim dirsek üzerinde bilek, Pecs pek aktif, etkin çok az lats. Benim tezgah devasa ağır delt, bana uzun vadede sorun başka bir şey getiriyor şey duyuyorum. Doğru sıralarında hep düşündüm, ama yeterli ölçüde uygulanmadı.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is geen turks ofzo [ afbeelding ][ afbeelding ]
Hangt van de grip af (close-grip uiteraard anders), maar vanaf nu is m'n normale kracht grip zoiets als #5 maar rakend hierquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Waar laat je de barbell nu op je borst komen?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als IS wordt verslagen wel want de Koerden gaan sowieso Noord Irak wel claimen dan.
Niet naar Berzani. Die doen goede zaken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:08 schreef Beach het volgende:
Wacht maar totdat ome Tayyip zijn bommenwerpers stuurt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:32 schreef Awesome_ het volgende:
Als het zo door gaat met de wereld ga ik zelf wel te paard!
Mjah ik heb een hekel aan Fransen dus dat wordt hem niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
http://foreignlegion.info/joining/#recruiting-centers
Aanmelden voor de Antilliaanse Militie. Altijd lekker weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ik heb een hekel aan Fransen dus dat wordt hem niet.
Lol, dat is Blackwater toch? Namechange gezet omdat ze niet zo goed meer lagen bij het publiek?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:44 schreef Questular het volgende:
https://www.academi.com/
lekker privaat gaan
180k per jaar om ongepantserd door Irak te sjeezen. Je moet er maar zin in hebben.quote:
Beter dan 63.000 per jaar in een Noors peloton waarbij je de keus hebt tussen missie falen, brug opblazen, oneervol ontslag, 2 jaar gevang en jezelf + 11 maten redden, of naar de big boss luisteren en gezellig met elkaar dood gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:02 schreef fathank het volgende:
[..]
180k per jaar om ongepantserd door Irak te sjeezen. Je moet er maar zin in hebben.
Dat je dit weet verontrust me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Wel baas dat zoiets kan, gewoon private training facilities in de US. In Nederland mag je bij schietverenigingen niet eens leren schieten tijdens het rennen of lopen, alles moet vanuit stilstand.
Link?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beter dan 63.000 per jaar in een Noors peloton waarbij je de keus hebt tussen missie falen, brug opblazen, oneervol ontslag, 2 jaar gevang en jezelf + 11 maten redden, of naar de big boss luisteren en gezellig met elkaar dood gaan.
True story
Volgens mij moet je eerst een VOG overleggen voordat ze überhaupt de deur voor je open doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:07 schreef seto het volgende:
kan je in nederland eigenlijk gewoon bij een schietvereniging naar binnen lopen en even schieten? wil dat nog wel een keer doen
Las toevallig laatst dat ze in Polen speciale combat bootcamps hebben waar je rennend kunt leren schieten en trainen in urban environments etc. Schijnt populair te zijn en reden was o.a. dat je in Nederland dat soort dingen niet mag trainen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat je dit weet verontrust me.
gewoon met iemand meegaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:07 schreef seto het volgende:
kan je in nederland eigenlijk gewoon bij een schietvereniging naar binnen lopen en even schieten? wil dat nog wel een keer doen
Ik heb het in ieder geval een keer gedaan als verjaardagsfeest van een maat van me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:07 schreef seto het volgende:
Moest je pang-pang roepen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval een keer gedaan als verjaardagsfeest van een maat van me.
6 lanen afgehuurd en via de vereniging wapens en instructeurs geregeld.
Met van alles geschoten van het standaard politiewapen tot een .50 Desert eagle.
gek he, je hebt wedstrijden waarbij je moet lopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Las toevallig laatst dat ze in Polen speciale combat bootcamps hebben waar je rennend kunt leren schieten en trainen in urban environments etc. Schijnt populair te zijn en reden was o.a. dat je in Nederland dat soort dingen niet mag trainen.
Kwam door aangescherpte regels na die gast in Alphen aan den Rijn die ook schietend rondliep en dat blijkbaar had geleerd op een schietvereniging.
Oh dat klinkt wel cool idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
gek he, je hebt wedstrijden waarbij je moet lopen
Schietbaan is wel geinig voor een keer, maar niet bijzonder. Buiten dat word compleet gek van continue magazijn herladen als je er maar 1 meekrijgt.
Wat me dan wel leuk lijkt is een paintballwestrijd met vuurwapens. Politie traint zo ook met dienstwapen. Gewoon 9mm paintballkogels
jezus wat viesquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
TIL dat kip uit blik heel normaal is in de VS.
das ook met verlofvrije wapens. Ik mag met mijn zwaarden ook niet afwijken van de kortste route.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel cool idd.
En jammer van die regels helaas. In de VS koop je gewoon een berg geweren en ga je in je tuin een beetje schieten. Hier mag je niet eens afwijken van de korste route tussen huis en schietvereniging.
dat sowieso, Nederland is een van de weinige landen waar die regel niet bestaat.quote:
Pinda pinda.quote:
vrient ik prik je met mijn dolkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:14 schreef seto het volgende:
met je zwaarden haha ben je zo'n larp nerdje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heheh. Mombody.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2015 18:57:29 ]
Ik wilde naar Lock and Load gaan in Miami maar niemand wilde meequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
Wel baas dat zoiets kan, gewoon private training facilities in de US. In Nederland mag je bij schietverenigingen niet eens leren schieten tijdens het rennen of lopen, alles moet vanuit stilstand.
in Bijlmer. Parkeergarage Hogevecht. Regelmatig schietwedstrijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wilde naar Lock and Load gaan in Miami maar niemand wilde meeeen schietvereniging als deze moet ik nog vinden.
http://www.lockandloadmiami.com/
Als iemand nog tips heeft dan hoor ik het graag! Amsterdam en omgeving bij voorkeur![]()
Hoe zijn jouw oksels henk? Nohomoquote:
dolfijnen hebben een hele ruwe huid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
JEETJE JULLIE KUNNEN OOK NIETS HEBBEN HE STELLETJE VROUWENHATERS HET IS MAAR EEN BEETJE HAAR ALSOF JULLIE GLAD ALS EEN DOLFIJN ZIJN JEETJE.
Stel je niet aan. Hij is al weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:57 schreef Faeroer het volgende:
Haal die pic gewoon weg of zet in spoiler, echt niet leuk scrollen zo.
![]()
![]()
![]()
Ossumquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:51 schreef Awesome_ het volgende:
TR'en is eigenlijk best leuk. Haal er een vorm van voldoening uit.
Moet je beter kijken, blinde vink!quote:
TR gezet!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je beter kijken, blinde vink!
Overheid doet toch niksquote:
Blinde haan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je beter kijken, blinde vink!
Henkie! Hier gaat alles lkkr hoor. Heb er in budapest nog 1 mogen noterenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ossum
Hoe is t? Neuk je al weer een beetje?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heheh. Mombody.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Gast, je weet dat mensen soms nog ingelogd staan bij bol? Nu krijg ik al die vage shit op m'n recommended. Sta verschut alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ossum, Bob is in de aanbieding. Hoef je niet meer naar boedapest.
cor houd wel van hairy lkkr natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je houdt ons voor het lapje nu, toch?
Toch, Cor?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Klinkt alsof je Bob kan gebruiken. Tegen de spanning en alles.
hahahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gast, je weet dat mensen soms nog ingelogd staan bij bol? Nu krijg ik al die vage shit op m'n recommended. Sta verschut alles.
Is dit Bob voor gevorderden? Zul je wel een paar flesjes glijmiddel bij nodig hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:31 schreef Faeroer het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/l(...)42/9200000040158698/
Oh yo, kope
Maak je vriendjes op het schoolplein zwart, boelerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ossum, Bob is in de aanbieding. Hoef je niet meer naar boedapest.
Die zitten er bij inbegrepen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dit Bob voor gevorderden? Zul je wel een paar flesjes glijmiddel bij nodig hebben.
quote:Nadat het uit ging tussen mij en mijn vriend was ik wat eenzaam, tot een vriendin van mij me wees op de tarzan bunny. Ik kan naar waarheid zeggen dat het enige dat ik nog mis aan mijn vriend is dat hij kan praten want voor de rest doet de Tarzan Bunny alles beter.
quote:deze vibrator heeft wel 6 standen maar geen uit stand dus als je hem aan heb , en weel je hem uit zetten dan moet je het klepje los makken van de batterij houder dat is niet handig
heb al veel vibrator s gebruikt maar niet met deze nadeel en is nu ook nog E 8,00 goedkoper in een week
quote:Ik ben heel te vrede met mijn aankoop. als hoe wel dat hij toch een beetje groter mocht zijn. en er is we l een uitknop. je moet gewoon wat langer op de aanknop drukken.
Thank god for reviews.quote:De Japanse makers van het product beweren dat deze toy lekkerder is dan echte sex. Naast het ultieme gevoel zeurt ze niet en heeft ze altijd zin. Dit moet iedere man geprobeerd hebben.Gelieve op te merken dat het product in principe gemaakt is voor éénmalig gebruik.
http://www.bol.com/nl/p/t(...)je/9200000009427006/quote:
Lijkt me een type chick die zich in de kont laat plassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heheh. Mombody.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok tijd om weg te klikken
[ afbeelding ]
Als je nooit speeltjes hebt gebruikt tijdens de seks mis je echt wat seto.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:48 schreef seto het volgende:
weet niet wat triester is
zogenaamde destroyer of piemels die naar dildo's aan het kijken is
of
mensen die nog steeds bol.com gebruiken
Is dit msmessySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heheh. Mombody.Deathlift or Die.
Echt een Fripselpost, dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je nooit speeltjes hebt gebruikt tijdens de seks mis je echt wat seto.
speeltjes hhhng.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
heb nog wel een speeltje voor je geen speeltje maar iets anders haha begrijp jijquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey etha hoeveel staat het bij Ajax?quote:
Heb je 'm ook mogen uitpoepen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:03 schreef Montelly het volgende:
Heb weleens een kaars mogen inbrengen
[ afbeelding ]
Nee deuce, bij haar, duhh. Jullie hebben wel toch allemaal wel een vriendinnetje gehad waar je geile sex mee had?quote:
0-2 manquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey etha hoeveel staat het bij Ajax?
Haha boefjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef seto het volgende:
ik had ooit een vriendinnetje maar toen kwam weissman en nu heb ik een geforceerde eenzijdige open relatie
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
0-2 man
Hoe gaat het bij jullie in Europa?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
Lange, uitgerekte kringspieren zeker. Haha.
waar het hoort.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:54 schreef Beach het volgende:
het is maar een spelletje
je leven verandert er niet wezenlijk door
het heeft nul komma nul invloed
Idd, placebo gewoon. Net als een vriend van me die ineens glutenvrij is gaan eten en zich nu super fris en vol energie voeltquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:54 schreef Beach het volgende:
help je mij dan even? dm staat openquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
een orgasme is nooit een faal, Beach.
Sowieso man, met JB zelfs morgen ochtend. Harde pomps.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
Morgenvroeg weer naar de gym, rock je ook nog early gains ethan?
Lager in carbs en vasten heeft wel degelijk effect op mijn energielevels.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, placebo gewoon. Net als een vriend van me die ineens glutenvrij is gaan eten en zich nu super fris en vol energie voelt
Lekker G. Ik zal aan jullie denken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso man, met JB zelfs morgen ochtend. Harde pomps.
Ja dat merk je idd wel. Maar hij neemt gewoon glutenvrij brood enzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Lager in carbs en vasten heeft wel degelijk effect op mijn energielevels.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:54 schreef Beach het volgende:
Haha. Wat een knakworst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat merk je idd wel. Maar hij neemt gewoon glutenvrij brood enzo.
K Ajax idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt.
De zon komt morgen gewoon weer op en de wekker gaat gewoon weer om 05:30 om naar t werk te gaan.
smaken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Lach maar. Ik heb gehoord dat glutenvrije mannen beter liften, presteren én smaken.
quote:Ajax door kinderlijke fouten uitgeschakeld voor Champions League
alsof jij ooit een dick in je mond hebt gehadquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Lach maar. Ik heb gehoord dat glutenvrije mannen beter liften, presteren én smaken.
Moet jij niet de dartwedstrijd Lex Immers - Co Stompé terugkijken?quote:
Jou moet ze niet dus dan wordt t wel lastig jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
alsof jij ooit een dick in je mond hebt gehad
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Jou moet ze niet dus dan wordt t wel lastig ja
nou gelukkig maar, ik dacht dat ik dr van me af moest slaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Jou moet ze niet dus dan wordt t wel lastig ja
yes..beetje rellen kom dan.quote:
Ik wil een keer vanaf de zijlijn meekijken en niet the centre of ridicule zijn, als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb wel zin in een fittietje ik zeg eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |