Merk je dat je geld weg is? Wat? En wat dan nog dat zij tienduizenden schoenen heeft en jij niet? Dus omdat jij geen/minder geld hebt mag zij geen schoenen kopen? tenzij ze die schoenen koopt met jouw geld slaat die vergelijking helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
man man man, je was (okay nog steeds wel dan) mijn favoriete fokker, zwaar teleurgesteld![]()
[..]
Het doel is hoe om te gaan met arrogante/narcistische mensen, niet hoe je een terrorist moet worden.
[..]
dat is zeker waar
[..]
kom je thuis, merk je dat je geld weg is terwijl zij tienduizenden schoenen, tassen, make up, weet ik veel wat heeft, terwijl ik nieuwe schoenen moet kopen omdat ik maar 2 paar heb en beide kapot zijn. Dan merk je dat ze dat geld weer heeft gespendeerd om haar materiale rijkdom te vergroten terwijl ze al alles heeft
zulke mensen, als ze bellen willen ze altijd iets, 9/10x is het geld terwijl ik de armste ben, van de armste mensen of de ouderen ga je toch niet beroven![]()
en hoe noemen we zulke mensen ????
zij mag van mij geen schoenen of anderen zaken kopen met het gestolen geld van mij. Zij hoort helemaal geen geld te stelen van mij. Ik doe de deuren nu goed op slot. Is toch niet normaal dat je zelfs een labello moet verstoppen in je eigen huis als je weet dat ze langskomt. Zelfs een labello laat ze niet liggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Merk je dat je geld weg is? Wat? En wat dan nog dat zij tienduizenden schoenen heeft en jij niet? Dus omdat jij geen/minder geld hebt mag zij geen schoenen kopen? tenzij ze die schoenen koopt met jouw geld slaat die vergelijking helemaal nergens op.
Je wilt iemand verslaan of je wilt het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:29 schreef Yiwei het volgende:
Het doel is hoe om te gaan met arrogante/narcistische mensen, niet hoe je een terrorist moet worden.
Dus, ze neemt JOUW geld, en jouw eerste zorg is waarom ze daar schoenen van koopt terwijl ze al zo veel heeft? How about je druk maken over het feit dat ze geld van je steelt en dr vertellen dat ze daar mee kapt? Over wie hebben we het? Familie? want anders snap ik niet hoe ze uberhaupt bij je geld kan (wat je dus blijkbaar cash hebt liggen, zou ik daar eens mee beginnen om dat te veranderen).quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:37 schreef Yiwei het volgende:
[..]
zij mag van mij geen schoenen of anderen zaken kopen met het gestolen geld van mij. Zij hoort helemaal geen geld te stelen van mij. Ik doe de deuren nu goed op slot. Is toch niet normaal dat je zelfs een labello moet verstoppen in je eigen huis als je weet dat ze langskomt. Zelfs een labello laat ze niet liggen.
De vraag is of asociaal zijn een slechte eigenschap is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 22:03 schreef Copycat het volgende:
Heeft ook weinig met arrogantie, en heel veel met asociaal te maken.
Ik heb het juist niet over wegduiken of negeren. Doe ik nooit. Zij zien ook wel dat ik er doorheen prik en dat ik het niet de moeite vind om er tegenin te gaan. Op een gegeven moment houden ze er vanzelf mee op. Zoeken ze iemand anders zonder ruggengraat die ze wel kunnen inpakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Soms moet je het spel spelen om te winnen en dan is wegduiken geen optie.
Joh, doe effe niet zo dramatisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een leuke dooddoener maar dan kun je zo ongeveer nooit meer buiten je veilige omgeving komen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:20 schreef Hexagon het volgende:
ALs je een beetje een serieuze baan heb krijg je er wel eens mee te maken. Als je een bepaalde positie of doel binnen het maatschappelijk middenveld wilt kun je er ook mee te maken krijgen. Als je enige antwoord dan wegduiken is dan zul je ook nooit ergens een stempel op kunnen zetten.
Ik voel me op fok soms alsof ik een baby de fles moet geven...kunnen mensen serieus zo moeilijk juiste conclusies trekken ofzo? Is het echt zo superingewikkeld???quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 relatief goed werkende strategie die ik weleens gebruik (vooral bijvoorbeeld in het verkeer) is de ja-knik-methode.
Gewoon hun domme ego'tjes strelen en voor ze doorhebben dat je ze in de zeik neemt, ben je allang al de hoek om.
Met veilige omgeving bedoel ik het natuurlijk ook iets breder dan dat je enkel thuis zou zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Joh, doe effe niet zo dramatisch.
Ik kan toch zo'n beetje alle noodzakelijke dingen doen (zoals boodschappen halen en reizen) zonder met zoiemand in contact te hoeven komen?
En al helemaal niet constant ofzo.
[..]
[..]
Ik voel me op fok soms alsof ik een baby de fles moet geven...kunnen mensen serieus zo moeilijk juiste conclusies trekken ofzo? Is het echt zo superingewikkeld???
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 07:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Met veilige omgeving bedoel ik het natuurlijk ook iets breder dan dat je enkel thuis zou zitten.
En ook die ja-knik methode is een vorm van wegduiken gezien je snel weer weg bent. Nou is die in het verkeer prima en zou ik die ook wel toepassen waarschijnlijk. Het is ook niet altijd nuttig de strijd aan te gaan. Maar als je het altijd maar doet in iedere situatie dan kom je op den duur ook nergens.
Ik weet dat het vroeg is...maar toch he?quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en probeer zo goed en zo kwaad als het gaat zo min mogelijk tijd aan ze kwijt te zijn (1 relatief goed werkende strategie die ik weleens gebruik (vooral bijvoorbeeld in het verkeer) is de ja-knik-methode.
Ik zeg ook altijd ik ben niet arrogant ik heb gewoon zelfkennisquote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:17 schreef InformaQ het volgende:
Vat niet verkeerd op wat ik hieronder quote, maar ik heb in dezelfde situatie gezeten als jij, en heb dezelfde evolutie meegemaakt. Dus ik hoop dat je dit met een verstandige en open mind leest.
[ afbeelding ]
Nu, over dat anderen kleineren ben ik het met je eens, maar als ze dat doen, dan zijn ze niet echt zelfzeker. Alleen echt onzekere mensen kleineren anderen om groot te lijken, denk maar aan pesters.
Hoe versla jij dan mensen die zelfverzekerd zijn? veel zelfvertrouwen hebben?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Het is zelfvertrouwen, geen arrogantie.
Waarom zou je iemand moeten 'verslaan' als je zelfverzekerd bent? Dat doe je alleen maar als je het gevoel hebt dat je van die ander moet winnen omdat je je dan beter voelt, wat eigenlijk voortkomt uit een soort van onzekerheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe versla jij dan mensen die zelfverzekerd zijn?
Oké, maar ik denk niet dat er iemand hier was die dit ter discussie stelde (in elk geval niet ikzelf)quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand moeten 'verslaan' als je zelfverzekerd bent? Dat doe je alleen maar als je het gevoel hebt dat je van die ander moet winnen omdat je je dan beter voelt, wat eigenlijk voortkomt uit een soort van onzekerheid.
Ik reageerde op je post voor je hem geedit had. Maar de vraag blijft hetzelfde. Waarom wordt iemand die zelfvertrouwen heeft ineens een doelwit? Waarom zou je iemand met zelfvertrouwen moeten 'verslaan'?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oké, maar ik denk niet dat er iemand hier was die dit ter discussie stelde (in elk geval niet ikzelf)
Anders lees je mijn vraag even nog een keer?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik reageerde op je post voor je hem geedit had. Maar de vraag blijft hetzelfde.
Postnummer 191? Daar vraag je letterlijk hoe hij dan mensen verslaat die veel zelfvertrouwen hebben. Lees nu mijn reactie nog een keer waarin ik vraag waarom iemand die veel zelfvertouwen heeft uberhaupt verslagen zou moeten worden?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders lees je mijn vraag even nog een keer?
Omdat dat het onderwerp van dit topic is misschien?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Postnummer 191? Daar vraag je letterlijk hoe hij dan mensen verslaat die veel zelfvertrouwen hebben. Lees nu mijn reactie nog een keer waarin ik vraag waarom iemand die veel zelfvertouwen heeft uberhaupt verslagen zou moeten worden?
Waarom zeg je dan dat ik de vraag nog een keer moet lezen. Ja, dat is het onderwerp van het topic ja, naja, niet helemaal aangezien het in de OP over arrogante mensen gaat, maar dan nog is de vraag gestoeld op onzekerheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat dat het onderwerp van dit topic is misschien?
Wat was nou je vraag? Want ik snap hem niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat dat het onderwerp van dit topic is misschien?
Uit Scorpie's reactie hiero:quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is het onderwerp van het topic ja, naja, niet helemaal aangezien het in de OP over arrogante mensen gaat
begreep ik dat dat voor hem hetzelfde was, vandaar ook de vraag die ik hem stelde.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Het is zelfvertrouwen, geen arrogantie.
Jammer dat hij hem blijkbaar niet snapt, nu zullen we het nooit weten, jammerdebammer...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat was nou je vraag? Want ik snap hem niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |