SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in Nederland.... zijn ze bang, écht bang. Voor iedere scheet.
quote:
HysterischJuichen.rarquote:
Twitter account van die domme kut. Twittert elke dag: goede morgen.quote:
ze is wel populair gewordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twitter account van die domme kut. Twittert elke dag: goede morgen.![]()
https://twitter.com/gemmie_walet
En gillen houdt die kraan zeker tegen? Helpt niks, je kunt beter normaal blijven in zo'n situatie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze wist dat brug en kranen boven op woningen vielen. Woningen waar mensen wonen en op dat moment in mogelijk in levensgevaar waren.
Wat een dieptrieste reactie weer, ik heb al gereageerd op vergelijkbare uitspraak door een ander.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En gillen houdt die kraan zeker tegen? Helpt niks, je kunt beter normaal blijven in zo'n situatie.
haha shit manquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:58 schreef RickoKun het volgende:
Of dat mensen je necrofiel noemen als je met je tepels tegen de verschrade lippen van een lijk aan duwt om twee uur 's nachts bij de lokale begraafplaats.
kom vechten dan kneusquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat een dieptrieste reactie weer, ik heb al gereageerd op vergelijkbare uitspraak door een ander.
Klb is wel verzamelplek voor internet helden op sokken zeg.
Ik start Tekken vast op!quote:
Hebben vrouwen op bepaalde leeftijd al snel.....quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ook helemaal hysterisch raken als ik zoiets zou zien gebeuren.
En u bent hier waarom...?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat een dieptrieste reactie weer, ik heb al gereageerd op vergelijkbare uitspraak door een ander.
Op een bepaalde leeftijd? Zou het vroeger ook al gehad hebben hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:58 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hebben vrouwen op bepaalde leeftijd al snel.....
Ben jij toevallig dat krijswijf, zuurpruimquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 05:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze gilt gewoon boven een tweetal omvallende kranen en diverse instortende huizen uit. Hoeveel DB zou dat zijn; 100 ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:06 schreef Piebe het volgende:
Bijzonder, hoe alert sommige mensen zijn om de aandacht meteen alweer naar zich toe te trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |