SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht even dat dit een ik-ben-bevallen-aankondiging wasquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:39 schreef LuDann het volgende:
Mini-me is hier binnen gekomen, zal hem nog even spammen. Ik was hier 35 weken dacht ik.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een ik-ben-bevallen-aankondiging was
+1quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een ik-ben-bevallen-aankondiging was
Aww, lief! Dank je wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:54 schreef Mariposas het volgende:
Wow echt super gaaf LuDann!je hebt ook echt een prachtig zwanger postuur!
Misschien had ik het wat duidelijker neer moeten zetten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:00 schreef Skittles het volgende:
O, wacht nu begrijp ik de mini-me! Ik dacht dat je dat gewoon echt zelf was, niet je standbeeldje
Ja, had ik toen gelezen tijdens het lurken! Superleuke verrassingquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:03 schreef LuDann het volgende:
[..]
Misschien had ik het wat duidelijker neer moeten zetten.![]()
Maar ja, een 3D print van mij, in brons, 18 centimeter hoog.Superleuke verrassing van B_N.
Op hun website staan meerdere voorbeelden: http://www.doubleme3d.nl/gallery/quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:08 schreef Burdie het volgende:
Wel een heel gaaf en bijzonder aandenken, LuDann! Jammer van de censuur, want ik was juist erg benieuwd hoe dat gaat met ogen en haar.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:39 schreef LuDann het volgende:
Hoe dan ook gaat het morgen voor jullie echt beginnen, Saskia en Fuente. Spannend!
Mini-me is hier binnen gekomen, zal hem nog even spammen. Ik was hier 35 weken dacht ik.Wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Hoe dan ook gaat het morgen voor jullie echt beginnen, Saskia en Fuente. Spannend!
Mini-me is hier binnen gekomen, zal hem nog even spammen. Ik was hier 35 weken dacht ik.super cool!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Mini-me is hier binnen gekomen, zal hem nog even spammen. Ik was hier 35 weken dacht ik.Wow, wat súpertof! Echt een leuk aandenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je baby maar niet in de pot klettert strakjesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:20 schreef LuDann het volgende:
Ik heb een behoorlijk drukgevoel, alsof ik hoognodig number 2 moet. Eenmaal op de wc gebeurt er echter helemaal niks. Herkent iemand dit? Ik zit hard te hopen dat het iets aankondigt, maar dat zal wel niet.
Moet je perse continu aan een monitor hangen dan? Dat zou wel jammer zijn. De baby zouden ze ook met een regelmatige korte ctg of elektrodes op het hoofd goed in de gaten moeten kunnen houden (als ik goed heb opgelet tijdens de zwangerschapscursus) en daarmee ben je nog wel redelijk beweeglijk. Ik hoop in ieder geval dat het meevalt allemaal en je het toch grotendeels op je eigen manier kan doen, al is het misschien anders dan vooraf gehoopt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:07 schreef SaskiaR het volgende:
Echt zo geen zin in t ziekenhuis morgen... Vooral niet al dat medische gedoe. Ik wil gewoon kunnen rondlopen en zitten zoals ik wil en naar de wc als ik wil. En ik ga echt niet liggend persen, dan ruk ik zelf al die shit eruit en zoeken ze het maar uit. En die 24 uur wachten, er is niks mis met mijn kind, laat ons met rust.
Sorry voor de rant.
Dochtertje van een goede vriendin van mij heeft dezelfde naam, op 1 letter na als, als "onze" naam. Vond ik lastig, maar we hebben ons er bij neergelegd. En hopen maar dat hun het niet als vervelend opvattenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:39 schreef JantinaGr het volgende:
Mooi LuDann! Leuk idee ook!
Wij zijn uit de meisjesnaam.![]()
Binnenkort maar eens voor het geboortekaartje gaan zitten.
Maar... paar dagen na de knoop te hebben doorgehakt kreeg een oud-collega een dochtertje, ze hebben haar dé naam gegeven op 1 letter verschil.Da's wel jammer. Maargoed... oud-collega... en verder weinig contact.
Ach, we hebben geen diepe pot, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je baby maar niet in de pot klettert strakjes![]()
![]()
Kans groot dat beeb met zn koppeke iets klem legt waardoor jij het druk gevoel krijgt.
Wat naarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:52 schreef SaskiaR het volgende:
Pff, lig al een uur aan de ctg, nog geen arts gezien. "Ja ze komen zo hoor", ammehoela. Get on with it. En ik moet naar de wc. Daarom wou ik dit dus niet.
Bellen hoor! Wie weet doet het nog wat ook. Een lege blaas enzo kan zomaar een verschilletje maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:32 schreef SaskiaR het volgende:
Nouja, dan voel ik me zo aso... Ben niet de enige hier...
Maargoed, de pil zit erin en bij de bevalling zal alles er wel uitkomen, dus wie heeft er een wc nodig
Je laten liggen en geen rekening houden met jouw wensen is ook aso! De ctg afkoppelen is zo gebeurd, maar heeft in hun ogen gewoon geen prioriteit. Als dat in jouw ogen anders is moet je daar gewoon even moeilijk over doen, jij moet je fijn voelen. Zo is het mij op cursus verteld en met name over de onnodig lange ctg's is toen gesproken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:32 schreef SaskiaR het volgende:
Nouja, dan voel ik me zo aso... Ben niet de enige hier...
Maargoed, de pil zit erin en bij de bevalling zal alles er wel uitkomen, dus wie heeft er een wc nodig
+1. Ik kan daar altijd slecht tegen, direct zo negatief over ziekenhuispersoneel. Saskia heeft nog helemaal niks aangegeven, hoe kunnen ze dan rekening houden met haar wensenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:22 schreef L-E het volgende:
En ik zou zeker wel even bellen om aan te geven dat je hulp nodig hebt, anders kunnen ze dat ook niet weten natuurlijkZo'n ctg-band kun je ook zelf losmaken als het je heel hoog zit allemaal.
Maar FF, zorgverleners aso noemen omdat ze iemand 'laten liggen' terwijl je geen idee hebt van waar ze mee bezig zijn en als patient expres 'moeilijk gaan doen' vind ik niet netjes. De kans dat ze nu om het hoekje staan te gniffelen en expres geen zorg verlenen lijkt me vrij klein. Misschien zijn ze wel iemands leven aan het redden he, dat gebeurt ook op verloskunde/gynaecologie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |