SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht even dat dit een ik-ben-bevallen-aankondiging wasquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:39 schreef LuDann het volgende:
Mini-me is hier binnen gekomen, zal hem nog even spammen. Ik was hier 35 weken dacht ik.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een ik-ben-bevallen-aankondiging was
+1quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een ik-ben-bevallen-aankondiging was
Aww, lief! Dank je wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:54 schreef Mariposas het volgende:
Wow echt super gaaf LuDann!je hebt ook echt een prachtig zwanger postuur!
Misschien had ik het wat duidelijker neer moeten zetten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:00 schreef Skittles het volgende:
O, wacht nu begrijp ik de mini-me! Ik dacht dat je dat gewoon echt zelf was, niet je standbeeldje
Ja, had ik toen gelezen tijdens het lurken! Superleuke verrassingquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:03 schreef LuDann het volgende:
[..]
Misschien had ik het wat duidelijker neer moeten zetten.![]()
Maar ja, een 3D print van mij, in brons, 18 centimeter hoog.Superleuke verrassing van B_N.
Op hun website staan meerdere voorbeelden: http://www.doubleme3d.nl/gallery/quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:08 schreef Burdie het volgende:
Wel een heel gaaf en bijzonder aandenken, LuDann! Jammer van de censuur, want ik was juist erg benieuwd hoe dat gaat met ogen en haar.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:39 schreef LuDann het volgende:
Hoe dan ook gaat het morgen voor jullie echt beginnen, Saskia en Fuente. Spannend!
Mini-me is hier binnen gekomen, zal hem nog even spammen. Ik was hier 35 weken dacht ik.Wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Hoe dan ook gaat het morgen voor jullie echt beginnen, Saskia en Fuente. Spannend!
Mini-me is hier binnen gekomen, zal hem nog even spammen. Ik was hier 35 weken dacht ik.super cool!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Mini-me is hier binnen gekomen, zal hem nog even spammen. Ik was hier 35 weken dacht ik.Wow, wat súpertof! Echt een leuk aandenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |