Geen idee, erg duidelijk wat ze hiermee wil zeggen is ze niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:41 schreef robin007bond het volgende:
Wat nu wordt bedoeld met denken is toch meer empathie?
Hebt u de VPRO al gebeld voor haar telefoonnummer?quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:45 schreef Ryon het volgende:
Nu al topaflevering. Verademing met vorige week.
nee niet raar.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:46 schreef tong80 het volgende:
Is het raar als ik na 8 minuten al zeg dat ik hier niet tegen lan ? En ze geen tweede kans meer krijgt.
Ik ga lekker muziek draaien en nu gelijk even een briljant topic openen in GC. Gewoon omdat het kan en het geen pretenties heeft
Houdoe. En geef dat wijf een schop onder haar reet.
Komt mij ook bekend voor, inderdaad. Althans die kerel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:49 schreef neilpad het volgende:
Is dit niet al keer geweest bij een andere Zomergast?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:47 schreef Monolith het volgende:
Schakel net in, maar sluit mij aan bij Ryon. Best vermakelijk.
Verpersoonlijking van Amsterdam.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje interessantdoenerij. Sommige mensen vinden dat geweldig.
Mijn generatie he. Ze staat al in mijn telefoonlijst.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebt u de VPRO al gebeld voor haar telefoonnummer?
Hoi.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje interessantdoenerij. Sommige mensen vinden dat geweldig.
Dit ja. Ze boeit me gewoon totaal niet. Ik hoor alleen maar hoe raar ze praat.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn hersenen schakelen steeds uit wanneer ze begint te praten...
quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu bang dat dit zo'n film is waar straks ineens een zombiehoofd komt schreeuwen, en dat ik dan tegen het plafond schiet.
Mijn eerste film op DVD, was niet helemaal wat ik ervan verwacht had maar wel geilquote:Op zondag 9 augustus 2015 20:57 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassend dat dit haar keuzefilm niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |