Waarom erger ik mij daar niet aan en valt het me niet eens op?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dit ja. Ze boeit me gewoon totaal niet. Ik hoor alleen maar hoe raar ze praat.
Waarschijnlijk kijkt ze het over 15 jaar terug en denkt ze:quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:00 schreef OProg het volgende:
Ik zeg niet direct dat er iets mis met haar is. Maar wel dat dit duidelijk maakt dat je beter niet iemand van 25 uit kan nodigen, want dan krijg je een partij 'kijk mij eens volwassen zijn'. Of iets wat daar op lijkt.
Amsterdammer gespot.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom erger ik mij daar niet aan en valt het me niet eens op?
Blijft heerlijk als je niet zelf degene bent die Waldorf of Statler hoeft uit te hangen omdat er daadwerkelijk een stel bejaarden in het topic rondhangt.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Geeft niets, die fase gaat ook weer voorbij als je ouder wordt.
Is Maxim Hartman al eens te gast geweest?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:03 schreef Reya het volgende:
Lijkt me wel mooi om daar te zitten; drie uur lang de kijkers trollen
Misschien ben jij nog te makkelijk geïmponeerd?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom erger ik mij daar niet aan en valt het me niet eens op?
Maximquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Is Maxim Hartman al eens te gast geweest?
Heel eerlijk gezegd, dat zou best kunnen. Die opening heeft me vooral overdonderd even.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ben jij nog te makkelijk geïmponeerd?
Martin ¦imek die Maxim interviewt; topshow.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Martin ¦imek die Maxim interviewt; topshow.
Ik houd zomergasten liever lekker elitair. Maxim kan beter gewoon lekker bij VI gaan zitten. Hij liet bij de slimste mens ook wel weer zien dat hij eigenlijk niets zinnigs te melden heeft.quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |