In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Yepquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wordt heel pijnlijk komend seizoen.
Vind het wel een hele maffe keuze. Die kopen toch vaak exoten. Boëtius vind ik niet passen in hun 'game plan'quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:33 schreef Sked het volgende:
Wat zou Johan Derksen eigenlijk denken van Boëtius bij Basel?
dat ga ik onthouden maar waarom over 3 jaar?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:29 schreef PowerLoungen het volgende: Over 3 jaar verkopen ze Boetius voor een miljoen of 20
gewaagde voorspellingquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord wordt volgend jaar 17e.
In de breedte wel. De zwakste ploeg in Engeland is beter dan de zwakste ploeg in alle andere competities, met marge.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:36 schreef hafcfan het volgende:
engeland is niet de sterkste competitie Arno
1ste jaar : wennenquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat ga ik onthouden maar waarom over 3 jaar?
alsof iemand een neuk geeft om de nummer 20quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de breedte wel. De zwakste ploeg in Engeland is beter dan de zwakste ploeg in alle andere competities, met marge.
Ja, en daarnaast ook wat punten halen in de CL. Met 3e in de CL haal je meer punten dan in de EL.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:36 schreef Evertjan het volgende:
Je kan beter je puntjes halen in de EL zoals Belgie het doet
Dat weet jij, dat weet ik. Dat weet Mien, de toiletjuffrouw van de Efteling, maar Arno nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:36 schreef hafcfan het volgende:
La liga is Barcelona, real en atletico.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
La Liga > Premier League, domme tering Arno
Wijnaldum speelt niet bij United of Chelsea, gaat ook niet gebeuren. Dan is Newcastle gewoon beter qua tegenstand dan Eibar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
alsof iemand een neuk geeft om de nummer 20
Wel de rijkstequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:36 schreef hafcfan het volgende:
log uitquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef PirE het volgende:
[..]
La liga is Barcelona, real en atletico.
Hij vergat Valencia en Sevilla inderdaad, domme jongen.quote:
Jan is erger vandaag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef Rickertman96 het volgende:
wanneer begint VI jongens
nu al klaar met Arno
ik ben op vakantie en ga Studio Voetbal kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef Rickertman96 het volgende:
nu al klaar met Arno
10 augustusquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef Rickertman96 het volgende:
nu al klaar met Arno
Gelukkig bepaal jij niet wat ik doequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
ik ben op vakantie en ga Studio Voetbal kijken
ok dan
gooi jezelf wegquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef PirE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vind het wel zeer lachwekkendquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat ik doe
geen Bilbao noemenquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vergat Valencia en Sevilla inderdaad, domme jongen.
Verhoeven natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen gaat weg.
Welke keeper gaat Ajaks dan halen?
Die staan op 6. Athletic Clube goden.quote:
Wij hebben die keeper van Barcelona al als opvolger.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen gaat weg.
Vermeer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen gaat weg.
Pizza!quote:
Vermeerquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen gaat weg.
Die kan er echt he-le-maal niks van!quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben die keeper van Barcelona al als opvolger.
Wie?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben die keeper van Barcelona al als opvolger.
Pietquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen gaat weg.
Vorm.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cillessen gaat weg.
Arno is cult.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno.
Ik kan zo genieten van die vent.
Visser?quote:
Hoe weet jij dat nou joh.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die kan er echt he-le-maal niks van!
Deze mening wordt je niet in dank afgenomen vrees ik, we wachten het afquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Jan Mulder en Willem Vissers vervelender dan Arno Vermeulen.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Zorro het volgende:
Waarom geen beelden tijdens onderwerp CL?
O wacht, die hebben ze niet meer
Arno is een genot vergeleken bij Jan. Wat een zelfmoord neigingen krijg ik van Jan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno.
Ik kan zo genieten van die vent.
Bedankt voor je meningquote:
Gewoon logisch. Daarmee roep ik niet dat Arno niet vervelend is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze mening wordt je niet in dank afgenomen vrees ik, we wachten het af
Nee joh hij is echt heel goed. Geloof mij nou.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij heeft regelmatig gekeept bij Jong Ajax. Wat een ramp is dat.
Niet te geloven. Zelfs tegen Helmond Sport weet hij de meest debiele capriolen uit te halen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij heeft regelmatig gekeept bij Jong Ajax. Wat een ramp is dat.
Bazoer was toch een geweldige 6?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een zes lukt het voorlopig niet.
Nieuwe Gomes.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet te geloven. Zelfs tegen Helmond Sport weet hij de meest debiele capriolen uit te halen.
fragmenten hebben ze wel dacht ik, of van de voorrondes weer nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Zorro het volgende:
Waarom geen beelden tijdens onderwerp CL?
O wacht, die hebben ze niet meer
Bazoer speelde in de tweede seizoenshelft als halfspeler.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bazoer was toch een geweldige 6?
Toen was jij 3, doe eens normaal joh.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:44 schreef Joezi het volgende:
LitmanenToen we nog iets met ajax hadden
Nope vrees dat ik de oudste ben hierquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen was jij 3, doe eens normaal joh.
Ja dat bedoel ik ja!quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik erger me aan het Limburgse accent van Willem.
GevoetBAHLD.
Hansie!quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heitinga is goed in de kleedkamer
Dat maakt je posts er niet beter opquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:45 schreef Abed het volgende:
Half jaars ban net op tijd afgelopen voor Studio Voetbal, genot.
I knowquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat maakt je posts er niet beter op
Geen van allen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie vinden jullie de beste man aan tafel vandaag?
- Arno
- Willem
- Co
- Jack
- Jan
Zeg het maar jongens!
Minst slechte dan, patatje.quote:
Goed zo Stijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gepost in deze reeks.
JACKIE HEEFT GELOGEN.twitter:bart_hoffman twitterde op zondag 02-08-2015 om 22:44:56De interesse van PSV in Fer is onzin. Staat niet op de lijstjes, meldt Brands. reageer retweet
Arno. Met afstand.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
- Arno
- Willem
- Co
- Jack
- Jan
Zeg het maar jongens!
Goh. Waarom verrast mij dit nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
JACKIE HEEFT GELOGEN.twitter:bart_hoffman twitterde op zondag 02-08-2015 om 22:44:56De interesse van PSV in Fer is onzin. Staat niet op de lijstjes, meldt Brands. reageer retweet
Bart heeft nog minder bronnen dan Rik, dan kun je jezelf eigenlijk geen journalist noemen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet altijd lachen als iemand Dollar Dirk post. Wat een geweldige bijnaam.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:46 schreef Abed het volgende:
Dollar Dirk staat op een eiland zonder verbindingsgod Lexie.
bruma ookquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
Heitinga zat op de bank bij een Duitse degradatiekandidaat. Genot. En nog beter dan Veltman ook. Ik kom niet meer bij.
zie je er ook wel aan afquote:
Nu ben je uitgeluld.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, en nu? Dat Bruma er geen reet van kan wisten we toch al?
als ik naar buiten kijk zie ik het philips stadionquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef Tagliano het volgende:
"Als hij naar buiten keek, zag hij de Kuip"
Goed argument om 2 miljoentjes over te maken
Bij een zwarte speler was het rasictisch geweestquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jan"Kuyt wil ik als bediende, niet als speler"
Zou Douglas al Nederlands spreken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Triest dat die jongen nog steeds geen Nederlands spreekt
Jan. De rest neemt zichzelf serieus.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
- Arno
- Willem
- Co
- Jack
- Jan
Zeg het maar jongens!
Heb jij iets tegen Brazilianen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Spreekt goed Engels voor een Braziliaan.
Ze zochten nog iemand voor die positie tochquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ik naar buiten kijk zie ik het philips stadion
nu mag ik vast als centrale verdediger opdraven bij psv. Worden ze vast niet slechter van
eens na 6 jaar ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens onze kansloze regering welquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Douglas al Nederlands spreken?
Of N'Koefoe.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Douglas al Nederlands spreken?
speelt ook pas 10 jaar in Nederlandquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
Spreekt goed Engels voor een Braziliaan.
Nkufo kan geen kop koffie in het Nederlands bestellen kreeg wel een standbeeld in Twentequote:Op zondag 2 augustus 2015 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Jullie mogen heel blij zijn met een Godenzoon, Paxcon.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:50 schreef Paxcon het volgende:
Mike van der Hoorn, wat moeten wij met dat matige materiaal
Alsof ze in Twente Nederlands pratenquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nkufo kan geen kop koffie in het Nederlands bestellen kreeg wel een standbeeld in Twente
Barcelona had daar ook verloren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
VVV verliezen was logisch. Gras te hoog.
Rutte september 2012 ''Er gaat geen geld naar de grieken''quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens onze kansloze regering wel
Wij hebben Burnet alquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie mogen heel blij zijn met een Godenzoon, Paxcon.
Ja, maar waarop?quote:
Gratis op te halen op De Toekomst.quote:
Het fenomeen "Tokkie" in 1 plaatje samengevat, chapeau.quote:
Kampioen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ideale elftal Feyenoord:
Vermeer
Wilshere - Botteghin - van der Heijden - Nelom
Vejinovic - Immers - Torenstra
Kuyt - Kramer - Kazim
Ik zet mijn stoeltje vast klaar op de Coolsingel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ideale elftal Feyenoord:
Vermeer
Kuyt - Kramer - Kazim
Verwacht ik ook niet meer.quote:
Dit gaat toch helemaal niets worden? Ze snappen het daar echt niet. Wat een matige aankopen weer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ideale elftal Feyenoord:
Vermeer
Kuyt - Kramer - Kazim
De puzzel is af.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ideale elftal Feyenoord:
Vermeer
Kuyt - Kramer - Kazim
17e.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zet mijn stoeltje vast klaar op de Coolsingel.
2e van onder he.quote:
Ook slechterquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loting is wel ongunstig. Ibrahimovic zal wel stoppen.
Ja had wel beter kunnen loten.
Ja maar die is dan ook financieel onafhankelijk.quote:
Voorbeeld?quote:
kijk je al uit naar het strooien met miljoenenquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:59 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat heeft Danny Blind gepresteerd als coach? Niks..
Beste wedstrijd OOIT.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Debuteerde met een 0-4 nederlaag tegen PSV.
#neverforget
jullie van vitesse zijn wel bekend met bommenquote:
Gert van 't Hofquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef bombmannl het volgende:
Door wie wordt sjek vervangen? Hoop niet door Arno, eng arrogant aan het worden
Egbers of van t Hof gok ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef bombmannl het volgende:
Dionequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef bombmannl het volgende:
Rivkah.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef bombmannl het volgende:
En Herman dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Onderschat Henry niet. Die deed ook WK14
Dionne Staxquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:01 schreef bombmannl het volgende:
Die was echt nog 10x zo goed manquote:
HHquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
is dit een nieuwe of een herhaling?
lage standaard heb je merk ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:09 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Eva Jinek geen lekker wijf vinden.
TeleTekstGenotquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zipportal en ik hebben er zin in.
Gekocht via een videoband.quote:
Niet huilen.exequote:
Je gelooft het niet. Echt niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt geen 2 keepers op doel hebben staan.
- Co Adriaanse, 2015
Moet in Oranje toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Lex Immers, wat een slechte speler is dat zeg
Gevaarlijk mokkeltje, me dunkt.quote:
Ik vind dat het tijd wordt voor wat ballen aan tafel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lesbisch genot samen met Dionne Stax
Dan ga ik straks kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb wel een paar keer moeten lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |