SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 05-08-2015 15:02:41 ]F means you're fucked![]()
@Gupp
Laatst zag ik er wel 1 bijna over het hoofd, hij zat tussen mijn tenen.
Dus je moet wel goed kijken.SPOILER: schattig toch!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch grappig, zo'n klein beestje die zo veel ellende kan veroorzaken bij ons...![]()
Met zo'n pincet weghalen is toch doodzonde nr 1?
ik ben niet per se bang voor teken, ik ben alleen bang dat ik nooit doorheb dat er zo'n ding op me zit en dat ik dan over een paar maanden ineens allemaal vage klachten heb..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
MD, balen man! Sterkte ermee.
@ Yur, had je niet even voor RD iets met Russische bruiden kunnen doen in de TT?![]()
Waarom?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Met zo'n pincet weghalen is toch doodzonde nr 1?
Gaat prima hoor. Ik heb wel een tekentang maar die ligt in de auto.![]()
Omdat ze dan stuk zouden gaan en alsnog hun gif in je spuiten. Maar je klinkt erg ervaren met het weghalen dus het zal wel goed gaan bij jou :pquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waarom?
Gaat prima hoor. Ik heb wel een tekentang maar die ligt in de auto.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het gaat om de manier van weghalen toch? Zo'n tekentang is erg vergelijkbaar met zo'n normale geloof ik hoor.Jack does it in real time...![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:55 schreef streamnl het volgende:
@Gupp
Laatst zag ik er wel 1 bijna over het hoofd, hij zat tussen mijn tenen.
Dus je moet wel goed kijken.SPOILER: schattig toch!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch grappig, zo'n klein beestje die zo veel ellende kan veroorzaken bij ons...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Omdat ze dan stuk zouden gaan en alsnog hun gif in je spuiten. Maar je klinkt erg ervaren met het weghalen dus het zal wel goed gaan bij jou :phttps://www.tekenradar.nl/teken/tekenbeetquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:59 schreef DeeBee het volgende:
Het gaat om de manier van weghalen toch? Zo'n tekentang is erg vergelijkbaar met zo'n normale geloof ik hoor.
Op deze site staat eigenlijk alles uitgelegd.![]()
Nou ja, het is goed te behandelen als je er op tijd bij bent dus er is feitelijk niet zo veel aan de hand. Ik vond die van mij alleen een paar dagen nadat ik in een bosrijk gebied had gelopen. En dat geval was ook wel iets groter dan die op de foto hierboven. Er zijn geen rode kringen gekomen maar je weet het nooit. Het zal mij in ieder geval niet weerhouden om weer door een bosrijk gebied te gaan lopen.![]()
Wel klote MD. Gelukkig heb je in Patagonië gewoon géén ongedierte, het klimaat leent zich niet voor teken, niet voor vlooien, niet voor enge kruipbeestjes, geen slangen, geen schorpioenen. Af en toe een spin, maar daar valt mee te leven.
Terug van een geweldig lekkere training, was wel even nodig na die vorige. Gewoon bijna letterlijk fluitend 5 kilometertjes gedraaid (letterlijk, mijn rondje door het bos) en erg tevreden. Wel met handschoenen aan, het vroor nog lichten op alleen een kop thee, maar nu lekker ontbeten met koffie. Fijn begin van de dag zo
Als het her-installeren van de Garmin nu ook nog probleemloos verloopt kan mijn dag niet meer stuk.
Een clean-install van Windows10 is best fijn, maar alle zooi die je toch weer opnieuw moet downloaden/installeren neemt nogal wat tijd in beslag...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik had geen rode kring, maar de klachten die naeen dagen opkwamen leken veel op klachten die ook bij lyme voorkomen, dus maar voor de zekerheid een antibiotica kuur gekregen en ook
maar een probiotica kuur gehaald om de goede bacteriën in mijn lijf te helpen.
Verder is de zwelling van de sterilisatie nog steeds niet helemaal weg, maar wel al een stuk minder. Dus ik ben een paar weken geleden weer begonnen met opbouwen en hoop snel weer te kunnen lopen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maak de kuur vooral netjes af.
En voor alle sprookjes hierboven:
• Het niet krijgen van een rode ring zegt niets over het wel of niet krijgen van lyme. Genoeg mensen die wel een rode ring gezien hebben en noiit ziek geworden zijn tegenover meer mensen die geen rode ring gehad hebben en uiteindelijk wel lyme bleken te hebben.
• Voorkomen is beter als genezen, sprayen of bedekkende kleding is altijd beter als na afloop teken verwijderen.
• 1 op de 5 teken is in Nederland besmet
Ik heb een bovengemiddelde belangstelling voor dit onderwerp doordat meerdere mensen in mijn omgeving besmet zijn en er minimaal 1 het chronisch heeft. En geloof me dat laatste wil je echt niet.![]()
Je moet zeker opletten, maar gezien de kleine kans dat ik in een bos loop, gebeten word, de teek er niet goed uithaal en dat het een besmette teek is...... lijkt het me een beter idee om goed uit te kijken bij het oversteken. Maar liefst hebben we allemaal niks natuurlijk
Mijn pa had er vroeger een keertje eentje nadat hij tegen een boom had staan plassen in het bos. Moest mijn ma 'm eruithalen![]()
![]()
Ik had juist van mijn huisarts begrepen dat er nog veel te weinig wetenschappelijke gegevens zijn om de kans op besmetting makkelijk vast te stellen. Het is niet zo dat je kunt stellen dat de kans 20% is dat je de ziekte krijgt, omdat 1 op de 5 teken besmet zouden zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:37 schreef Oceanonix het volgende:
Maak de kuur vooral netjes af.
En voor alle sprookjes hierboven:
• Het niet krijgen van een rode ring zegt niets over het wel of niet krijgen van lyme. Genoeg mensen die wel een rode ring gezien hebben en noiit ziek geworden zijn tegenover meer mensen die geen rode ring gehad hebben en uiteindelijk wel lyme bleken te hebben.
• Voorkomen is beter als genezen, sprayen of bedekkende kleding is altijd beter als na afloop teken verwijderen.
• 1 op de 5 teken is in Nederland besmet
Ik heb een bovengemiddelde belangstelling voor dit onderwerp doordat meerdere mensen in mijn omgeving besmet zijn en er minimaal 1 het chronisch heeft. En geloof me dat laatste wil je echt niet.![]()
Ik moet op mijn vakantie extra opletten, daar schijnt het tekengevaar erg hoog te zijn. Werd aangeraden om veel DEET op te spuiten/smeren, maar dat lijkt me niet handig om dat in Nederland bij elke hardlooptraining waarbij ik door bos kom of hoog gras rol ook te doen, daarvoor is het veel te naar spul..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat klopt voor Nederlandse cijfers in mensen, in Duitsland is er wel een goede test. Hoe dat geldt voor de test voor het aantonen in teken weet ik niet maar dat is in ieder geval een hele andere test.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had juist van mijn huisarts begrepen dat er nog veel te weinig wetenschappelijke gegevens zijn om de kans op besmetting makkelijk vast te stellen. Het is niet zo dat je kunt stellen dat de kans 20% is dat je de ziekte krijgt, omdat 1 op de 5 teken besmet zouden zijn.![]()
Ik spuit Deet tegen de muggen, voor teken ben ik niet bang. Ooit eentje gehad, door een collega met blote handen eruit laten trekken.![]()
Ik ben wel van plan om zaterdag een duurloop te gaan doen van 25-30. En die zal heel langzaam gaan of verkort als ze zo bij de bloedbank mijn bloed accepteren.
Ben me een ongeluk aan het drinken, maar moet ook om de haverklap plassen. Schiet weinig op.![]()
Vandaag naar de dokter terwijl ik mij qua training op dit moment oersterk voel en geen symptonen heb.
Ik ben alleen bang dat dit de streep door Naseby zou kunnen betekenen.
Probleem is een zeer hoge bloeddruk sinds mei die niet wil zakken, normaal gesproken negeer ik dit soort dingen maar Naseby is toch een te grote opgave om een "should be right" houding aan te nemen.
Vanmiddag weten we meer...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Meh, dat zou sucke zijn. Maar. Meet jij elke dag je bloeddruk dan? Ik heb thuis niet eens de middelen om dat te doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
Vandaag naar de dokter terwijl ik mij qua training op dit moment oersterk voel en geen symptonen heb.
Ik ben alleen bang dat dit de streep door Naseby zou kunnen betekenen.
Probleem is een zeer hoge bloeddruk sinds mei die niet wil zakken, normaal gesproken negeer ik dit soort dingen maar Naseby is toch een te grote opgave om een "should be right" houding aan te nemen.
Vanmiddag weten we meer...
Zelf net een mwah-training gehad. Hij zit er weer op, zullen we maar zeggen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben zelf altijd bang voor teken in m'n haar.. Dus haar heel strak in een staart en gelijk douchen als ik thuis ben. Dan hoop ik altijd maar dat ze eruit spoelen.
Laatst had ik er voor het eerst van m'n leven eentje. Tussen m'n onderwimpers.Ik dacht eerst dat het een stukje make-up was wat ik niet goed had weggehaald. Maar make-up heeft geen pootjes. Brrr.
Sinds die keer controleer ik overdreven goed, want die dingen kunnen dus bizar klein zijn en vastzitten. Nare beestjes.![]()
Nee, absoluut niet maar eind mei had ik een medische test van de brandweer en die gaf een hoge waarde aan. Afgelopen week hadden we branweer oefening en daar werd bij mij als slachtoffer opnieuw mijn bloeddruk gemeten en die was nog steeds hoog.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Meet jij elke dag je bloeddruk dan? Ik heb thuis niet eens de middelen om dat te doen.
Misschien is er weinig aan de hand maar Naseby is geen walk in the park dus voor één keer zal ik verstandig zijn en het zekere voor het onzekere nemen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar heb je vergelijkingsmateriaal met andere loopjes? Kepler leek me ook niet een walk in the park. Weet je of je toen ook een hoge bloeddruk had? Misschien heb je dat altijd wel. Kan toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet maar eind mei had ik een medische test van de brandweer en die gaf een hoge waarde aan. Afgelopen week hadden we branweer oefening en daar werd bij mij als slachtoffer opnieuw mijn bloeddruk gemeten en die was nog steeds hoog.
Misschien is er weinig aan de hand maar Naseby is geen walk in the park dus voor één keer zal ik verstandig zijn en het zekere voor het onzekere nemen.
Zou wel zonde zijn als Naseby niet lukt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zou de kop-in-het-zand tactiek gebruiken en me na de race pas laten testen.
Best slecht eigenlijk
F means you're fucked![]()
154/80quote:
En Mossel, je hbt gelijk, misschien heb ik altijd al een hoge bloeddruk gehad zonder het te weten maar het gaat mij er niet zo zeer om of het te hoog of te laag is onder mijn omstandigheden maar of het kwaad kan.
En YUR, ik heb hier ook nog iemand naast me op de bank zitten die zich wat zorgen maakt dus ja....
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 03-08-2015 21:47:53 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Even hardlopen hier in de omgeving. Lekker omhoog.Ik heb dus ook totaal niet gelet op hoe hard het ging, moe werden we toch wel. Eerst begonnen met de tweede training van mijn vriend met wat minuten hardlopen en wandelen en daarna ben ik nog 1,5km doorgelopen. Ging prima zo.
https://www.endomondo.com/users/3717465/workouts/574308104❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Gewoon zeggen dat je naar de dokter bent geweestquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
154/80
En Mossel, je hbt gelijk, misschien heb ik altijd al een hoge bloeddruk gehad zonder het te weten maar het gaat mij er niet zo zeer om of het te hoog of te laag is onder mijn omstandigheden maar of het kwaad kan.
En YUR, ik heb hier ook nog iemand naast me op de bank zitten die zich wat zorgen maakt dus ja....Donequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:40 schreef thelaudprince het volgende:
RD en MD, balen zeg !!
Btw, mag ik uit de wlww Tilburg Ten Miles ??
iets zegt me dat jij dat smoesje thuis ook niet te proberen hebtquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je naar de dokter bent geweest
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inderdaadquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
iets zegt me dat jij dat smoesje thuis ook niet te proberen hebt
Oh ik vind dat nog niet eens zo schokkendquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
154/80
En YUR, ik heb hier ook nog iemand naast me op de bank zitten die zich wat zorgen maakt dus ja....Is het gemeten op verschillende momenten vd dag gedurende meerdere dagen? Oftewel, wat is het gemiddeld? En wat deed je ervoor?
Onderdruk valt binnen de marge, bovendruk is ietwat hoog maar is niet zo spannend.
Natuurlijk niet slecht om het te laten controleren, maar imo geen bloedspoed oid.![]()
Mijn trainster is een beul![]()
Maar laat ik me maar eens een poosje aan haar schema's gaan houden...wie weet wat het me gaat brengen...F means you're fucked![]()
Heerlijke clubrun gehadveel heuvels, ging eigenlijk wel lekker. Op 't einde na wat goede heuvels naar beneden stond m'n rug wat strak, maar verder geen last gehad
We waren met een grote groep, en de leidsters van de langzamere groep waren er niet, dus die mensen moesten met ons mee, waardoor we relatief veel hebben gestopt onderwerg, maar ook her en der even wat teruggelopen enzo om ze weer op te halen. Was eigenlijk allemaal zeer relaxed.
9.3km totaal. Perfect weer, heerlijke uitzichten over de heuvelsWat wil 'n mens nog meer?
Ja doei.![]()
nee, eet wel drop maar niet heel veelquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:17 schreef wyccie het volgende:
RD, eet je veel drop of drink je veel zoethoutthee?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat GotC zegt was ook mijn eerste ingeving. Geen bloedspoed, maar bij bezorgde mensen naast je op de bank zeker iets om rekening mee te houden
4e dag armspierentraining al! Powerrrrrr![]()
![]()
Daar kan het dan ook niet aan liggen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, eet wel drop maar niet heel veel
Afwachten wat de dokter zegt, hopelijk geen gekke dingen.![]()
Als het goed is loop ik op dit moment vooral rustigere tempi. In tegenstelling tot Mr. B. richt ik me namelijk niet op 3000 en 5000 meter, en een snelle 10 km, maar op een gematigd marathon-tempo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:30 schreef steffelonio het volgende:
Ja ik zag op strava jou (en Jero en corniel trouwens ook) al van die lange stukken lopen op voor mij sprintsnelheid. Top!
Sowieso moet je je niet blindstaren op de snelheden die anderen ontwikkelen. Het kan alleen maar frustrerend zijn om te zien dat sommige mensen gewoon zoveel sneller zijn dan jij. Vooral omdat je er nooit iets aan gaat veranderen.
Train voor je eigen doelen, en richt je in een wedstrijd alleen op die paar deelnemers die ongeveer even snel/traag zijn als jij zelf: Die kan je verslaan (en zij jou) de rest: leuk voor de vulling, maar geen target.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
All good!!quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Afwachten wat de dokter zegt, hopelijk geen gekke dingen.
Clean bill of health and all that
blood pressure ietsje aan de hoge kant maar geen reden om mij zorgen te maken volgens mijn GP
[ Bericht 9% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-08-2015 04:34:06 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed nieuws RD! Hier lijkt de ab aan te slaan, dus hoop dat doorzet en ik deze week nog weer kan gaan lopen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Iedereen weer aan de beterende hand, mooizo!
Zere plek onder m'n hak trekt ook weer weg, zal toch een bloeduitstortinkje ofzo geweest zijn.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Hebben jullie weleens trainingen waar je echt tegen op kijkt, omdat je van te voren eigenlijk al weet dat het een relatief zware training gaat worden?
Ik heb er vanavond zo eentje....
10 minuten inlopen
10 minuten Z3 (wat hoger duurlooptempo)
5x zo snel mogelijk een heuvel op en neer (De Savornin Lohmanbult voor bekenden in de buurt)
10 minuten Z2 (wat lager duurlooptempo)
10 minuten Z3
5x zo snel mogelijk een heuvel op en neer
10 minuten Z2
10 minuten Z3
10 minuten uitlopen
Ben benieuwd wat dat gaat worden
Ja, maar meestal valt het als je bezig bent heel erg meequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:55 schreef YUR het volgende:
Hebben jullie weleens trainingen waar je echt tegen op kijkt, omdat je van te voren eigenlijk al weet dat het een relatief zware training gaat worden?
10 minuten inlopen
5x zo snel mogelijk een heuvel op en neer (De Savornin Lohmanbult voor bekenden in de buurt)
10 minuten Z3
10 minuten Z2
10 minuten Z3
10 minuten uitlopen
Ben benieuwd wat dat gaat wordenmaar ik kan er van tevoren wel erg tegenop zien..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat ziet er inderdaad uit als een lekkere trainingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:55 schreef YUR het volgende:
10 minuten inlopen
10 minuten Z3
10 minuten Z2
10 minuten Z3
10 minuten uitlopen
Ben benieuwd wat dat gaat worden![]()
Ik heb het vaak als er harde tempo's op het programma staan die niet op souplesse maar in de verzuring gelopen moeten worden. Of heuvels. Ik ben er niet zo goed in, ik weet dat het afzien wordt, maar na afloop voelt het altijd lekker dat ik die training toch gedaan heb.
Die Savornin Lohmanbult is wel een mooie, ga je dan ook nog even rechtsaf helemaal naar het hoogste punt?Ik vind de onverharde heuvel ernaast nog een stukje leuker, daar verzuren je benen door het mulle zand altijd, ongeacht hoe snel je hem oploopt
![]()
Ik heb voor vanavond het omgekeerde; normaal is de dinsdagtraining best wel pittig, maar als ik zie wat er nu op het programma staat, denk ik.. dat is toch appeltje eitje vergeleken met normaal? Maar soms valt het dan juist enorm tegen tijdens het lopen..
Het programma is in + uitlopen (achteraf) en dan 3x3x800m; in 4:14, 3:45, 3:29. Ik hoop iig dat dat de tijden voor de 800m zijn en niet de paces, anders wordt het wel wat pittiger
@MrB ik had het gisteren nog over je
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een stukje verderop heb je ook een mooie mulzand-klimquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:13 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad uit als een lekkere training![]()
Ik heb het vaak als er harde tempo's op het programma staan die niet op souplesse maar in de verzuring gelopen moeten worden. Of heuvels. Ik ben er niet zo goed in, ik weet dat het afzien wordt, maar na afloop voelt het altijd lekker dat ik die training toch gedaan heb.
Die Savornin Lohmanbult is wel een mooie, ga je dan ook nog even rechtsaf helemaal naar het hoogste punt?Ik vind de onverharde heuvel ernaast nog een stukje leuker, daar verzuren je benen door het mulle zand altijd, ongeacht hoe snel je hem oploopt
Ik denk dat ik het pad rechtsaf (of linksaf, afhankelijk van waar ik begin) maar overslaF means you're fucked![]()
Ik hoef vandaag lekker niet! En morgen ook niet! Donderdag pas weer.![]()
Komt goed uit, want mijn linkerscheenbeen is ietsje geïrriteerd. Niet met lopen, maar als ik gewoon wandel zeurt hij ietje aan de buitenkant.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, ik zag het op stravaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb voor vanavond het omgekeerde; normaal is de dinsdagtraining best wel pittig, maar als ik zie wat er nu op het programma staat, denk ik.. dat is toch appeltje eitje vergeleken met normaal? Maar soms valt het dan juist enorm tegen tijdens het lopen..
Het programma is in + uitlopen (achteraf) en dan 3x3x800m; in 4:14, 3:45, 3:29. Ik hoop iig dat dat de tijden voor de 800m zijn en niet de paces, anders wordt het wel wat pittiger
@MrB ik had het gisteren nog over jeJullie hebben samen de 200tjes gelopen?
Als het pace is dan zouden die laatste drie wel erg hard moeten, maar als het 880m-tijden zijn, dan lijkt het inderdaad op dat je een lekker rustige training heb. Echt op souplesse dus![]()
@Yur: Succes dan maar alvast! Je had het wel gister over 'dat je niet wist of je wel zo door wilde trainen'. Hoort deze training daar ook bij?
Ik heb ook een soort spanning. Voor de baantraining! Ik weet dus dat we de sprint gaan oefenen en dat we een officiele aanval op onze 1000m tijd gaan doen. Daar kan ik dus nú al zenuwen over krijgenTegelijkertijd: supergaaf!
Intussen wordt die schouder/bovenarm er niet beter op. Maar misschien is het ook wel de spierpijn van al dagenlang bicepsen trainen.![]()
Ja, hij heeft er 5 meegedaan op mijn tempo om te kijken hoe het met de hamstring gingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja, ik zag het op stravaJullie hebben samen de 200tjes gelopen?
Als het pace is dan zouden die laatste drie wel erg hard moeten, maar als het 880m-tijden zijn, dan lijkt het inderdaad op dat je een lekker rustige training heb. Echt op souplesse dus
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het de tijden voor de 800m's zijn, niet de pacesEn de het is gelukkig elke keer 4.14-3.46-3.29, dus niet de snelle 3 achter elkaar
Maarja, ook wel eens lekker, een 'korte' training van 12km en niet te hardDonderdag weer 6x1000tjes en vrijdag of zaterdag de eerste 30+er..
@Quoi, gaaf, een km voluit! Dat heb ik ook nog nooit gedaan. Welke Dafne-Schippers-tijd moet er verbeterd worden?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
@Mo: goede pogingHelaas.
Ik heb nog nooit een km voluit gerend! Ja, alleen in een Coopertest. En dan die 800m pas geleden, maar die kwam net na een 400m voluit, dus was niet 100%. Het wordt denk ik de dood-of-de-gladiolen-aanpakquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
@Quoi, gaaf, een km voluit! Dat heb ik ook nog nooit gedaan. Welke Dafne-Schippers-tijd moet er verbeterd worden?![]()
![]()
Ik bedoelde vooral dat ik eigenlijk mijn hele schema maar half/half uitvoerde, om wat voor reden dan ook. Misschien moet ik gewoon mijn schema eens gaan volgen en kijken wat daar uit voortvloeit. Hoe zwaar dat ook gaat wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:33 schreef Quoi het volgende:
@Yur: Succes dan maar alvast! Je had het wel gister over 'dat je niet wist of je wel zo door wilde trainen'. Hoort deze training daar ook bij?
Ik heb ook een soort spanning. Voor de baantraining! Ik weet dus dat we de sprint gaan oefenen en dat we een officiele aanval op onze 1000m tijd gaan doen. Daar kan ik dus nú al zenuwen over krijgenTegelijkertijd: supergaaf!
Intussen wordt die schouder/bovenarm er niet beter op. Maar misschien is het ook wel de spierpijn van al dagenlang bicepsen trainen.
Jij vooral heel veel plezier vanavond
Place your bets now! Ik zeg onder de 4.30!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een km voluit gerend! Ja, alleen in een Coopertest. En dan die 800m pas geleden, maar die kwam net na een 400m voluit, dus was niet 100%. Het wordt denk ik de dood-of-de-gladiolen-aanpakIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar ging ik eigenlijk al stiekem vanuitquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Place your bets now! Ik zeg onder de 4.30!![]()
![]()
Je PR op de 1000m is dus 12 minuten? Ik zeg onder de 10 minuten. Kan je best!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een km voluit gerend! Ja, alleen in een Coopertest. En dan die 800m pas geleden, maar die kwam net na een 400m voluit, dus was niet 100%. Het wordt denk ik de dood-of-de-gladiolen-aanpak![]()
Bedankt voor de aanmoediging. Je snapt dat de zenuwen nu naar mijn keel grijpenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:47 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je PR op de 1000m is dus 12 minuten? Ik zeg onder de 10 minuten. Kan je best!![]()
![]()
Als je 4.30 rent op de 1000m moet je volgens de heilige Corniel calculator trouwens wel 24.47 op de 5km lopen, dus dan is het klaar met die 27ers hequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar ging ik eigenlijk al stiekem vanuit
I know. Al ben ik niet zo van de heilige Corniel calculatorquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je 4.30 rent op de 1000m moet je volgens de heilige Corniel calculator trouwens wel 24.47 op de 5km lopen, dus dan is het klaar met die 27ers he
En dat heeft even geen prio de komende periode![]()
![]()
HM schema'tje gemaakt voor mijn (en hopelijk onze) comeback HM in oktober![]()
Veel KT, veel rennen, veel spinning. En nu nog even zwemmen erin vrotten en ik kan over een tijdje ook 'n triathlon doen
Gruesome Twosome HM, die je met z'n tweeën moet lopen, als team, samen starten, samen finishen. Trail, uiteraard
Ja doei.![]()
Gewoon rennen. Hard. Komt goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanmoediging. Je snapt dat de zenuwen nu naar mijn keel grijpenJa doei.![]()
Sorry, ik wilde je geen extra druk opleggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanmoediging. Je snapt dat de zenuwen nu naar mijn keel grijpen![]()
Gewoon lekker gaan rennen, komt goed, als je maar lol hebt etc etc![]()
Ik gok 4'12 voor Q!
Qua trainingen waar je bang voor bent... Over een tijdje een 6x1.5km in 3'28/km met 1 minuutje rust. Dat wordt ook goed afzien.![]()
Dat van jou ziet er ook lekker uit YUR!![]()
![]()
Oeiquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik gok 4'12 voor Q!
Qua trainingen waar je bang voor bent... Over een tijdje een 6x1.5km in 3'28/km met 1 minuutje rust. Dat wordt ook goed afzien.![]()
Dat van jou ziet er ook lekker uit YUR!
Nja, als ik er net zo goed van ga lopen als zij...
Lol ga ik wel hebben als onder de 10 minuten mijn streven wordtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:10 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde je geen extra druk opleggen![]()
Gewoon lekker gaan rennen, komt goed, als je maar lol hebt etc etc
@Jero: genoteerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: