Jij zit ook altijd de leipste figuren van de wereld te verdedigenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je niet snapt waarom de vrouw gilt ben je echt een uberautist van de bovenste plank. Het is natuurkijk ook geen toeval dat juist op fok de helft niet kan begrijpen waarom iemand gilt.
Nee, gillen helpt niet. Nee, gillen houdt de kraan niet tegen. Maar als je denkt dat die mevrouw daarom gilt ben je helemaal flink van het padje geraakt.
Wat een figuren hier![]()
De meeste loopt de dunne schijt al langs de benen bij het idee de straat op te moeten.
Hysterie is per definitie niet weloverwogen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd de leipste figuren van de wereld te verdedigen
Haar hysterie was zeker weloverwogen?
Ik snap dat ze geschockeerd is, maar dat ze dan moet gaan blèren als het luchtalarm van de eerste maandag van de maand is echt not done.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hysterie is per definitie niet weloverwogen.
Dat uitgerekend jij het nieuwe snapt verbaast me dan weer niet.
Ook vind ik zelf het geschreeuw overdreven, maar ik begrijp het wel.
En jij bent niet helemaal lekker in die bovenkamer van je. Bezoek een dokter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je niet snapt waarom de vrouw gilt ben je echt een uberautist van de bovenste plank. Het is natuurkijk ook geen toeval dat juist op fok de helft niet kan begrijpen waarom iemand gilt.
Nee, gillen helpt niet. Nee, gillen houdt de kraan niet tegen. Maar als je denkt dat die mevrouw daarom gilt ben je helemaal flink van het padje geraakt.
Wat een figuren hier![]()
De meeste loopt de dunne schijt al langs de benen bij het idee de straat op te moeten.
Ja letterlijk de wereld over, ze gilde zo hard dat het geluid inmiddels weer is aangekomen in Alphen aan den Rijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Haar gil ging de hele wereld over. De vrouw op dat inmiddels beroemde filmpje die krijsend ziet hoe de bouwkraan in Alphen aan den Rijn omvalt, heet Gemmie Walet (48). Ze waarschuwde nota bene haar zoon, fotograaf Josh, vlak voordat het maandag misging.
Echt weer Nederland dit, haar gil ging de wereld over. Niemand neemt Nederland nog serieus maar hierna nooit meer.
Tja, iedereen reageert anders in zo'n situatie. Zoals ik al zei vind ik het ook wat overdreven. Ik reageer dan ook alleen op de mensen die niet snappen waarom ze gilt./quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik snap dat ze geschockeerd is, maar dat ze dan moet gaan blèren als het luchtalarm van de eerste maandag van de maand is echt not done.
Waarom? Ik heb geen klachten/quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En jij bent niet helemaal lekker in die bovenkamer van je. Bezoek een dokter.
Dat hysterische wijf is je vrouw zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, iedereen reageert anders in zo'n situatie. Zoals ik al zei vind ik het ook wat overdreven. Ik reageer dan ook alleen op de mensen die niet snappen waarom ze gilt./
Nee. Maar die van mij zou minstens zo hysterisch hebben staan schreeuwen. Dat wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat hysterische wijf is je vrouw zeker?
Achterlijk wijf dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Maar die van mij zou minstens zo hysterisch hebben staan schreeuwen. Dat wel.
Nee, zeker geen achterlijk wijf. Alleen soms een beetje paniekerig wat zich vertaalt in hoge schelle gilletjes.quote:
Tomatoe, tomato.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee, zeker geen achterlijk wijf. Alleen soms een beetje paniekerig wat zich vertaalt in hoge schelle gilletjes.
dit jaquote:
Hoog tijd dat ze naar een psychiater gaat dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Maar die van mij zou minstens zo hysterisch hebben staan schreeuwen. Dat wel.
Is psycholoog ook goed? Dat is ze zelf namelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:52 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze naar een psychiater gaat dan.
Ze vindt dan zeker dat ze haar gevoelens vooral niet moet opkroppen? In dat kader is het geoorloofd om als een hysterisch frigide wijf te krijsen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is psycholoog ook goed? Dat is ze zelf namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |